Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Voor een "Hardcore Gamer" viel het op dat gebied gewoon tegen :) Een held mag best wel eens gebruik maken van een checkpoint en dat hoort er ook gewoon bij. Een eindbaas die je 2 keer in zijn kont schiet met een pijl waardoor hij dood neer valt, is niet het juiste einde van een fantastische RPG imo.

    Ik hoop alleen op weer zo'n tof zwaard. Het was jammer van mijn zusje maar ik moest dat zwaard gewoon hebben :cool:
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nou, ik geef toe dat ik geen hardcore gamer ben :+.

    Nee, ik ben gewoon geen hardcore meer. Alhoewel ik niet vies ben van uitdaging ben ik ook niet vies van een simpele game.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Is idd maar net wat je er onder verstaat :+ Ik speel ook alleen nog maar af en toe en bijna altijd 's avonds. Maar ik game al vanaf mijn 5de (wolfenstein 3D ftw!) en ben dus wel wat gewend. Spellen speel ik meestal voor de fun zoals halo en tf2 maar bij een RPG zoek ik toch meer de uitdaging. Dat is het risico wat je loopt bij spellen met maar 1 moeilijkheids niveau. Sommigen vinden het te makkelijk en anderen precies goed.
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik speel al games van sinds dat ik mij herinneren (Prince of Persia, Commander Keen \o/). Een rpg mag van mij ook pittig zijn, maar dan heb ik het over rpg's zoals Final Fantasy. RPG's zoals Fable en Zelda hoeven van mij niet te moeilijk zijn (al mochten de bazen in Twilight Princess toch iets moeilijker) omdat ik daar meer wil geniet van de wereld en de sfeer dan mij dood te ergeren aan een vijand (of tempel... rot water temple).

    Terug wat on-topic:
    Ben trouwens benieuwd of dat armor en dat zwaard van LE wel de moeite waard gaan zijn. Want meestal zijn zo'n dingen echt nutteloos en/of zwak :+.
     
  5. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook gewoon kiezen om die pubgames niet te doen weet je |:-
    Het is een RPG over keuzes en dan ga je zeuren over een "exploit".
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja dat was een kutquest, ook omdat hij redelijk in het begin was.
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tis geen exploit das het punt.
    En het gaat erom dat het kan, niet of ik het doe.
     
  8. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik dus ook slecht, puur marketingtruukje dat je de LE schijnbaar moet kopen. Maar dat is dus niet zo, je krijgt de code ook bij de gewone versie.
    ps. overigens heb ik de code van xboxhome zojuist ontvangen n.a.v. koop normale editie.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2008
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die pubgames kunnen me gestolen worden. Ze zitten er ingame toch ook gewoon in ? Speel ik ze ingame wel als het nodig is, tegen de tijd dat Fable II uit is. Kan tot die tijd wel betere dingen verzinnen om te doen als ik zin heb om te gamen.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik snap de hype rondom de pubgames geloof ik niet. Het zijn toch gewoon de minigames uit het spel? Ik heb toch een pokkehekel aan minigames in rpg's :+
     
  11. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    bij xboxhome staat er nu dat als je de LE besteld ze niet kunnen beloven dat je het spel krijgt omdat ze niet weten hoeveel ze er krijgen
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik begrijp zijn het idd gewoon de minigames uit het spel, daarom zei ik al ze kunnen me gestolen worden. Als ik er geen code voor krijg jammer, ga ze toch niet downloaden. Heb meestal ook een hekel aan minigames in RPG's, laat staan dat ik ze buiten de game ook nog eens zou moeten gaan spelen :emo:
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2008
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag er ook wel wat meer uitdaging in Fable 2 komen want Fable was wel erg simpel. En dan vind ik het niet meer leuk als je overal snel door heen gaat.

    Maar goed, die achievements van een paar pagina's terug(het gaat hard hiero :eek:) zien er leuk uit. Krijg er al zin van om de game te gaan spelen!
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Op xboxhome.nl over de limited collectors editie.
    Ik hoop dus echt dat ik em krijg heb em vanmiddag bestelt. Heb de code voor pub game enzo wel ontvangen.

    Weet iemand toevallig of ze ook gewoon in de winkel komen als MediaMarkt?

    En/of de extra content via xbox live marketplaats te downloaden is, aangezien je wel de xbox live moet hebben voor de extra content te kunnen downloaden/bevestigen. :eek:
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zullen die pub-achievements ook in de game zelf zitten, of geld dit alleen voor de gene met zo'n key.
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik denk apart want in Fable 2 zelf zit ook een achievement omtrend het spelen van games in de pub.
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    De fable achievements zelf zullen allee te halen zijn als je op arcade speelt. Kijk maar naar de laatste achievement. Maar misschien krijg je ze wel gratis als je fable koopt (je weet wel dat er een code in het hoesje zit) ipv dat hij opgestuurd word
     
  19. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Je krijgt de code voor de PUB games alleen als je pre-orderd. Pre-order je bij Xboxhome.nl dan zit de code ook bij de normale versie. En je krijgt de code binnen 10 minuten, zeker als je ze even belt (heb ik ook gedaan namelijk, ongeduldig he).
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik neem terug wat ik zei over die achievements van pub game apart voor moet spelen.

    1 van de achievements is ''Play a pub game with your FableĀ® II Hero'' van de arcade game. Dus lijkt me dat je fable 2 speelt je dan ook die achievements kunt unlocken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina