Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké. Welk interview/filmpjes was dat? Wil ik ook wel ff zien dan. :+ Ik denk dat het is dat je met de Main Quest geen geld verdient. Maar als ik nou voor iemand een klusje op los, wel toch? Ik kan me wel herinneren dat Molyneux op de E3 zei dat hij arm was omdat hij te lang ge quest had in plaats van een baan te zoeken.

    Dat ook nog!
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb ik toch allemaal al gezegd in de posts hierboven... tenzij je henchman bent van iemand in een co-op game (en dan kan de host zelf bepalen hoeveel procent je krijgt). Voor de rest kan je geld verdienen door te gokken en te werken.

    Dacht dat hij dat zei in diezelfde presentatie waarin hij zei dat hij arm was omdat hij te lang gequeste had (dus je verdient geen geld met quests in singleplayer).
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maar als ik naar de Achievements kijk, lijkt het mij dat je ook dronken kan worden. Hoop dat dat ook via co-op kan. Hehe, die kleine details maken deze game zo vet. Ik kan niet wachten om mee te doen in een orgy, of elke vrouw in een stad zwanger te maken. :emo:
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    In Fable 1 kon je dronken worden, dus het zou me verwonderen zou dat niet meer kunnen in Fable 2. Maar dronken worden in co-op... ben er bijna zeker van dat dat ga lukken, maar wat is het nut ervan?
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, dat zei je niet! :) Jij noemt quests in het algemeen, ik denk dat er een onderscheid in is. Maar goed, laat ons daar nou niet moeilijk over doen...
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Of je met side-quest geld kunt verdienen weet ik en wie weet mat Molyneux bedoelde met te lange queste (enkel de main of ook de side?) :+.

    En ik weet niet of jullie het weten maar in een filmpje van de E3 kon je zien dat het death system veranderd is. Het plan was om een kind van je je plaats te laten innemen, maar in de tests bleek dan dat de meeste mensen dan gewoon kinderen aan de lopende band gingen maken. Dan schakelden ze over op het litteken systeem en had je een keuze, oftewel bleef je een tijd op de grond liggen en kreeg je littekens ofwel moest je je kind opofferen en kwam je er zonder littekens van af. Maar uit de tests is gebleken dat de meesten hun game dan gewoon herladen als ze teveel littekens hadden opgelopen. Het finale systeem is dat dood gaan je nu gewoon wat xp en gold kost en dat je direct terug recht staat.

    Ik vind het spijtig dat het litteken systeem er uit gehaald is, maar als ik echt eerlijk moet zijn... ik zou tot de grote groep horen die de game gewoon herlade :+.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mm ik weet niet ik vond de littekens in Fable 1 toch wel erg cool, zowel bij goede als slechte characters. vond t wel mooi staan , tis ook raar als een held van in de 40 een gezicht heeft als een tiener na al die veldslagen :p
     
  8. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook mijn pub code gehad van xboxhome ! :)
    nu wachten tot 24 oktober tot mijn LE in de bus valt :D
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.031
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Hoe zit dat dan met de achievements? De pubgames hadden aparte achievements zag ik?
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik snap niet waarom littekens en het huidige systeem niet samen gaan? :+ Maar goed, dat zal wel aan mij liggen. 8)
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Die pubgames zijn aparte arcade games dacht ik, dus zullen ze ook wel achievements hebben. Woensdag weten we het zeker :).

    Omdat als mensen teveel littekens hebben hun savegame gewoon herladen, al doe ik het persoonlijk ook al als ik xp ofzo verlies :+. Maar als deze Fable even moeilijk gaat zijn als de eerste moet ik geen bang hebben om te sterven.
     
  12. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit de arcade ook bij de gewone versie want op xboxhome.nl staat aleen bij de limited edition?
     
  13. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    van de mensen die je verkoopt als slaven?

    @gkid
    ja, dat zit waarschijnlijk gewoon in de pub, die je tegen de lokale bewoners kan spelen lijkt me.
    was in deel 1 ook
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2008
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat was, voor mij, eigenlijk het enige negatieve aan het eerste deel. De enige vijand waarmee ik moet had, was die teleporter mafkees waarvan ik even de naam kwijt ben. Jack of Blades bijvoorbeeld was echt een lachertje.
     
  15. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    oh sorry beetje onduidelijk ik bedoel als ik de normale versie pre order of ik dan ook die code krijg opgestuurd :9
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Maze dacht ik dat die kerel noemde niet? Inderdaad, dat was het enigste gevecht dat ook maar in de buurt van uitdagend kwam. Zelfs de draak in The Lost Chapters was poep simpel.

    Maar dat vond ik juist één van de goede punten aan het spel. Je kon tenminste dingen proberen zonder echte trail & error te ondergaan.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Daarmee ben ik het niet helemaal eens. Een beetje uitdaging kan geen kwaad. Natuurlijk zijn er ook uitersten maar voor een RPG was Fable 1 gewoon te makkelijk. Ik ben bij geen één baas of vijand afgegaan, in het hele spel niet. Een beetje frustratie hoort er gewoon bij :cool:
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat vond net nou zo leuk. En in een fabeltje of een sprookje gaat de held toch ook nooit dood? :+
     
  19. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik wel, bij een quest met hobbes en dan moetje tege die whisper.
    zeker wel 20 keer opnieuw gedaan
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil wel wat uitdaging.

    Ik vond alleen deel 1 zo !@# omdat je naar het 1e dorp ging daar zorgde dat je 1000g had en daar memmory ging doen.
    Elke 20 seconden had je 1000g erbij.

    Hopelijk is dat dus anders.
    Maar zoals je nu al dat gedoe hoort met die pubgames...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina