Unreal Tournament 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 8 aug 2008.

1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik wil ook wel co-op doen op Insane :).

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben praktisch 24/7 online ( msn) en op live altijd buiten werktijden, nu in 't weekend eigenlijk de hele dag dus dat moet niet moeilijk zijn :eek:

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nou vooruit, daar gaan we dan... op insane met z'n vieren moet het wel lukken. ;)

Mijn gamertag is zifnapmarc btw.

EDIT: Wat is eigenlijk je gamertag DS]i[Ninja; ik zie de jouwe niet onder je forumnaam staan; vreemd, bij de rest is dat wel zichtbaar.

Laatst bewerkt: 10 aug 2008
  4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat wel onder mijn form naam hoor: MetalSonicNL

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd dit topic in de gaten voor het moment dat we afspreken om de campaign met z'n 4'n op insane aan te pakken. Zelf heb ik de eerste chapter iig al op insane uitgespeeld.

Voor de achievement hoeven we btw niet alle missies van een chapter op insane te doen, alleen de laatste van de chapter. Als je die haalt op insane dan heb je de hele chapter op insane gehaald!

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zifnap doelt op hoe de gamertag bij mij onder m'n naam staat! Via daar (klikje) kan je ook direct toevoegen.

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    We hebben hem nu al geklaart hé \o/. Ik denk dat Chapter 2 en 3 me zelf wel lukken. Morgen maar ff mee bezig.

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ja ging redelijk snel. Maar na drie keer de campaign uitgespeeld te hebben ben ik toch wel blij dat ik hem met elke variant heb gehad. ;)

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Zou iemand me straks om 19:30-19:45u ff willen helpen met de laatste missie van Chapter 2 op Insane? Ik heb zo niets aan die bots in mijn team en na mijn 4e poging van 20 minuten ben ik er wel een beetje zat van.

Voeg me ff toe op XBL; mijn gamertag is Ypuh.

Ik ben ook nog van plan ff door te gaan met Chapter 3, maar ik houd daarna op gezien ik 4 en 5 gister al gedaan heb.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik wil je wel toevoegen, maar zal je vanavond waarschijnlijk niet helpen. We kunnen natuurlijk wel wat andere partijtjes spelen! :)

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben de laatste tijd alleen nog maar wat bezig met de achievements in UT3, maar ik wil best ff een potje online hoor, of je helpen achievements boosten *).

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Weet iemand misschien op welke maps ik de volgende 2 voertuigen kan vinden. Ik moet nog kills met ze maken vanwege de achievement, maar zou zo direct nog niet weten waar ze staan en of ik ze niet al gemist heb. Het gaat om de volgende 2 voertuigen:
    Cicada
    Paladin

Verder heb ik het nu ook wel bijna bekeken om die achievements te boosten en ga ik het houden bij gewoon lekker multiplayeren denk ik ^^.

Edit: Als iemand zin heeft om Chapter 2 en 3 nog ff op insane te doen, wil ik graag ff helpen hoor!

Edit: Voertuig(en) ook al gevonden. Hij unlockte toen ik met 1 van de 2 een kill maakte.

Laatst bewerkt: 13 aug 2008
  13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Gister de game gehaald en probeer nu online te gamen.

5 verschillende player match servers geprobeert en alle 5 lagde als een debiel met een host die in godmode zit.
    En dan nog een keer een ranked mode kunnen vinden die ook al lagde als een mogool...
    Door het gebrek aan servers ben ik zelf maar eentje wezen Hosten maar na 15 min zat er nog niemand in.

Is dit normaal? Anders gaat deze gewoon trug :mad: jammer, keek echt uit naar deze game.

Laatst bewerkt: 14 aug 2008
  14. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik niet zoveel last van hoor.
    mischien een midway server proberen?

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Sorry, Midway server?

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    En hoe is je NAT?

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Open :) Net weer gecheckt.

18. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ja die heten MidawayUt03east 16 enz.

maar ik zat vanmidag in een potje waar jij ok zat en daar was tog geen lag?

ik stel bij zoeken ook altijd pure server : yes in

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb idd wat potjes gedaan nadat ik gepost heb waar weinig tot geen lag inzat, gewoon toevallig trage hosts gejoined misschien.

Het aantal ranked games dat in de rondte gaat valt met toch wel vies tegen, 1 tot 3 ranked TDMs zie ik, en de andere ranked modes zijn altijd bijna leeg.

Maja hij knalt wel weer lekker weg en MM krijgt hem mooi niet trug:thumbs:

20. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    :) gelukkig haal je de meeste archievments ook in player match behalve 4 geloof ik

Deel Deze Pagina