Heb vandaag weer eens de game opgepakt na hem een lange tijd niet aangeraakt te hebben. Dit oa. met betrekking tot de zojuist toegevoegde Trophies. Nu was ik nog niet zo ver, pas in het fort (Chapter 5), dus ben ik helemaal overnieuw begonnen. Ondertussen ben ik alweer verder dan ooit en weer volop aan het genieten! Daarnaast heb ik nu alweer zoveel trophies te pakken dat ik ondertussen level 2 op mn gamercard heb staan
Straks na mijn werk even naar de dixons om uncharted weer aan te schaffen voor 30 euro. Hij mijn versie verkocht en eigenlijk toch wel weer zin om te spelen met de toevoeging van trophies.
Al 8 dagen geleden bij play.com besteld, maar nog niet binnen. Ik hoop dat het spel deze week wel op de deurmat ploft.
ow serieus?! Wist niet dat ze er al in zaten....echter heb het spel al op hard uitgespeeld, weet niet of ik nou nog een keer ga beginnen.....
Ik ben nu op jacht naar mijn eerste platinum trophie, heb alle andere trophies al (vrijwel allemaal in 1 run te halen). Moet alleen het spel nog uitspelen op crushing, wat toch wel een leuke uitdaging is, sommige delen zijn wel pittig. Ben nu bij act 9, dus heb nog even te gaan.
Je moet eerst de laatset game-update downloaden. Ik hoeft niet opnieuw te beginnen met de game , de Trophies werden automatisch toegevoegd.
nou ik krijg ze ook niet hoor heb t spel helemaal uitgespeeld dus complete save en als ik die laadt begint hij weer bij t begin maar geen tropies hoor
Dacht ik ook. Heb de game al een paar maand niet aangeraakt omdat ik niet verder kwam bij de level ongevraagde gasten (80%). Toen ik de game-update Zondag had gedownload , stonden de trophies gewoon vermeld. De game start vandaag behoorlijk wazig op. Tijdens het laden liep de games ineens muurvast , even later hoor ik de rest-piepjes maar er gebeurde helemaal niets. Moest de PS3 met de schakelaar achterop helemaal uitzetten , heb dit nog niet eerder gehad. De game start heel traag op , weet alleen niet waardoor dit wordt veroorzaakt. Volgens mij zit er niet anders op dan de hele game + saved data te verwijderen en dan opnieuw installeren. De game-update is hier niet goed geinstalleerd want het opstarten van de game duurt een eeuwigheid.
Als ik het spel uitspeel op crushing, krijg ik de andere trophies dan ook? En krijg je platinum alleen als je alle andere achievements hebt gehaald oid? Laatste vraag: 20 lui van achteren melee-en..... ik heb nergens in het spel ook maar de kans gezien. Jullie wel?
Ja hoor, ik heb alleen de trophies van uitspelen op crushing nog niet en als ik die haal dan krijg ik ook de platinum meteen. Die krijg je inderdaad alleen als je alle andere trophies hebt gehaald. Als je op crushing uitspeelt dan krijg je ook de trophies voor de andere moeilijkheidsgraden. Tijdens mijn eerste run had ik bijna alle trophies al. Van achter melee'en kan ergens in act 4, dan staat er 1 niet op te letten. Melee, expres doodgaan en dan herhalen. Net zolang tot je hem hebt.
pfff das klote ik vond het al zo vreemd, het kan echt (bijna) nergens. Gare trophy dan. Hetzelfde geldt zeker voor die hangende trophie? Kan ook bijna nergens nl Van het weekend maar eens beginnen aan crushing en daarmee mijn eerste trophies halen. Als ik ze net zo leuk vind als de achievement ga ik voor de sp games misschien toch voor de ps3 versies.
Ach ja, die is op zich nog wel te halen door heel het spel. Maar die grenadehangman trophie heb je minder mogelijkheden voor in het spel.