Thumbs Up For Left 4 Dead's Awesome Box Art Normally, box art posts are the stuff of filler. This one, however, is merely for praise. Valve's art department makes up for The Orange Box's yucky melange with the most enjoyable pun-as-box art treatments ever with Left 4 Dead. Frothing demand, will buy two copies, probably should get a DVD-ROM drive in my PC, etcetera, etcetera...
Het gaat een drukke periode worden met al die nieuwe games, maar ik denk dat ik deze ook wel ga halen. Lijkt me erg vet!
Deze game gaat zo vet worden. Ben echt gek op zombie verhalen en games. Speelde ook al een tijd een aantal counterstrike mods waarbij je een zelfde soort idee had als Left 4 dead. Kan niet wachten. Off-topic: is er al iets bekend over Dead rising 2?
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=535896 Friendly Fire is always on in all difficulty levels, and there is no way of turning it off.
Juist niet. Dit spel moet het hebben van zijn 4 player co-op en zo moet je tenminste echt samenwerken.
Dit is hersenloos zombies afschieten. Daarom heb ik juist zoveel zin in dit spel. Ik heb helemaal geen zin om te kijken waar mijn teammates zijn. Ik wil gewoon met zijn vieren helemaal los gaan
Waarom? Als er 40.675 zombies op je afkomen en er loopt toevallig een teammate voor dan lijkt mij dit juist erg frustrerend...
Yay weer een survival-horror game. Had deze nog niet eerder gezien. Blijft leuk. Het heeft wel wat van Dead Rising, ook mooi dat er 4 player online co-op in zit. Kan erg leuk zijn!
ik zou graag de optie hebben voor friendly fire,.. vooral omdat ik niet weet hoeveel mensen uit mn friendslist deze game gaan kopen en als ik met randoms ga spelen wil ik friendly fire graag uit kunnen zetten
Het ziet er iig wel gaaf uit... had er nog niet eerder echt naar gekeken, maar deze wordt wel een dikke misschien
Als je doodgaat hoor je bij de zombies he.. dus als zij jou teamkillen, kun je ze daarna voor terug pakken door ze dood te schieten
is dat standaard zo? ik dacht dat dat een soort MP variant was,.. 4 survivors tegen zombies + boss zombies die door echte spelers bestuurt worden. anyhow, deze game gaat zowieso in de preorder, het enige wat hem zou kunnen bederven is als de A.I bud blijkt te zijn maar dan nog lijkt de coop me hilarisch