[XOne] Battlefield: Bad company [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 2 aug 2008.

  1. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Yehaaaaaaaaaaa Conquest Mode is er en speelt lekkah trouwens mijn dogtags werken ook weer de dogtags van de afgelopen dagen heb ik niet meer gekregen maar kon wel weer gewoon verder naar 300 dus dat is ook weer soepel , vanaaf ff de hele mode uitchekken en de mappen maar het werkte net super hier . Man wat heb ik hier op gewacht
    See u guys on tha Battlefield
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    sommige schijnen idd veel last van lag te hebben. ik heb zelf echter nog nooit lag mee gemaakt.
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik vind eigenlijk Conquest helemaal niet zo leuk. Iets wat ik in Battlefield MC2 wel vond. Ik vind Gold Rush gewoon leuker geworden :X 8)
     
  4. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is Gold Rush mee te vergelijken? Kan iemand me meer vertellen over de game mode. Is het zoiets als Gold Rush in rtcw? Vast niet of wel..
     
  5. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet goudkisten opblazen, of verdedigen. Alleen gaat iedereen voor de kills. :+
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Gold Rush vond ik dus juist weer nix , Conquest is gewoon Battlefield

    Vandaag ff met een paar NL'se gasten in een squad lopen knallen , en dat was echt briljant , op die manier zit er ook meer diepgang in !

    Of niet dan Jackal :p
     
  7. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat met squads? Hoeveel teams zijn er, gewoon twee neem ik aan? Ik hoorde in de GT review iets over "you can only communicate with your squad", het klonk alsof dat weinig mensen waren. 24 spelers, 12 tegen 12, kun je niet met alle 11 anderen in je team praten?
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    vind goldrush nu ook veel leuker als conquest:)

    en dat van mensne die alleen maar voor kills gaan valt nu best mee gelukkig, de meeste van die noobs zijn er nu mee gestopt
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben ook weer terug geschakeld naar Gold Rush. Ik vind het gewoon een leukere gamemode, maar ik denk dat dat ook wel komt omdat ik Conquest mode nu pas voor het eerst speel en er dus nog aan moet wennen.
    En sommige levels zoals Over and Out en Ascension zijn er ook wel een beetje voor gemaakt om gewoon lekker kills te maken, lekkere kleine levels met veel chaos.
     
  10. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Vond Battlefield 2: MC toch een stuk beter als dit deel helaas...
     
  11. xNSx Gizmo

    xNSx Gizmo Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Die mening deel ik.
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    zover ik weet kan je een squad vormen met 4 man , je kan friends inviten , en daarmee kan je dan ook gewoon lullen , maar als het goed is kom je standaard in een squad terecht van 4 man ook .

    Maar het is voor zover ik weet niet mogelijk om met alle 11 man te praten .

    Toch zou ik nog wel een paar opties erbij willen hebben ,zoals private matches ( zoals rainbow) meer en grotere maps , en dat de tickets groter worden , vaak duren potjes maar max 8 minuten , en dat terwijl je eerst gewoon dik 20 min aan het spelen was , en misschien ouwe maps terug laten komen zoals Backstab :cool:
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe werkt dat squad invite dan eigelijk?
    heb het de hele ochtend met iemand geprobeert, ben naar costum match gegaan en daar via X een vriend uitgenodigd. hij accepte en kreeg vervolgens 1 of andere melding dat ie er niet in kon komen:confused:

    en hoeveel van die trophies moet je hebben om die achievement van half way there te krijgen?(ooh rah)
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2008
  14. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    niet alleen trophies ook awards en patches , iets van 60 geloog ik
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ja oke maar je weet welke ik bedoel:9
    heb dr nu 59
     
  16. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    60 - 59 = 1

    Je moet dus nog maar 1 (een) award vor de ooh rah achievement!
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    :eek:goed dat je het zegt man, en ik maar denken dat ik nog heel veel moest doen om van 59 naar 60 te komen. godzijdank gelukkig heb je mn raadsel opgelost hoeveel er tussen 59 en 60 zit

    :):
     
  18. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL \o/
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Van mij mogen ze binnenkort eens wat doen aan het systeem wat je in een actief spel gooit. Kies ik vanochtend Oasis kom ik in Harvest terecht. Nja, ik kies m'n kit en loop 20 seconden, potje afgelopen => nieuwe map: End of the Line. |:-
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb ik ook steeds , ik kies een map maar dat word ALTIJD een andere !
     

Deel Deze Pagina