Heb deze dolbie-zeurinhetrond-koptelefeun ondertussen ook alweer een week in het bezit en ben er zeer tevreden over.
Qua instellingen heb ik mijn front en rear op 6 staan...mijn center op 7 en de sub op 8.5.
Door de center iets meer te geven komt de voicechat iets sterker naar voren waardoor het beter is te verstaan....maar dit blijkt toch het grootste euvel met deze koptelefoon.
Daarnaast ook een time delay gegeven van ongeveer 7ms op de surround om het effect wat te vergroten qua "speaker afstand"/wat je hoort.
Mochten er nog vragen zijn over de settings hoor ik dit graag...pielen in mijn opnamestudio is naast gamen ook een hobby van mij...
P.S. nog een vervelende bijkomstigheid is dat als men de feun aanzet deze meteen op volle volume staat waardoor hij gaat vervormen....een keer op de volume knop drukken (+ of -) verhelpt dit en brengt je naar de user setting...maar het blijft telkens schrikken als je hem al op je hoofd hebt staan...
P.P.S....@ Fardo...je kunt hem ook bij Redcoon bestellen....scheelt toch min. 10 Euri...
Laatst bewerkt: 27 mrt 2008