Guitar Hero IV: World Tour

Discussie in 'Algemeen' gestart door KeaveXL, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    En nog wat mooie plaatjes van de instrumenten:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    (ik zag dat die nog niet in de startpost stonden O-))
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmm, moet maar eens een aantal van die nummers downloaden. Ken de meeste niet.

    edit:

    7:20 voor The Doors - Light my Fire, beetje saai maar wel okay nummer. Beetje erg lang en lijkt me makkelijk xD
    3:47 voor Interpol - Obstacle 1, beetje vaag nummer. Niet echt mijn stijl. Ook deze lijkt me vrij simpel.
    3:29 voor Steve Miller Band - The Joker, best wel een grappig nummer. Lijkt me vrij simpel om te spelen.
    4:57 voor Michael Jackson - Beat it, vind de beat wel lekker. Op solo na niet echt moeilijke stukjes voor instrumenten
    3:46 voor Linkin Park - In the End, altijd al wel een goed nummer gevonden. Voor Drums lijkt het me nog een aardige partij, maar voor gitaar/bas ziet het er ook niet al te moeilijk uit.
    4:20 voor The Smashing Pumpkins - Bullet with Butterfly Wings, zang is niet helemaal mijn stijl de instrumenten klinken wel aardig though.
    4:44 voor Billy Idol - Rebel Yell, zonder de clip erbij wel aardig ;) klinkt wel okay om te spelen.
    3:33 voor Lenny Kravitz - are you gonna go my way, vooral de gitaarpartij klinkt vet. Zullen wel redelijk wat hammer-ons in komen. goed nummer.

    Over het algemeen lijken het me allemaal wel vrij makkelijke nummers denk dat alleen Lenny Kravitz en de Solo van MJ een beetje een uitdaging gaan worden. Lengte van de nummers valt alleen The Doors op.
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2008
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Uh oh, aan het plaatje van die gitaar te zien kan je de hals er weer vanaf halen :mad: Hebben ze dan niks geleerd van het drama dat de GH3-gitaar heet?
     
  5. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    kan je dalijk het drumstel van rockband gewoon gebruiken in deze game? Want de gitaar van rockband kan je niet gebruiken in guitar hero 2 of 3.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan alle instrumenten van Rock Band gebruiken in Guitar Hero IV/World Tour, jeps! :)
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Crazy Train aardig nummer. Mr Crowley nog niet helemaal gehoord, maar tot dusverre beetje muah.
     
  8. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    En andersom.

    Maar goed, kan iemand de topic titel aanpassen naar Guitar Hero: World Tour?
     
  9. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Bron? Dat zou wel erg fijn zijn namelijk :D
     
  10. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Las het ergens op gamefaqs (met bron). Zou ook alleen maar voordeliger zijn voor producenten. Er zijn verdomd weinig mensen die van beide spellen instrumenten zullen kopen. Maar als het allemaal compatible is, zullen heel veel mensen beide spellen kopen.
     
  11. x15killer

    x15killer XoTiC c3l

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm.... misschien een domme vraag hoor... maar wanneer is de release precies??
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Denk er aan dat 27/10 de US releasedate is.
    Voor Europa is nog niks bekend.

    [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]UK RELEASE: Q4 2008 (Upcoming) | NORDIC RELEASE: Q4 2008 (Upcoming) | US RELEASE: 27-Oct-2008 (Upcoming)[/FONT]​
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ai, mijn fout. Nou als je toevallig in de US woont 27/10/08 en anders in het 4e kwartaal ;)
     
  15. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    The doors - light my fire _O_ heilige muziek. Beter zit er niet teveel metal in ( kijk metallica en iron maiden is nooit weg , maar dragonforce :) das geen muziek meer maar gwn zo snel mogelijk rammen op een gitaar )
     
  16. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wil je die drums van rock band gebruiken eigenlijk? Die heeft toch een ding minder dan die van GH IV?
     
  17. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat aan precies t zelfde te denken. Je mist 1 kleur.. en met die gitaren mis je toch ook die soort strip onder de originele GH knopjes.
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Het nummer in het spel zelf past zich aan (de rijen met noten)
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Wat een service, ze maken dus totaal verschilldende notecharts alleen maar om de instrumenten compitabel te maken! _O_
     
  20. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    GH 4 word veel beter dan Rock Band.
    Wat al die liedjes van RB2 betreft. Ik heb liever een vette game en vette instrumenten dan een baggerspel met veel liedjes.

    Ik kies GH : Wordl tour. :D
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina