[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. defblaze

    defblaze Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik zoek een paar vrienden die halo 3 met mij online willen spelen
    dus de mensen die het ook leuk vinden om soms gewoon met de zelfde mensen halo te spelen die moeten zeker de gamertag defblaze toevoegen
     
  2. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook weer online, paar maand niet gespeeld. Speel op een accountje van een maat van me: Mr Voez.
     
  3. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Mensen die nog online achievements missen, hebben nog een nieuwe mogelijkheid om deze te halen in de weekendplaylist: legendary brawl. Het is social en ranked tegelijk, je kunt dus met iedereen overleggen, op deze manier is het mij ook geluk om enkele missende achievements te halen.
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ook dingen als Two for One? En die verhicle dinges?
     
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dan ook met vrienden in de zelfde pot spelen (ranked) zonder de language filter trick te fixen? Ik werd gister trouwens ge-assrapet door The Flood in dat laatste level :mad: Uit het niets kwam er 1 achter me staan (van die grote reuzen) ik draai me om en er springen er nog 5 naar beneden.
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Oeh, dan ga ik overkill even proberen te halen :+
     
  7. Gilltjuh

    Gilltjuh Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort krijgen jullie er een nieuwe beginneling bij op Xbox Live met Halo 3.\o/
    Iemand nog tips voor me overhoe te spelen, wat voor soort games te spelen etc etc..:thumbs:
     
  8. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan met de banaan. Gewoon veel oefenen en dan wordt je beter. Let ook altijd op welke wapens je bij hebt ;)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :mad: Niet iedereen heeft die map pack!

    ...domme mensen bij Bungie :'-(
     
  10. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kunt met legendary brawl inderdaad die two for one achievement halen en al die andere ook (overkill, maybe next time buddy enz.).
    Dat legendary brawl alleen gespeeld kan worden als je het legendary mappack hebt, is inderdaad wat minder.
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb Legendary en Heroic mappack. Moet dus echt even zorgen dat ik de 2 for 1 achievement haal dit weekend. Dan heb ik namelijk 1000/1000[​IMG] :).

    Katana for Ypuh plx.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Halo 3 Scoops Edge Award for Interactive Innovation

    en volledig terecht als je het mij vraagt, Bungie.net is zn tijd ver vooruit en de manier waarop het matchmaking en party systeem werkt in Halo kunnen veel developers nog een voorbeeld aan nemen

    http://www.edge-online.com/news/halo-3-scoops-edge-award-interactive-innovation

    Ultimately it is the integration and coherence of Halo 3’s online content that makes the game stand apart. From its Theater mode to Forge, and the way a party playing through Live can seamlessly manoeuvre between them, here is an experience that demonstrates an unparalleled understanding of the potential for console online play. Outside of the game, Bungie.net has been engineered to become a remarkable resource for Halo 3 stats and communities, providing life for the game even when your Xbox 360 is switched off. Halo 3, just as Halo 2 did before it, presents a roadmap for the way online will be integrated in videogames in the coming years.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De acceptance speech van bovenstaande award:
    [gtuser]251427[/gtuser]
    Hmm...

    En de Superintendent is ook weer terug. ;)
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Niet verkeerd, helemaal niet verkeerd :)
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kan je bepaalde achievements zoals Overkill enzo alleen halen in Lone Wolves 'Slayer'. Waarom tellen ze niet als je ze in ranked big teams haalt, ik bedoel het is nog steeds ranked:/.
     
  16. Stepp1n Raz0r

    Stepp1n Raz0r Watch out for Detox

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik is een keer,
    had ik er 5 achter elkaar gedood.
    Ik blij en wachten op dan geluidje van een achievment, maar nee hoor,
    kwam ik erachter dat je hem alleen maar in lone wolves kon halen |:-
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    In big team kun je met een party joinen, waardoor je afspraken kunt gaan maken. Dat kan in Lone Wolves niet. En in Lone Wolves een overkill halen, betekend dus 4 enemy's binnen 4 seconden van elkaar terwijl ieder voor zich speelt. En er zijn maar 5 enemy's, in plaats van de 16 in ranked big team. Daarom mag je ook best trots zijn als je deze achievement haalt ;).
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    :< killing frenzy en mongoose mowdown lukken maar niet (eerst die halen dan meta games = 1000)
     
  19. berry14

    berry14 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    domme mensen die geen 10tje kunnen missen bedoelje ;)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heeft niks ermee te maken dat ik iets niet kán missen. (het is trouwens €25, want dan zou ik er speciaal MS Points voor moeten kopen).
    Die mappack wordt toch gratis, dus waarom kopen?
    En al kan ik het niet missen; daar hebben mensen niks mee te maken.
    Én ik ga geen geld uit geven aan een game als ik er al €60 aan heb uitgegeven. Dat vind ik ruim voldoende voor een game. (eigenlijk te veel...)

    Ik vind niet dat Bungie het grootste gedeelte van de Halo bezitters moet buitensluiten door zoiets alleen toegankelijk te maken voor de kopers van een mappack.

    Voor de rest zijn het aardig mensen bij Bungie :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina