Okee thnx! Supervet als je idd even weet hoe je overal moet komen, alleen jammer dat er maar weinig levels zijn.
Ik voeg je wel toe. Als je me nu online ziet op de 360, dat ben ik niet, maar iemand anders (anders zou ik hier ook niet posten ). Ik kom vanavond nog wel een keer online op mijn 360, dan kun je me inviten ofzo. Eigenlijk kan ik alleen 's avonds of in het weekend, overdag moet ik werken. Dus we moeten maar even kijken wanneer we Schizoid online doen.
http://www.edge-online.com/magazine/review-braid Edge review van Braid, ga hem denk ik toch maar kopen dit weekend. Trial smaakt naar meer
Heb laatst weer eens wat arcade spelletjes gekocht: Doom en Small Arms. Beiden waren 400 punten, stonden bij arcade hits ofzo. Doom is het sowieso al waard, heerlijk om die weer eens te doen. Ook Small Arms vind ik leuk, alleen dacht dat er meer levels zouden zijn, volgens mij gaat het spel in 1x door of heb ik dat mis? Naja wel leuk voor tussendoor iig. Laatst ook Feeding Frenzy uitgespeeld. Alleen Luxor duurt wel erg lang, geen idee hoeveel levels dat spelleke heeft. Boom Boom Rocket en Pacman moet ik nog eens uitgebreider gaan doen. Speel niet zo heel veel meer op de 360, dan zijn deze kleine spelletjes wel een uitkomst, kun je mooi snel tussendoor doen.
Gamespot reviews Braid. Ik denk dat ik hem gewoon ga halen. Als zelfs Gamespot zegt "trek je niet teveel aan van de prijs, hij is het absoluut waard", waarom zou ik dan nog twijfelen. Wat dat betreft is Geometry Wars 2 mij ook niet lang bijgebleven en dan boeit het ook niks dat ie "maar" 800 punten was.
Geometry Wars 2 is pas een weekje uit. Dat is wel een leuk spel, maar ik heb geen zin om op hoge scores te jagen. Ik lees scores bij Pacifism van 72 miljoen. Ik kom niet verder dan 3 miljoen. Ik speel het liefst Deadline, omdat bij die mode het lekkerste muziekje zit. En ik vind de stap van 800 naar 1200 punten best groot. Bij 800 punten heb ik nog het idee van een koopje, voor 10 euro een leuk spel spelen. Maar 1200 punten is dan alweer 15 euro. En dan kom je alweer aardig in de buurt van retail games. Dan leg ik liever een paar euro bij en dan koop ik een retail game. Afgelopen week bijvoorbeeld Heavenly Sword en Uncharted besteld bij play.com voor 21 euro per stuk. De enige keer dat ik 1200 punten over had voor een spel was Lumines Live, maar daar keek ik toen ontzettend naar uit.
Jezus wat zijn sommige puzzels toch lastig in Braid. Alweer een tijdje erop aan het kauwen maar ik zie iets over het hoofd.. En ik neem aan dat je pas in de bovenste kamer kan komen als je alle puzzels voltooid hebt? Wel de moeite waard hoor, goed om weer eens te moeten nadenken
Ik heb gister meegekeken met Braid bij een podcast. Ik vond hem toch wel heel vet hoor. Jammer dat hij zo duur is maar ik denk dat ik hem volgende toch nog maar ga kopen.
Dan moeten we hier onze hersens maar eens bundelen. Heb hem ook gekocht; een spel gebouwd door z'n kleine crew (met low budget tools) en dan van deze kwaliteit zie je niet vaak. Ze verdienen wat dat betreft alle steun. Op naar 100% cleared world 2.
Ze zeggen rond de zes uur. Maar dat hangt helemaal af denk ik hoe snel je de verbanden ziet. Sommige mensen kunnen een uur staren naar een scherm en begrijpen dan nog niet wat er moet gebeuren en anderen hebben het na vijf minuten al door. Inmiddels world 3 100% uitgespeeld.
Yes, moet nog maar 3 Achievements halen voor Undertow. Jaja, dat spel dat gratis werd, door de problemen van de Kerstvakantie Heb zonet alles op de moeilijkste moeilijkheidsgraad, Ultra, gehaald samen met 2 vrienden (Waaronder ShiftInc van dit forum)
Hee Steel Dogg, ik moet er nog twee voor Undertow. Eentje voor de co-op campaign en eentje voor ranked games. Zin om een keer te spelen?
in twee weken tijd, bankshot billiards en small arms 100%, assault hero`s op 95%, die underground zones kunnen me gestolen worden op naar de 100% van marbel blast ultra
Is het al bekend wanneer de tweede episode van penny arcade uit komt? Deel 1 is echt mijn favoriete arcade game Wel een beetje prijzig voor een arcade game, maar ik heb kortere, en slechtere games voor full price in de winkel zien liggen.