Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Een Belgische en Italiaanse iPhone is gewoon zonder problemen te gebruiken in Nederland, dus je hoeft niet te jailbreaken en unlocken, de andere iPhones zijn niet simlockvrij dus die moet je wel jailbreaken en unlocken

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    oke goed dat ik het weet:)..thanx;). mocht helaas nu de Iphone niet kopen omdat m'n moeder al vond dat ik aan een Ipod touch genoeg had8) (die ik overigens wilde verkopen dan:9). Maar wordt dan volgend jaar ofzo een simlockvrije halen, vind 30 euro wel erg duur voor een abbo aangezien ik niet zo heeeel veel bel of sms.

3. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Als er een unlock voor de 3G is kan je 'm ook in Zwitserland halen, daar kost ie iets van €320

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hij is daar niet meer te koop voor buitenlanders. :'-(

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet hoe het nu bij T-Mobile, andere verkooppunten is, maar bij A-Mac zijn de verschillende iPhones nu volledig uit voorraad leverbaar.

Vandaag mijn eerste telefoonabbo afgesloten :+.

6. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik las op de forum van 'iphoneclub' veel gezeur over de bereik van de telefoon (slechts ontvangst bij bellen en gebeld worden enz) en over het online bekijken van je belminuten en sms tegoed niet goed is, hoe is het bij de gebruikers hier op het forum? :)

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb qua ontvangst niks te klagen (ik heb een vodafone abbonement) de verstaanbarheid van het apparaat zelf is niet fantastisch en dat merk ik vooral als ik met vrienden bel en wel allebei met onze iphones op een carkit zitten.

het online bekijken van je tegoeden doe je toch bij je provider? ik snap niet zo goed wat de iphone daarmee van doen heeft

8. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    nee dat tegoed bekijken doelt meer op de service van tmobile, aangezien je alleen daar de iphone kan krijgen, maar jij hem hem dus simmlock vrij neem ik aan?

9. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    D3lPhiki heeft net als ik een 1st gen iphone. En ik heb daarbij ook een abonnement bij vodafone. En ben er gisteren achter gekomen dat alle apps uit de appstore gratis via nieuwsgroepen te verkrijgen zijn, gisteren monkeyball gedownload. Vanavond maar eens op mijn iPhone zetten om te kijken of het werkt.

Laatst bewerkt: 8 aug 2008
  10. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

hey aapvader hoe voeg je die toe? kan dat op de iphone zelf? stuur anders ffe pm

Gr

11. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zal het eerst zelf even uitzoeken, zal via OpenSSH gaan. En er zullen wat permissies verandert moeten worden.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    kan via ssh, kan ook via iTUnes, dan moet je .ipa's downloaden en je moet idd zelf wat permissies wijzigen , foldertjes maken en wat bestanden vervangen door gepatchte varianten

maar eh, ik denk niet dat we t hierover mogen hebben op t forum aangezien t niet bepaald legaal is, ik zou zeggen google ftw :+

13. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, ik kom er wel aan uit. Zo krijg je weer het oude customize gevoel :) toen je ook met ssh aan de slag moest om je iPhone nederlands te krijgen en om andere dingen te veranderen.

Als het goed is komt vandaag waarschijnlijk een nieuwe versie van de pwnagetool uit inclusief installer 4!

14. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Games installeren via OpenSSH is super makkelijk, een tip: Youtube.:+

15. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
  16. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Vandaag em ook eindelijk binnen :thumbs:

Remote werkt echt super, Itunes store shit werkt ook allemaal goed, ben nu uurtje lekker op de stoel wat nieuwe muziek aan het testen via de itunes winkel, gewoon alle sampeltjes beluisteren en dan als er wat leuks tussen niet in de itunes store kopen O-)

Ook meteen een film erop gezet, ziet er super uit allemaal. Ik ben tevreden, nu nog TomTom app, heb ik meteen navigatie.

17. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er een manier sonder te jailbreaken dat je die auto tekst veranderaar uit kan doen -.-, egt niet normaal hoe irietant dat is

19. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je toch beter de tekst verbeteraar aan laten staan gezien je spelfouten in dit bericht. En nee het kan niet zonder jailbreak tenzij er een app voor komt of apple het in een toekomstige update zet

Laatst bewerkt: 9 aug 2008
  20. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je antwoord en je gezeik -.-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina