Voeg hier je gamertag toe Eindelijk is het dan officieel bekend, Unreal Tournament III (voorheen 2007) komt officieel naar de Xbox360. Platforms: Xbox 360, Playstation 3 en PC. Uitgever: Midway Developer: Epic Games Genre: FPS (first person shooter) Release datum: Inmiddels verkrijgbaar in de winkels Belangrijke opties: - Offline Players: 1-4 - Co-op slitscreen (2 players) - System Link - Online Multiplayer - Downloadable Content - Online Leaderboards - Clan Support - HDTV 720p Support - Widescreen 16 Wallpapers (drukken op het plaatje): De Screenshots: (Xbox 360 only) Filmpjes: (Xbox 360 only) [gt]32979[/gt] Met dank aan Excess-Denied voor de startpost.
Offline vind ik de game wat minder maar online is ie echt geweldig. Ik heb mijn gamertag ook net toegevoegd
Ik ben nu ook met co-op hard bezig, aan het eind van chapter 3. Wil er iemand meedoen? Kan het op zich in mijn eentje halen, maar dan krijg ik die achievements weer niet. En met z'n twee/drie/vier is het veel leuker.
Wordt dit heel veel gespeeld online? (Hoe zou dat zijn in vergelijking met Halo 3?) Want een vriend van mij wilt hem halen maar twijfelt hierover.
Ik zou zeggen: KOPEN! De game loopt als een trein! Vind de multiplayer stukken leuker dan die van Halo 3, speelt écht heerlijk. En ik ben nog geen lag tegengekomen.
Ik was ook wel nieuwschierig naar dit spel. Het word vee online gespeeld hoor ik ook. En binnenkort is mijn verjaardag, dus ik moet maar eens kijken. Ik bestel hem denk ik wel van Gamehubs. Heeft iemand hier er nog ervaring mee?
speel het afentoe nog wel eens. warfare is de beeste gamemode als je het een beetje doorhebt. Deathmatch instagib blijft het leukste net als vroeger met uc.
Ik zou hier een kijkje nemen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=109761&page=53 Had gister UT 3 weer eens opgepakt en na 10 minuten spelen kreeg ik een RROD. Hopelijk houd die het langer vol na de reparatie
Ik ga nog ff de campaign op Insane proberen uit te spelen en dan moet ik zeggen dat ik UT3 toch weer in de handel gooi. Vind Halo3 en wss GoW2 toch iets specialer. UT Classic vind ik op de PC geweldig, en de XBox versie van UT3 doet een goede poging, maar ik mis toch iets! (Of er is iets te veel: lees voertuigen).
Maar die voertuigen zijn er alleen in bepaalde game modes. En aangezien je zelf kunt kiezen wat je gaat spelen hoeven die voertuigen toch geen probleem te zijn? DM, TDM, Duel en CTF = zonder voertuigen Warfare en VCTF = met voertuigen Valt toch best mee?
Ik heb al iets van 2 keer aangeboden om co-op ( insane) te doen, maar jij hebt me nog niet toegevoegd
Hmm, nou ik wil best co-op insane proberen... maar dat is echt heftig moeilijk volgens mij. Ik zal je zo eens toevoegen. EDIT: Als je online bent.
Ik wil ook wel co-oppen, wat wil je doen? Voeg me maar toe en roep in dit topic ff wanneer je wilt komen, dan kom ik waarschijnlijk wel even langs.