Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Of omdat 't gewoon niet cool is zo geld te verdienen dat je later in het spel *alsjeblieft* krijgt.... :{
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zou je de game niet preorderen?
    In de winkel betaal je meestal toch echt meer.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.036
    Leuk Bevonden:
    9.589
    Het gaat er nu even over dat er mensen zijn die de game niet pre-orderen maar gewoon met 800 punten de pubgames kopen.
    Dat pre-orderen loont weten we allemaal.
     
  4. pipelooi

    pipelooi Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het best geinig de pub games heb nu ongeveer 80000 gold door spinnerbox ik bleef steeds op a drukken en bleef gold winnen
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus we mogen maar over 1 onderwerp tegelijk praten... eh nee dus ik had het er wel over op reactie van iemand anders.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.036
    Leuk Bevonden:
    9.589
    Als je niemand quote ga ik ervan uit dat het over de post voor je gaat.
    Quote de volgende keer dan!
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Heb Fable II ook Pre-ordered bij Xboxhome.nl, hopelijk krijg ik hem wel bij de Release binnen want dat heb ik meestal niet:+, maarja sinds je een PUB Game erbij krijgt waarom niet?.
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de arcade game gewoon gekocht. Waarom? Ik koop verder geen andere games tot Fable 2 en Gears of War 2 en ik vind 800 MS points niet veel geld voor een arcade game waar ik veel zin in heb.

    Ik sta bij de bank nu 600 dollar in de min, maar hoe zit dat het met resetten? Dan is je schuld weg maar waar slaat dat op? Zo kan je gewoon steeds hoog inzetten en dan resetten tot je een keer een jackpot hebt? Hmm is er trouwens al iemand die weet wat de consequentie is als je Fable 2 speelt terwijl je een schuld hebt?

    Ik speel vooral Fortune's tower, dat 3de spel vind ik sowieso teh suxxorz.
     
  9. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn veel regeltjes met die game; volgens mij als je dus geld vraagt van de bank staat dat op dat moment nog los van je eigen geld, bijv:

    - start heb je 500 (je eigen geld)
    - voor het spel gebruik je 100
    - je leent in het spel om verder te gaan 100 van de bank, maar dus NIET van je eigen saldo
    - heb je dus extra 100 geleend, dan zul je dat via de reset zo zien:

    - 400 (je eigen geld minus die 1e 100)
    - en 100 schuld van de bank die je kan aflossen in dat Y scherm
    - je hebt dus netto op dat moment 300 en geen 400
    - als je dus die schuld afbetaald heb je dus 300 over

    In principe kun je dus erg veel geld lenen van de bank (lees: schulden maken!) door door te spelen in het huidige spel, maar hiermee bouw je wel een schuld op die los staat van je eigen pot; op een gegeven moment zul je moeten afbetalen om realistisch te zijn 8)

    ps. overigens vind ik de spinnerbox (slotmachine) het meest verslavend, maar met Keystone levert het relatief het meest op als je veilig kan spelen. Die Fortunes tower is puur alleen (veel) geluk.
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2008
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Filmpje waarin je wat van de wereld ziet (zeer mooi).
     
  11. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind juist Fortune Tower de enige waar je nog enig kansberekening hebt en er het meeste uit kan halen, natuurlijk is het veel geluk, maar als je steeds op tijd stopt is het best te doen
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Post dat nou niet! 8) Haha, damn, wat heb ik nu zin in die game! De omgevingen zien er heel mooi uit, origineel en vrij wijds ook, groter dan wat we kennen van het eerste Fable. Nu ben ik nog erg benieuwd naar de muziek, hoop dat die voor dezelfde sfeer kan zorgen als dat bij Fable gebeurde. Laat maar komen, Fable 2!
     
  13. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig filmpje!
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Cheesy opmerking: Fabelachtig filmpje! _O_
     
  15. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn excuses als het al gevraagd is en beantwoord maar ik sta op het punt om weg te gaan en heb geen tijd meer om de hele thread door te lezen en op de laatste pagina's zag ik alleen iets over Xboxhome.nl, maar ik wil een gratis code voor de Fable 2 Pub games en heb begrepen dat je daarvoor moet preorderen.

    Ik wil het gewoon straks ergens in een winkel doen. Kan dat al, ligt er al iets in de winkels zoals een preorder kit (met misschien een t-shirt of iets dergelijks) en is dat dan voor de meest uitgebreide versie? (Ik vind Fable waanzinnig en wil echt de meest uitgebreide versie die er uitkomt) En hoe krijg je die code voor de pubgames mee als er geen preorder kit of zoiets is? Van een verkoper? Krijg je dan een kraskaart ofzo?

    Thanks alvast voor een antwoord want zodra het er staat ga ik meteen de deur uit! :)
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad. :cool:
     
  17. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    tering ik houd het niet meer uit :')
    Nog 2 maandjes en 9 dagen ;(
    in de tussentijd heb ik fable 1 maar weeris opgestart :p
     
  18. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar m'n vrouw en ik, moeten nu vaak al om beurten spelen, dus de mogelijkheid om een spel samen te kunnen spelen is wel een verademing.
     
  19. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Jow gasten, ik zou oefenen in Fortune's Tower als ik jullie was. Ik heb nu over de 200k gold en ik sta eerste op de leaderbord!
     
  20. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    daarom nemen de meeste mensen een vriendin die niet van gamen houdt.
    ook niet moeilijk te vinden trouwens.

    of ze moet een lading geld hebben dat je er 2 kan kopen:eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina