Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven, je moet het zelf doe want niemand komt het geven :b: Maar Hackz0r zuigt.
Ik ben helemaal verslaafd aan sa-mp, en dan vooral de got server, altijd een paar admins online dus cheat free. Hele vette mod: aangepaste freeroam/dm, beetje geld verdienen etc etc
Ja erg vet, ik dacht eerst ook dat het slecht uitgewerkt zou zijn, maar de mogelijkheden zijn eindeloos Pas met zijn allen in een bus (ja je kan als passagier meer rijden met voertuigen) mount chilidad opgereden (die hele hoge berg) En daarna gezellige met zijn allen naar beneden gestort
woohoo gister weer een cruise (optocht) gehad, die helaas vern**kt werd door iemand die constant aan het beuken was waardoor vele auto's ontploffen...
Kick voor deze hele vette mod . Ik speel het sinds vandaag ook weer. Zijn hier nog meer mensen die San Andreas MP spelen. Misschien kunnen we gewoon eens met zijn allen afspreken .
Ben vandaag ook weer begonnen met spelen. Vroeger speelde ik op Mr.Green servers maar die zijn helaas weg. Destijds was het echt heel tof, we hadden een vaste club, heel vet. Janter, heb je een leuke server?
Ik zit nu een beetje uit te vissen welke beetje goed zijn en niet . Heb jij nog goede servers ? Welke modes speel je trouwens. Stunt of gewoon TDM?
Heeft iedereen een goede leuke server nodig?? kom dan hierop: HostName: TruckersNation-Version 1.1 Beta 3 Address: 178.118.93.35:7777 Players: 0 / 50 Ping: 20 Mode: Blank Script Map: San Andreas hij is wel net nieuw maar als iedereen m een beetje bekent maakt dan hebben we allemaal pleizier!!