Apple / Mac

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door karf, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog steeds een schijt hekel aan iTunes.. Maarja ik draia het dan ook nog vanaf XP. Bij mij staan alle nummers ook een keer of 2 in mijn iTunes lijst. Doe moet je dan allemaal handmatig verwijderen! Net nadat ik er 2 middagen in had gestoken om alles helemaal netjes te maken.
    Toch heb ik stille hoop dat als die Mac er eens is (alweer uitsgesteld door overlijden tv..) alles goedkomt :thumbs:

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ook zo irritand, dat de iPod met een database werkt en iTunes volgens mij ook. Als een MP3 niet de juiste ID3 tags heeft, komt ie niet goed in je playlist.
    Een spatie achteraan en hij herkent hem al als ander album. Heb je de ID3 tag geüpdate, merk je dat je hem enkel op iPod geüpdate hebt. Kan wel op Macbook alles gaan updaten, maar eigenlijk zou ik alles op externe hardeschrijf aan Windows bak moeten nalopen en dat is een takkewerk waar ik geen zin in heb. Helemaal niet omdat ik dan gewoon Winamp gebruik, wat mijn favo player blijft. Geen gedoe met onjuiste ID3 tags, gewoon afspelen wat je echt wilt afspelen.

3. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja indd iTunes is echt ruk gezien het geven van namen en het veranderen.. Precies zoals je omschrijft.
    Ik heb al mijn muziek in mappen staan en daar klik ik dan zelf in aan wat ik wil luisteren. Werk vele malen beter.

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat had ik voor iTunes , maar nu staat alles door elkaar.
    Veel artieste/bands staan nu in verschillende mappen , het is 1 grote chaos geworden.

5. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon even een middagje voor zitten dan heb je daarna alles prima op orde! Daarna is het een kwestie van bijhouden als je iets nieuws ript/download.

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Itunes kan soms idd behoorlijk irritant doen, maja niks is perfect.

Binnenkort mn 1,67 Ghz Powerbook G4 vervangen alst deze week allemaal doorgaat :)

7. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee inderdaad niets is perfect, maar zoals ik iTunes nu ken vind ik het verre van perfect. Met hoe ze de nummers in de lijst zetten.

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Bij de instellingen kan je het meeste wel instellen zoals je zelf wil, alleen zijn er zoveel opties dat veel mensen niet weten hoe. Zelf ook eeuwen mee zitten te kutten. Vooral albums importeren en tags geshit.

*Lol heb mn laptop al meer dan een jaar, kom er nu net pas achter dat je met 2 vingers over het trackpad kan scrollen :+

9. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb je bijv. die album weergaves. Ik voegde een cd toe en die kwam er dan onder 3 verschillende kopjes in. Dus er stond 3x een plaatje van de cd en dan stonden de tracks daar een beetje onder verdeeld. (Snap?) Dat soort dingen vind ik zo gigantisch irritant! Ik kreeg het ook niet gefixt..

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Simpel, alle liedjes van die cd selecteren. Rechtermuisknop > Get Info en dan Compilatie op YES zetten.

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb aan een middagje niet gewoon , op mijn externe HDD staan nu bijna 14.000 MP3's.
    Was bezig met het overzetten van als mijn cd's maar MP3.

Kan ik iTunes ook laten zoeken naar nieuwe nummers die heb toegevoegd ??

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Sorteren op laatst toegevoegd? Of anders ff bij help laatst toegevoegd in typen?

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Sorry , ik ben niet echt duidelijk geweest.

Wilde weten of ik iTunes mijn HDD kon laten controlleren op nieuwe nummers.
    Als ik kies voor (Voeg toe aan Bibliotheek) dan scant iTunes ook de Macintosch HD.

14. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jow luitjes even een vraagje. Misschien weten jullie het.

Stel ik zit op internet via firefox. En ik doe dan de snelkoppeling appeltje + H om het venster te hiden. Maar nu wil ik hem weer terug hebben zonder me muis te gebruiken. Hij staat nu in me dock zeg maar maar nu wil ik hem uit me dock terug hebben doormiddel van en snelkoppeling combinatie.

rara rararar welke combinatie is dat?

15. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Als je cmd+H gedaan hebt kun je het gewoon weer activeren door via cmd+tab de applicatie te selecteren.

Je kunt vensters ook minimaliseren (cmd+m), alleen dan moet je echt je muis werken (helaas..)

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een MacBook 2,4 Ghz gaan kopen, maar ik heb nog een paar vragen.

Ik wil graag XP erop gaan installeren. Klopt het dat dit enkel mogelijk is wanneer je XP DVD-rom SP2 erop heeft staan? Of kan je XP installeren met iedere XP DVD?

Daarnaast, wat zijn de ervaringen met XP en games? Ik hoef er echt niet COD4 op full graphics mee te spelen, maar zo eens een potje Battlefield 2 op medium graphics vind ik wel leuk. Het blijft natuurlijk een MacBook, dus ik koop hem absoluut niet voor het gamen. Maarja, het is natuurlijk wel een klein beetje een hobby, dus gamen zou zo nu en dan wel leuk zijn.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gamen op de Macbook is niet geheel aan te raden wegens zijn onboard video. Dan is een Macbook Pro eerder aan te raden.

Wat betreft XP via Bootcamp, alleen XP met SP2 kun je installeren.

18. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vertrek vanavond naar Engeland dus ik ging even de Apple prijzen enzo daar bekijken. Maar een MacBook scheeld zo al een euro of 150!
    Ik vind dat erg opmerkelijk, dat voor precies het zelfde zoveel minder betaald hoeft te worden. Zowel in Amerika als in Engeland.
    Is het toetsenbord het zelfde als hier? En de garantie is ook geldig in Nederland toch?

Laatst bewerkt: 11 aug 2008
  19. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien bij retailers, maar iig niet in de Apple Store. In de Apple Store is de goedkoopste MacBook omgerekend c.a. 1085,- euro tegenover 999,- hier in Nederland.

20. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina