Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan }:]

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    YES, vandaag ben ik gebeld door de dienst die de iPhones levert. Volgende week dinsdag wordt mijn iPhone bezorgd :D

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels de iPhone ook een half weekje in gebruik, m'n eerste Apple product en tot dusver niets meer dan lof. Zo ontzettend gebruiksvriendelijk, alles van design t/m interface ziet er zo slick uit en alles loopt als een trein. Internetten op het apparaatje stijgt boven m'n verwachting uit, ik kan er al m'n muziek op kwijt....ik ben dik tevreden _O_

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Morgen eens zien of ik Pocket Internet Totaal kan cancelen op mijn hudige mobiele telefoon. Hoop dat het kan. Maar het zal wel niet:p. En anders koop ik toch maar gewoon een iPhone.

5. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Vinden jullie hem niet wat groot voor een telefoon. Het lijkt me niet echt een broekzakvriendelijk apparaat.

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Tenzij je hotpants en leren broeken draagt, kan je er 8 per zak kwijt.

7. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    en het is ook geen phone !!!
    ik gebruik hem 10% voor bellen, voor de rest internet en mail for life :p

8. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik word gek van mn iphone!

Als ik een album erop zet klopt de volgorde voor geen en dat is irrietant aangezien het afgemixt is -.-.

Nu heb ik ze gefixt als ik ze gwn uit het rijtje uitkiest, maar als je naar coverflow gaat staat alles weer door de war -.-!

waaromwaaromwaarom?

9. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je misschien Shuffle aanstaan??

10. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo ja hoe doe je dat uit?

edit: neej staat niet aan het lijstje klopt gewoon niet als je je album ziet en rechtsboven in klikt zeg maar dan krijg je weer een lijstje met je album nummers en dat lijstje klopt niet bij mij maar dat lijstje wat je krijgt als je op iPod klikt klopt wel weer -.-', snapje:p?

Laatst bewerkt: 11 aug 2008
  11. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    En als je in iTunes elk liedje een nummer geeft? Bij een nummer rechter muisknop info tonen en dan naar de tab info en daar rechts

12. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wil ook niet -.-
    Als ik het wat beter uitleg misschien, je hebt zeg maar je muziek lijst met een wit achtergrond als je op iPod drukt daar is alles goed, dan heb je ook nog een lijst met een zwart achtergrond in coverflow en daar wil geen hol van kloppen =s, ik heb al nummers veranderd en dat werkt ook niet, alleen voor die witte lijst -_-, iemand een idee?

13. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan overdrijven natuurlijk. Ik heb nu een Sony Ericsson W850i, en dat is absoluut geen kleine telefoon. Een iPhone is 1,5 cm groter in de hoogte en de breedte, dat scheelt toch aanzienlijk.

@ Technotic, Het is natuurlijk wel een telefoon, ook al gebruik je hem maar voor 10%, ik neem toch aan dat je hem aanschaft om je mobiele telefoon te vervangen.

Ik vind het een mooi dingetje, en ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Voor de functies zou ik hem gelijk kopen, maar ik vind hem denk ik gewoon niet practisch genoeg. Ik heb er echt een hekel aan als mijn zakken vol zitten.

14. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Hij is redelijk plat, ik vind hem beter in mijn broekzak zitten dan mijn oude D600 die kleiner maar een stuk dikker was.

15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Hijs echt niet groot. Ik was altijd gewend mn 2G ipod mee te nemen, dies 3x zo zwaar en 2x zo dik. Je moet em gewoon vergelijken met een htc phone kwa grote.

Ben echt steeds weer verbaast over Shazam :cool: Hij herkent gewoon alles.. naja behalve klassieke muziek van mn ouders. Heb een aantal podcast remixes etc op, wil weten welke nummers ze doorelkaar hebben gemixt en hij herkent het ook nog allemaal, erg relaxt, al zal mn muziek collectie de komende weken weer snel groter worden :D

16. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na dat probleem -.- , heb ik er nog 1.
    Mijn iPhone is al 2x automatisch uit ipod gegaan naar home screen van uit zich zelf, dit ding begint echt op mn zenuwen te werken

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zop.. mn lokale Apple winkel gebeld en die hebben em nog op voorraad. Uiteraard eentje gereserveerd. Eerst ff douche en daarna ophalen. Zit jammer genoeg nog wel vast aan m'n Pocket Internet Totaal (7.56 ex btw) op mn huidige telefoon. Maar ik ben al lang blij dat ik het nummer (uiteraard) kan meenemen dat ik nu heb. Alleen duurt dat nog wel ffies..:mad:

Anyways.. vanaf vanmiddag ook iPhoned _O_

18. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enig idee hoe de voorraden in Rotterdam nu zijn?
    Ik wil best een exemplaar reserveren maar als er winkels zijn waar hij gewoon op voorraad ligt ga ik daar natuurlijk liever heen.

19. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik kwam net in de tmobile shop in rotterdam, daar hadden ze nog paar op voorraad, meteen de 8gb meegenomen met een i-150 abbo.

hij kon me niet vertellen wanneer de aansluitingskosten, de 1e factuur zeg maar word afgeschreven van me rekening, dat kan een paar dagen zijn, maar mss ook een week..
    hoelang duurde dat bij jullie?

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zop.. heb de 8GB versie gehaald. Gelijk maar een clear case + screenprotector gekocht. Kost wel tering veel geld. Mja.. anders vergeet ik het weer en dan zit ik me te ergeren aan een miniscuul stofje. Heb em nog niet aangehad want eh.. dat ga ik nu doen ;). Best mooi dingetje _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina