Dus, dit topic dient om je GH of Rock Band gitaar te showen. Hangt de jouwe vol met de standaard stickers die erbij zatten, heb je hem zelf in een nieuw kleurtje gespoten of heb je hem omgebouwd naar een fullsize gitaar? Alle mods op een GH of rock band gitaar mogen hier gepost worden. Ik zal dan maar het voorbeeld even geven met mijn GHII gitaar: Lets see some pictures (Het is hardware, dus denk ik wel dat het hier thuishoort. Zoniet, kan een mod het mss verplaatsen)
Nou, Green Mile gaat over alles behalve over XBOX 360. Ik denk dat hij hier het beste staat, aangezien een controller hardware is. Mss een mod die dit even kan bevestigen?
Mijn gitaar staat nog niks op. Maar moet je je gitaar eerst ff schoonmaken, voordat je de stickers erop plakt?
1 tip, ik had stoer stickers geplakt op de knoppen van mijn GH3 gitaar, maar dat is niet te adviseren word heel lelijk na een tijdje
Ik heb geen camera in de buurt liggen, maar dat is dan ook niet nodig. Met google afbeeldingen had ik zo perfecte klonen van mijn gitaar gevonden. Alleen die van GH III ziet er nu wat anders uit aangezien hij naar een ander oord is vertrokken. Naja... anders.... hij is er gewoon niet meer Zoals u ziet bestikker ik mijn gitaren niet. Vind ik zonde, want zonder die plakdingetjes zien ze er veel mooier uit. (behalve die van GHIII op sommige momenten: die zat al snel vol met vlekken)
Kan hier prima blijven staan, aangezien het over 360 hardware gaat Ben benieuwd of sommige mensen dat ding nu echt customizen.
Ik ben nog altijd van plan om m'n top te laten paintbrushen, maar door een echte gitaar is er weinig tijd voor. Overigens zal ik eens wat leuke casemods opzoeken die ik over de tijd ben tegen gekomen voor GH / Rockband (inclusief controller over het algemeen). Een Marshall Mod:
@ Mr Xeno: Die is wel vet jah Maar op 1 of andere manier ziet die eerste foto er een beetje gesoept uit. @ Mauriz: Daar heb je toch niks aan Dat zie je toch niet als je speelt. Als het goed is krijg ik Guitar Hero 2 deze week binnen Niet dat ik er dan al veel aan ga customizen ws. En check deze:
Als ik ergens heel goedkoop een echte elektrische gitaar die stuk is kan vastkrijgen, wil ik het wel proberen. Zo'n klein gitaartje is niet zo stoer als de fullsize
Ik heb mijn PS2 GH1 gitaar destijds geairbrushed, was dat nog altijd van plan met de 360 varianten, alleen is daar nooit verder iets van gekomen. Te lui om ze uit elkaar te halen. Dit is in ieder geval de ps2 GH Misschien dat ik de GHIII gitaar onder handen neem, die verwijderbare faceplate maakt het toch wel makkelijker, heb nog bladgoud liggen, misschien daar iets mee doen.
Volgens mij zijn de gitaren erbij ingeplakt, maar binnen de Marshall buitenkant staat een kleine(re) speaker en PS2. Die is vet!