Heb RockBand (alleen de dvd) tijdens mijn vakantie in Zwitserland gekocht en wat een gaaf spel! Was geen ruimte meer in de auto voor alle instrumenten dus nog even niet drummen dus. Ook al aardig wat DLC op de kop getikt. Heb GHII en III ook maar van III ben ik nooit zo gecharmeerd geweest; vond de nummers maar erg matig. Leek wel of ze geen inspiratie meer hadden of gewoon geen verstand van lekkere muziek. Maar dit is weer helemaal top!
Okee.. ik ben nog steeds wat pissig over het feit dat het zo lang duurde voordat rockband naar europa kwam. Maar ik ben toch wel benieuwd, net op hun website geweest en ik kan het niet vinden.. maar komt RB2 direct naar europa in september? geen gelul meer met tekorten zodat we bijna een jaar moeten wachten weer?
Nee. [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]UK RELEASE: TBA (Upcoming) | NORDIC RELEASE: TBA (Upcoming) | US RELEASE: 23-Sep-2008 (Upcoming)[/FONT]
Zojuist Killswitch Engage - My Curse gekocht, wat blijft het toch een top nummer \o/ Verder Megadeath gekocht, wil ook nog wellicht MachineHead of Devils Driver kopen, moet nog even kijken.
Oke, dat is dan wel beter voor de mensen die een 2e generatie drumkit erbij kopen. Hopelijk is het voor mij niet meer nodig als ik straks een dik stuk aluminium op het voetpedaal bevestigd heb
Waarom wordt er hier gepraat ove RB2? Maarja, korte DLC review voor gitaar! Runnin Wild: Wooow! Vet nummer! Airbourne is best goed. Beetje saai om te spelen, maar echt heel goed om te luisteren (en wss ook zingen). Leuk nummer, vooral voor het geld. Clouds over CalifornIA: Doe ik ff in hun taaltje. WHOOOEUHHAAAA WHUUEEHHHAAOO MUWHHUUULOOO SHAAMMAAAOOEEEE. Kortom, veel gestrum, heel veel gestrum, maar vooral GESTRUM! Kan niet wachten om deze te zingen. Constant MotiĆ³n: De solo heeft me letterlijk verkracht. Jezus, dat moet wel de moeilijkste solo zijn in Rock Band tot nu toe. De solo zit vol met sweeps, en ze hebben er ook nog ff de One solo erin gepropt. xD Leuk nummer om te spelen. Moeilijkste nummer in de pack Machine Head: Kutnummer. (ik kan het gewoon niet) Sleepwalker: Yeah, Megadood! Echt een geweldig nummer om te spelen. Lekker veel combinatie tussen snel strummen en hammer ons. Solo is weer erg vet. Kortom, de nummers vind ik niet echt goed klinken, maar het spelen ervan is echt geweldig. Vooral voor de prijs zou ik 't gewoon niet laten liggen. Al helemaal als je een metal fan bent is dit een must have.
Heb op dit moment nog precies genoeg punten over om 2 andere nummers van dat Road Runner pack te downloaden. Megadeth en KSE heb ik al gekocht. Welke raad je me aan Bas? Speel op de gitaar en verder niets.
Hoe duur zijn die nummers per stuk? Ik heb namelijk maar 100 punten te besteden. Precies genoeg voor 1 nummer mits ze 80 puntjes per stuk zijn.
Oeh... Dan ehm... moet ik nog even kiezen welke het wordt. (het was gemakkelijker geweest als ze te duur waren. )
Haha, wat ik van BassieJ begrijp is Constant Motion enorm uitdagend dus wellicht de beste koop van het pakket. Ook het nummer waar het minst geschreeuw in voorkomt (geloof ik), mocht je daar een hekel aan hebben Edit: Check even http://www.rbdlc.com/ , enorm goede site waar recensies staan van DLC voor Rock Band!
Yes ! Kijk zojuist bij de post, m'n nieuwe pedaal is al binnengekomen \o/ Straks even erop schroeven en ik kan weer aan de slag
gister de mega setlist van 58 songs uitgespeeld same met een vriend in totaal (met pauzes) 7 uur mee besig geweest heb nu 'silver icon'\o/
kan iemand mij vertellen waar ik drumsticks kan kopen.. want ben een van mijn sticks kwijt geraakt op mijn vuilnis kamer.. beetje dom maarja
Ik vraag me echt af he.. Ze hebben 3 nummers van disturbed gedaan, maar zijn ze nou echt niet op het idee gekomen om eigenlijk het enige goede nummer van disturbed, Down with the Sickness als DLC te doen?