Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Goed? Het is gewoon cheaten :mad:
     
  2. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Naja, ik kan ook heel erg snel met mn pistooltje/sniper schieten. Kom dicht in de buurt van een automatisch geweer.

    Best leuk om dan nog te winnen met M9 tegen een AK47 :+
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja ok, maar dan doe je het zelf. Bij die mod druk je gewoon een knopje in.
     
  4. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja das gewoon stom. En waarom zou je dat met een sniper willen? Dat ding schiet dan alle kanten op lijkt me?

    Anyway, een maand geleden ofzo hadden we elke week een 'meeting' met COD4 MP om met elkaar te gamen tegen anderen. Weet niet of er nog mensen zijn die dat nog weten of meededen, maar voor degene die het wat lijkt ofzo?
     
  5. xbox freaker

    xbox freaker iemand

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    daarom zijn die d'eagle gasten zo snel je ziet hun pistool niet eens bewegen|:-:mad:
     
  6. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb daar een paar keer aan meegedaan volgens mij.
    Vanavond helaas geen tijd, maar morgenavond wel.
    Stuur me maar een invite je me online ziet. Heb wel weer eens zin in een potje CoD. :D
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Turbocontrollers... lol.
     
  8. xbox freaker

    xbox freaker iemand

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    lol? sh*t zul je bedoelen
     
  9. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik dat het op de PC al erg genoeg was met aimbotters vinden ze dit uit. Ik speel al maanden geen CoD4 meer op de 360 en ben volgens mij nooit zoiets tegengekomen.
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Is goed ;) Als er nog meer mensen mee willen doen moeten we effe een dag plannen in de week zodat we met zn alle kunnen spelen.
     
  11. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee

    het is zeker niet zo dat iedereen die snel schier zo'n controller heeft :9 Ik denk dat het wel meevalt hoeveel mensen zo'n controller hebben... Degene die ze hebben plaatsen een trots filmpje op youtube:emo:
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2008
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er wel zeker al een stuk of 20 tegengekomen met zo'n controller.. meestal amerikanen.
    Het grappige eraan is dat ze er niet zoveel baat bij hebben.. hij schiet heel snel, hoera.. dat doet een LMG ook, of je kunt ook gewoon heel snel op trigger indrukken zonder een chip in je controller.

    Al met al is het wel grappig dat mensen hun geld aan turbocontrollers spenderen.. beetje nutteloos, maar dat moeten ze zelf weten.
     
  13. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja tis wel nutteloos. Waarom zou je sowieso met een klein kut pistooltje gaan lopen terwijl je keuze heb veel betere wapens met meer kogels.
     
  14. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    zo'n klein kutpistooltje is juist chill. ik oefen er veel mee. die usp.45 zonder silencer en met stopping power is mn favoriet. had met hq vandaag in district 72 kills en 6 deaths:cool:
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    pistool is zeker wel vet, ik speel veel S&D hoe venederend is het dan om met een pistol iemand of te knallen ipv met je primarie wapen.

    Valt me op dat steeds meer mensen dit doen :D best wel lachen !
     
  16. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja dat lijkt me best wel vernederend ja 8)
     
  17. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou als ze me van achter met een pistooltje neerschieten maakt het me niets uit, maar wel als ik eerst met een heel magazijn mis, hun zichzelf rustig omdraaien en wisselen naar het pistool en dan met 1 schot mij doodschieten...:eek:

    paar keer gebeurd:lol::eek::lol:
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zit gewoon vrij veel power achter :) Heb COD4 ook herontdekt _O_ Maar 1x rank 55 halen vind ik wel genoeg :9
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    dat dacht ik ook, maar als je lang 55 bent en opzicht niets meer te doen hebt voor zover je dat kunt zeggen, dan gaat de verveling er wel een beetje in. Dan is in prestige gaan weer erg leuk. Ik heb het ook redelijk lang afgehouden om dit te doen maar zweer als je veel speelt dat je dan toch prestige gaat, puur voor de uitdaging alleen al.

    Je ziet ook veel goude kruizen met 55 die gewoon lopen te kloten, puur omdat ze nergens voor spelen. Dan kan wel eens gaan vervelen zeg maar ;)
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Moet je dan net zo veel punten halen om omhoog te gaan als nu? Of wordt dat ook steeds meer? Ben nu 50.

    Dus als je 10x prestige hebt gedaan moet je iets van 1.200.000 punten hebben gehaald? 8)
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina