Zijn hier mensen die ook zo Geometry Wars Evolved 2 addicted zijn x'D? Add me maar. Ik heb uitdaging nodig xP.
World 2, 3 en 4 gedaan van Braid. Die laatste 2 puzzel(stukje)s van world 4 waren ffjes lastig. Kom op nubs kopen dat spel! Ondersteunen die hap!
Heb Braid helemaal uitgespeeld. Moet alleen de speed run nog doen voor de laatste achievement. Sommige puzzels in de laatste twee werelden zijn echt pittig. Je moet het verhaal ook lezen in die boeken, want het is echt geniaal.
Kun je mij een puzzel in wereld 4 verklappen? Ik moet even nadenken welk scherm het ook alweer was, maar volgens mij is het de derde. Je moet dan een platform in het midden verschuiven, zodat de ene keer een monster links naar onder valt en de andere keer doorloopt naar het rechtergedeelte van het veld toe. In dat veld liggen drie puzzelstukken, de eerste twee heb ik al te pakken, maar de derde kan ik echt niet bij. Ik probeer omhoog te springen via dat monster, maar hij ligt nog steeds buiten bereik. Wat zie ik over het hoofd... kan ik op de een of andere manier mijn schaduw hoger laten springen?
Gisteren even Assault Heroes online gedaan en er zijn dus veel meer levels, zit nu al bij level 14 ofzo. Online, of iig coop, is nog veel leuker uiteraard. Echt een heel vermakelijk spelletje, zitten nog levels met boten in ook. Deel 2 binnenkort ook maar halen denk ik, die schijnt nog weer uitgebreider te zijn.
Spoiler Waar dat monstertje naar beneden valt(helemaal rechts) moet je je schaduw laten staan. Zodat het monstertje op het hoofd van je schaduw stuitert, waardoor jij op het monstertje kan springen als hij van je schaduw afstuiterd. En zo kom je hoog genoeg om het puzzelstukje te pakken.
Morgen Bionic Commando, ik kan niet wachten op die game. Al sinds de eerste trailer op de E3 van 2007 wacht ik op die game. Nu maar hopen dat ie trouw blijft aan de NES-klassieker en dat we op het eind weer Hitler een kogel door z'n harses mogen jagen.
Oe dat klinkt goed. Zag al dat er ook meer voertuigen en opties zijn. Die lijkt me ook leuk, alleen heb ik al te vaak gekocht. Vandaag nog wat trailers ervan bekeken en ziet er goed uit, vooral top-down view is mooi uitgewerkt. Keuzes keuzes...
Ik heb Assault Heroes 1 demo gespeeld en ben bezig met 2 aan het downloaden (2e keer, hij pakte hem net niet of zo). Ik vond deel 1 (demo gedeelte) niet echt heel moeilijk. Wordt deel 1 nog veel moeilijker? Is deel 1 lang? Is Assault Heroes 2 moeilijker dan 1 of hetzelfde? edit; Zag net de post hierboven. Iets vaker refreshen. Vakantiewerk levert geld op en op zich zijn het wel leuke games maar ik hou van een beetje uitdaging. En om alleen maar highscores te gaan halen en verbeteren heb ik geen zin of tijd in/voor.
Heb stuk of 10/11 arcade games, en zoek eigenlijk nog wat mensen die achievements willen halen. Oa voor: Frogger, Assault Heroes, Golden Axe en Gauntlet. Heb er nog wat maar hier zoek ik met name mensen voor. Weet niet of ik het hier goed plaats, maar dacht dat het hier het best passte.