Slecht gemaakte games.

Discussie in 'Algemeen' gestart door MaxxRaptor, 14 aug 2008.

1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Gelieve eerst deze startpost goed te lezen in plaats direkt te reageren.
    Welkom op deze topic wat gaat over slechte games,maar wat zijn slechte games en wanneer is een game dat werkelijk?

Waar ik het hier over wil hebben met jullie is dus het feit waarom een game slecht is,bijvoorbeeld de AI en de beperkte mogelijkheden van de game in kwestie waar je het over hebt.
    Een game is pas slecht als er geen zorg aan detail is besteed en waar alles totaal van verre in balans staat met de game elementen,en of frame rate problemen of te lange laadtijden en noem het maar op.
    Onthou dat het hier niet gaat om persoonlijke mening maar om het feit dat een game slecht is gemaakt,en waar je geen volle prijs aan zou moeten betalen.
    En zo kan de gamer hier nagaan of de game wat hij of zij wilt aanschaffen een slecht spel is.

Laten we atrappen met Kingdom under fire - Circle of doom,de game zelf heb ik niet gespeelt maar heb al vernomen dat hij erg slecht moet zijn.
    Nu werden de eerste games van KUF ook niet in de hemel geprezen,maar dat lag niet aan de techniek.
    Maar wat is dan zo slecht aan dit spel?

Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  2. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kuf; Circle of doom.

ik heb 'm hier liggen. een echte rpg / hackslasher.
    en ook heeeeel anders dan de 'echte' ( strategy achtige ) kindom under ire games. dat is het slechte eraan vind ik.

voorderest is het een leuke game als je van hackslashen en lvlen houd.

3. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Monster Madness xD Vreselijke game. Ooit eens gespeeld, wil het NOOIT meer zien.

Het schijnt door een paar beginner programmers te zijn gemaakt voor project.

Controls zijn irritant, je kijkt van bovenaf

Laatst bewerkt: 14 aug 2008
  4. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    bomberman act zero:mad: Graf game is dit. Vroege ze op eht begin nog 60 euro voor:confused: Werd er wel snel weer uitgehaald.

5. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Het spel kent een verschrikkelijk verhaal, dat bovendien op een nog verschrikkelijkere manier aan de mand gebracht werd.
    - Omgevingen zijn allesbehalve vermakelijk.
    - Om je vaardigheden te verbeteren dien je omslachtige zijmissies te volbrengen.
    - Het vechtsysteem is zeer matig.

Ik heb me eigenlijk alleen even vermaakt met de online co-op, maar ook in die modus was het snel gedaan met de pret.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Schijnt wel dat de fans van Circle of Doom die game enorm hardcore spelen, waardoor ze erg hoge levels hebben bereikt en de oerdomme vijanden worden ingeruild voor slimmere en sterkere vijanden, de weinig inspirerende loot vervangen word met uitbundige kledingsstukken en meer. Maar goed, daar hebben ze misschien honderd uur in gestoken.

7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dus je kunt wel je karakter custemizen editen?

8. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Perfect dark zero. Vraag me echt af waar die goede reviews op gebaseerd zijn, want het is echt een verschrikkelijke paupergame.
    Schieten voelt klote aan en het hele spel staalt "ongeïnspireerde bagger" uit.

Heb het origineel op de N64 helemaal grijs gespeeld en had hoge verwachtingen van deze game...
    Kwam er uiteindelijk op neer dat ik de game met een ferme zwaai ergens onder m´n bed heb gekieperd! :'-(

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Niet mee eens ik vond de game juist erg tof en zeker ook de co-op was erg leuk! Was alleen zo kort...de multi was ook erg leuk!

Later word hij idd wat ik zag erg gaaf!! Heb de game zelf niet maar kameraad wel! Ik wil hem wel :x

10. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Just Cause.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Vind ik nog wel meevallen, af en toe wel veel glitches maar ik vind het toch wel heel leuk om met mijn vliegtuigje over het hele eiland te vliegen ( en dat is fucking groot 8) )

Op de 360 heb ik geen slechte game gespeeld, ik check alles voordat ik wat koop dus die bagger komt hier echt niet binnen. Op de PS2 was dat 50 Cent Bulletproof, jezus dat ik die game gekocht heb. |:-

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    grootste 2 gigantisch slechte games voor de 360 vind ik denk ik toch wel Hour of victory en Soldier of fortune 3. ongeïnspireerde bagger

13. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen boort Blazing Angels altijd door de grond, maar ik heb me toch aardig wat uurtjes vermaakt met dat spel. Laatst zelfs nog gespeelt :D

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze schieten als paddestoelen uit de grond die nieuwe topics.

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de demo gespeeld van KUF maar ik vond het echt saai, en niet fijn spelen.

Daarna ging ik weer lekker verder met DW6. :)

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee die game is nou goed. 8)

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ja prima game idd.
    Scored niet superhoog maar scored altijd redelijk/prima.
    Zolang je weet dat het buttonbashen is is alles goed.
    Geweldig co-op spel :).

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Om even wat verwarring te voorkomen,maar deze topic draait om slecht gemaakte games zoals het dat precies uitdrukt.
    En dat jij een game goed vind ondanks de recentie's of mindere kwaliteiten is natuurlijk een persoonlijk iets,om een voorbeeld te geven ik ben zelf helemaal weg van Need for speed 2 geweest.
    Ondanks dat ik hm tof vond was de game gewoon slecht omdat in die tijd al racegames waren die kwa techniek behoorlijk hoog stonden,en dat is dus wat ik bedoel:cool:

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hmm van dat KUF COD kan ik me ook niet echt veel herinneren, behalve dat het echt kut was :D T was gewoon echt een schijt game.

En Tony Hawk's Proving Ground. Dat was ook echt een rotgame. Het verhaal was best grappig met al die verschillende groepen, maar het wordt inmiddels gewoon zo onrealistisch. Gewoon te veel uitgemolken. Vandaar waarschijnlijk dat er voorlopig geen nieuwe in de serie komt.

Deel Deze Pagina