[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nou in Fear and Loathing in Las Vegas herken je wel een soort Jack Sparrow :9

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ja heb je een goed punt, heb veel films gezien van Depp. Alleen denk ik dat je vooral de riddler met jack sporrow gaat linken.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Sparrow ;)

Maar waarom zou hij te vergelijken zijn met Jack Sparrow? Omdat het ook een lolbroek is? Depp is in elk geval een fenomenale acteur. Prachtig hoe hij in zijn rollen opgaat.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Earth. Prachtige documentaire.

5. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Hancock. Lelijke kutfilm.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zo slecht joh? Dus Will Smith red de film niet eens?

7. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Will redt de film totdat
    Charlize Theron ook superkrachten blijkt te hebben.

8. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    kan je depp serieus alleen herrineren van pirates en chocolate fabriek? Dat zijn relatief late rollen van hem. Het is een aparte gast (riddler ook trouwens) maar kan wel echt wel verschillende rollen neerzetten hoor.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb van de week Kung Fu Panda gezien. Leuke film en mooi gemaakt!

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nee dat zeker niet, maar ik bedoel alleen maar te zeggen als ik aan die riddler denk dat je dan als je aan depp denkt dat die sparrow er het meest op zou lijken, vandaar.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Wall-E vond ik veel beter!

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dikke tegenvaller idd. Veel te dikke Hollywoodsaus, matig acteerwerk van Smith en na 45 minuten hadden ze geen inspiratie meer voor het verhaal en gooiden ze er een berg losse verhaallijnen tegenaan. 8)

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869

Komt van Prince Of Persia die in 2010 uit moet komen, ben benieuwd! :thumbs:

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    En dan nu op naar Planet Earth ;)

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet je, Depp had de stem moeten doen van Earth dan was het nog beter geworden. ;)

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    De stem van Earth was toch iemand anders dan de stem van Planet Earth. David Attenborough van Planet Earth mag echter door niemand vervangen worden, wat een commentator _O_

Anyway, ik hoop echt dat Depp de Riddler zal spelen, want die interpretatie van Jim Carrey was echt belachelijk...

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    mwah, dat was toch ook wel de schuld van joel shumacher,.. Carrey doet gewoon zn over the top ding zoals dat van hem verwcht word maar ik vond de hele toon en sfeer die in Batman forever en Batman en Robin neergezet werd totaal niet passen.

Depp als de Riddler kan heel leuk worden, ik ben een enorme fan van Fear & Loathing en heb met name vanwege die film ook veel respecct voor de acteur maar misschien zou het ook wel leuk zijn als ze weer met een Heath Ledger achtige verassing op de proppen komen. Ik vond het in eerste instantie iig geen voor de hand liggende keus om hem voor de rol van de Joker te casten maar het is wel goed uitgepakt.

18. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Omg, serieus? Heel vet! Ik ben een grote fan van de games door m'n Pa. Die speelde vroeger die eerste PoP op zo'n floppy:D. Daarna Prince of Persia 3D en de Sands Trilogy, geweldig _O_. Lijkt me leuk als ze wat leuks van die film maken, en niet zo'n typische Hollywood film met een te geforceerd liefdesstukje (tussen de prins en prinses bijvoorbeeld). Weet jij misschien wat het verhaal gaat zijn? Of welke games het gaat beslaan?

Wel goed? Haha die gast heeft het geniaal gedaan. Dat vinden een heleboel mensen op Youtube ook, met dat naaperige gedoe van sommigen. Echt, soomige filmpjes zijn om te huilen. :+

Laatst bewerkt: 13 aug 2008
  19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Lijkt mij iets met The Sands Of Time te maken te hebben, omdat hij ook zo heet. :+

Ik dacht tevens gezien en gelezen te hebben dat Jerry Bruckheimer ( Pirates of the Caribbean ) de producer is. Voor de rest is er zover ik weet nog niks bekend, en als ik IMDB moet geloven zal Alfred Molina ( Dr. Otto Octavius - Spiderman 2 ) ook meespelen. Ik hoop dat het wat zal worden, PoP is toch wel een onderwerp waarvan je mooie films zal kunnen maken.

---

Zie ook dat er weer een nieuwe Pink Panther volgend jaar uitkomt met Steve Martin. Echt, stop met deze crap. Vieze uitmelkerij, niks haalt het bij Peter Sellers _O_

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik blijf het toch mooi vinden, van heel veel games worden tegenwoordig films gemaakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina