[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Heb het spel al een tijdje niet meer gespeeld. Na het voltooien van de verhaallijn vond ik het wel welletjes, en de replay-waarde vind ik niet zo geweldig als dat ik had gehoopt.

Als ik GTA 4 vergelijk met de voorganger GTA: SA dan heb ik mij veel langer vermaakt met San Andreas. Op het moment weer volop bezig met San Andreas op de PC. De graphics mogen dan veel minder zijn, het verhaal wat té en er zullen meer mankementen zijn, het is een toffe game waarmee je veel langer bezig bent:)

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb het verhaal uitgespeeld en daarna nog een beetje gekloot, maar nu raak ik hem eigenlijk nooit meer aan. Online vind ik ook niet super. Maar ik ga het nog wel een keer overspelen, daar is het verhaal goed genoeg voor en nu kun je andere keuzes doen. Maar ik ga niet naar duiven zoeken, dan zou ik de guide moeten kopen dan maakt het voor mij nog leuk. Maar dat ga ik niet doen :+

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    met san andreas was het leuk om de wereld door te rijden op een Sanchez, er was vrijheid, op somigge plekken was geen politie. gewoon door de woestijn cruishen met k-ros op de radio, en dan wat ravage in een klein dorpje aanrichten. dat is niet mogelijk bij IV..

4. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    San andreas vond ik leuker (niet de beste gta, dat is vice city) dan GTA 4. Dat ze GTA 4 realistischer hebben gemaakt, vind ik het meest negatieve aan GTA 4. Bij een gta wil ik (zoals hierboven gezegd) een ravage aanrichten, waarbij na verloop van tijd geen auto meer rijd. Maar bij GTA 4 hoef je maar met een pistool te schieten of je hebt al politie achter je aan.

5. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraag over de laatse missie GTA IV (missie met de boot) met deze missie ben ik met de boot steeds te laat onder de hele LJ terwijl ik vol gas geef en als ik op tijd ben kom ik niet op tijd in de heli terwijl ik zo snel op A druk dat ik last van mijn duim krijg. Heeft iemand nog een tip voor mij?

Je hebt bij GTA V sneller politie achter je aan omdat, in Liberty city meer politie is dan in San Andreas. Vind je dat dan niet realistisch?!

/Mod Ik heb je posts samengevoegd. Gebruik aub de edit-knop. Net zoals ik je wil verzoeken om gebruik te maken van
    [ /Spoiler]-tags. Je verklapt namelijk nu voor iedereen het laatste level! Ik zal de tags nu nog voor je toevoegen. - the Matrix

6. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ze mogen wel eens wat extra kledingzaken toevoegen, zoals Didier Sachs en Pro Laps. Je kunt er niet eens binnen lopen en de andere keuze kwa kleding is ook vrij beperkt. Ik wil trouwens ook de mogelijkheid om een auto te kopen, dan kun je nog wat doen met je geld en ik mis het gokken ook zoals in San Andreas. En misschien wat tuning mogelijkheden op de auto's, customizen is nooit verkeerd.

7. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Saints Row 2 komt al over een paar maandjes...;)

8. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Wisten jullie trouwens dat elke auto een 'rare' versie heeft, dus eentje met spoilers? Die versie van de Sultan en Sentinel vind ik erg mooi,

en vraagje, als je cheats aanzet om met helicopters te klooien, behoud je dan achievements?

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nee, bij elke cheat blokkeert direct bepaalde achievements. En als je ze al hebt weet ik niet of je ze behoud. Lijkt me niet.

10. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    Dat vind ik ook het grote nadeel aan GTA 4. Vroeger kon je gewoon een gigantische chaos veroorzaken. Nu is het zo dat, ook al heb je voor 100,000 dollar allerlei rockets en grenades gekocht, dat je vaak bij 3 sterren al een overmacht aan politie hebt. Iedereen omcirkelt je en schiet als een gek. Laat staan wanneer de SWAT teams komen.

Zelfs al sta je op een redelijk veilige plek, duurt een shootout niet langer dan een paar minuten. Erg jammer.

11. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt makkelijk vluchten via de (ondergrondse) metro en dan kun je weer opnieuw beginnen met schieten

12. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraag over de laatse missie GTA IV (missie met de boot) met deze missie ben ik met de boot steeds te laat onder de hele LJ terwijl ik vol gas geef en als ik op tijd ben kom ik niet op tijd in de heli terwijl ik zo snel op A druk dat ik last van mijn duim krijg. Heeft iemand nog een tip voor mij?

13. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zet het nou eens in een spoiler!! Niet iedereen wil weten hoe het afloopt. En gebruik de edit knop zoals The Matrix zegt. Het is makkelijker om alles in 1 post te doen.

Je hebt een paar uur geleden een vraag gesteld en hier nog geen antwoord op gegregen wees niet zo ongeduldig het antwoord komt vanzelf wel.

Laatst bewerkt: 9 aug 2008
  14. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    het gaat er niet om dat je makkelijk kan vluchten, het probleem is dat er na 2 seconden al een half leger op je staat te raggen. dat is heel irritant. En ik wil ook wel eens chaos veroorzaken midden op straat, zonder een metro ingang in de buurt te hebben.

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat de politie alleen maar lastiger is vind ik juist beter, tenminste nog een uitdaging dan die suicidale gassie uit de voorgaande delen. nu kan je teminste nog even een leuke achtervolging hebben, in san andreas hielden ze je nooit bij.

16. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik heb nogsteeds een beetje gemengde gevoelens over GTA IV, nu vind ik hem minder als GTA SA. Maar toen ik met de verhaallijn bezig was vond ik hem vele malen beter, waarschijnlijk zal dat ook weer zijn als ik overnieuw begin.

17. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    ik vind de achtervolgingen ook niet zo speciaal. bij 4 sterren ontwijk je ze vrij makkelijk. maar bij 5 staan ze gewoon overal: daar is gene lol aan...bovendien schieten ze gewoon kneiterhard op je wagen.:)

en bij 6 sterren raak je ze gewoon niet kwijt.

verhaal van 4 vond ik wel het beste tot nu toe. en technisch gezien is dit echt een pareltje. begrijp me niet verkeerd...ik vind gta 4 nog steeds een leuk spel. Mara ik had veel meer verwacht. MP speel ik eigenlijk niet. had ik ook weinig van verwacht..gelukkig.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Denk dat je de verhaallijn gewoon beter vind van GTA IV, heb ik ook.

Verhaal en personages - GTA IV
    Gameplay en Fun - GTA San Andreas
    Vibe en muziek - Vice City

Beste GTA kan ik niet kiezen, Vice City of San Andreas.

19. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    iedereen loopt wel te zeuren over dat ze geen chaos aan kunnen richten in liberty city door de politie, maar als je multiplayer freematch start, private slots naar max zet, en politie uit zet, kun je je eigen naar hartelust uitleven zonder de bemoeierige politie :+

20. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    ja. dat is zo. Maar wat ik irritant vind is dat de politie zo sterk is. Ze hebben veel health, de swats hebben armor en hun A.I. is best goed. Wat er op neerkomt dat je binnen 30 seconden outnumbered & outgunned bent.

Zonder de politie is het toch minder leuk. Ik had liever gehad dat de politie minder sterk aanwezig was en wat minder health had. gewoon 2 kogels en dan is een agent dood. Nu schiet je een gast met een shotgun...kruipt ie gewoon weg en begint weer te schieten op je:mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina