[XOne] Battlefield: Bad company [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 2 aug 2008.

  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben net m'n BF games aan het invullen op de veteran site. Voer ik m'n originele key in van Road To Rome, zegt ie dat die key al is opgeëist? 8) Nou, niet door mij in ieder geval. :+ Foutje in het systeem van EA of is een of andere sjaak met een key gen bezig geweest... :x
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ken je met die veteran site doen dan ?

    want ik heb ze ook van BF 1942 tot BF 2142 liggen hier 8)
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je moet van die spellen de CD-Key invullen en dan krijg je een extra wapen, de F2000 (een assault rifle).
     
  4. VertexShaderX

    VertexShaderX Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook al mn BF games ingevoerd op de Veteran site op de PS3 games na heb ik alles...
    Wat kan ik hier verder mee?
     
  5. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de m16 toch fijner knallen dan de F2000. Volgens mij ook betere accuracy.
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik moest mn account opgeven(wat nog best een lastig iets was gezien ik BF2 al bijna 2 jaar niet meer heb aangeraakt en 2142 ook al tijdje niet meer en als ik me account probeer te recoveren met m'n wachtwoord etc krijg ik maar geen mailtje met daarin mn account naam en wachtwoord.
    absoluut, vind het ook echt een prut wapen. enigste beetje chille eraan is z'n rate of fire.

    maar ik heb nog steeds de vraag, hoe werkt dat squad invite nou?
    ik ga naar costum match, druk op x en nodig mn maatje uit. hij accept, krijgt de melding dat ie in de squad word geplaatst en vervolgens staat er: cannot load map of iets in die richting.
    iemand?
     
  7. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is zijn of jouw NAT Strict of Moderate.

    Je moet ook eerst wachten dat hij in de squad zit voordat je een game gaat zoeken.
     
  8. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt het dat de conquest mode veel lag heeft?
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    we kunnen wel gewoon met elkaar in een game spelen, alleen als we vantervoren bij elkaar vast in een squad gaan lukt het niet.
    want als ik blijf wachten in dat scherm waar je m ook kan uitnodigen krijgt hij de melding:can't find the map
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren geen last van gehad, nu is het (hier) echter compleet onspeelbaar.

    Die nieuwe sniper bug dat je scope wegdraait is trouwens ook erg irritant. :mad: Lijkt wel alsof ze tegenwoordig helemaal niks meer testen.... Gewoon uitbrengen die meuk, en pleur er maar weer een patch tegenaan of zo. 8)
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    was net idd vet irritant online. speelde wel redelijk normaal op het rare lopen na dan.
    eerste keer dat ik met lag te maken heb btw.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat bedoel je hier precies mee?
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je door het vizier kijkt, en je doet een stapje opzij dan blijft het vizier op de oude plek staan.
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Is dat alleen met de sniper scope? want heb dat niet gemerkt met me rocket launcher toen ik vandaag eerste missie deed op normal.
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Geen idee eerlijk gezegd, ik heb sinds de conquest mode uit is alleen nog maar met de sniper kit gespeeld. :+ Volgens mij is het ook niet bij alle sniper rifles. Ik heb het tot nu toe alleen bij de M95 en M24 gehad.
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    is alleen online.
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ah okay, daar waag ik me nog niet aan. heb 1 rondje gespeeld, merk dat ik nog niet heel goed ben dus eerst maar ff wennen in de story (hou er niet van dood gewicht te zijn in een team).

    Maar lijkt me dat je er niet heel veel last van heb als je sniper bent toch? aangezien je niet tot nauwelijks mikt door te lopen?!
     
  18. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Door te lopen is het makkelijker om op wat grotere afstanden preciezer te richten.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dus schiet jij terwijl je loopt met een sniper? :confused:
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik doe wel eens een stapje opzij hoor. :) Meestal als ik achter een object sta, of in een raamopening bijvoorbeeld.

    Het barst hier nog steeds van de lag trouwens. Zal wel door de lag komen, maar ik kwam zojuist het volgende tegen:

    - herladen werkt niet meer => switchen naar ander wapen en weer terug
    - er blijft maar één kogel in het magazijn zitten, ondanks het herladen
    - inzoomen werkt niet => ander wapen switchen en weer terug
    - bij assault rifles werkt de secundaire functie niet meer (granaat), je ziet die streepjes een paar tellen en daarna gaat ie weer terug naar de primaire functie

    Battlefield 2 op de PC net geinstalleerd, even patchen en knallen maar. :cool: Ik wacht wel met Bad Company tot die lui eens met een fatsoenlijke patch komen.
     

Deel Deze Pagina