Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    hoeveel levels heb je uitgespeeld dan?

2. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe dat had ik dus ook. Wellicht is dat wennen. Ziet er wel mooi uit verder en leuke extraatjes als info over alles in het spel en hacken. :thumbs: Helaas erg korte trail.

3. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Marble Blast Ultra

4. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Marble Blast Ultra. Verder is Assault Heroes ook wel vet voor 400 MP. Als je schaken en/of dammen tof vind dan is SBG inderdaad een aanrader.

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraag die hier al tig keer is gesteld. Maar ik ben toe aan een nieuwe goede arcade game, Geometry Wars 2 vind ik niet echt leuk en ik ben toe aan iets echt leuks. Ik vind meestal bordspellen zoals Carcassonne en puzzle games wel leuk. Catan vind ik dan weer geen bal aan op xbox live, dus heeft iemand tips. En het liefst een spel van 400 punten waar de achievements haalbaar zijn en niet next to impossible :)
    Mijn Arcade games tot nu toe:

Hexic HD
    Marble Blast Ultra
    Assault Heroes
    Aegis Wing
    Carcassonne
    Uno
    Texas Hold'em
    Mad Tracks
    Undertow
    Bomberman Live

Ik heb al aardig wat trials getest maar er zitten weinig interessante tussen moet ik zeggen. Puzzle Quest sprak me wel aan maar dan zie ik dat je 800 en 700 moet betalen om alle achievements te kunnen halen. Heeft iemand een idee welke ik moet proberen? Of moet ik wachten op een Arcade game die in de toekomst nog een keer komt. Ik heb heb geen verstand welke arcade games in de toekomst komen.

Laatst bewerkt: 14 aug 2008
  6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tja je zegt puzzel games dus Braid! 1200 punten ja maar het is het waard.

N+ is ook een grote aanrader.
    800 punten maar enorm veel levels en te doen en met 200 punten heb je er nog 200 levels bij.
    Meer actie/platformer maar puzzel ook wel.
    Probeer de demo maar.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Net ook Braid gekocht en DAMN hij is echt heel tof _O_ Wereld 1 t/m 4 al gedaan en nu snel verder met 5 en 6. Sommige puzzels zijn echt lastig maar als je ze éénmaal door hebt voel het echt goed :cool:

8. zaangamer

zaangamer Guest

Hiep hiep hoera !!

Castle Crashers krijgt een prijskaartje, a 1200 punten

Mooi prijsje voor deze game die er uitziet als de meest veelbelovende XBLA titel ooit.

Morgen komt mijn 4200 punten kaartje binnen, besteding ziet er als volgt uit :

Bionic commando 800
    Castle Crashers 1200
    Braid 1200 (twijfel, Demo pakte me de eerste keer totaal niet, maar dat kan aan mij gelegen hebben wat dat heb ik wel vaker met games.Demo vanavond zeer uitgebreid testen)

en dan hou ik nog 800 punten over. geen idee wat ik daarmee ga doen. Voor degene die Castle Crashers ook gaan kopen, voeg me gerust toe voor de multiplayer.

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Haha, wat een tegenstelling. Kijk, Braid ben je nog wat langer mee bezig, maar zo'n brawler waar je in een uur (of korter) doorheen ramt... pfff, is dit dus de nieuwe trent, 1200 punten voor elk nieuw spel?

10. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Castle Crashers heeft 20 levels met vertakkingen, meer dan 22 unlockable characters met ieder hun eigen stijl, element en specials, tientallen verborgen animal orbs die je stats upgraden, meer dan 40 verborgen wapens (level gebonden) en ohja, je poppetje kun je levelen tot en met level 99.

Verder, en nog belangrijker, is de game tof om te spelen en als je dat met 4 maten off- en online kan doen verlengt het alleen maar de houdbaarheid. Ook heb je nog een Deathmatch mode genaamd Arena en een minigame All You Can Quaff.

Deze game heeft tientallen uren plezier zo niet meer. Dit wordt de beste titel voor XBLA op dit moment.

Nu jij weer :lol:

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind Bionic Commando erg tof! Speelt lekker en ziet er goed uit. Braid is ook een topper. Een hele frisse toffe puzzelgame!

12. zaangamer

zaangamer Guest

hier ram je echt niet in een uurtje doorheen. Game heeft meer dan 20 levels en meer dan 20 eindbazen, tel daarbij op dat je dus met z'n 4en online kan spelen. Daarnaast kun je dus zo'n 20 nieuwe poppetjes vrijspelen met elk weer andere moves. Daarbij komt dus ook dat de game al 2 jaar in ontwikkeling is geweest. Als er een game 1200 punten waard is, is castle crashers het wel.

Het word trouwens helemaal geen trend, want Bionic Commando was gisteren uitgekomen en die kost ook maar 800, Galaga volgende week kost ook 800 punten. Dus waar je dat idee vandaan haalt. Ja er zijn voor het eerst in de geschiedenis van XBLA 2 games van 1200 punten in dezelfde maand gereleased, maar er zijn in diezelfde maand ook 3 games uitgebracht van 800 punten.

De prijzen zijn hoger omdat deze games gewoon veel langer in ontwikkeling zijn geweest en veel geld gekost hebben om te maken. Tuurlijk zou het leuk zijn als we elke game voor een 10tje krijgen via XBLA maar zolang er kwaliteit tegenover staat, en die staat er in veel gevallen want sommige van deze XBLA games zijn leuker en beter dan sommige full retail games die een stuk duurder zijn, mag 15-20 wat mij betreft best voorkomen.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2008
  13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    View Geometry Wars 2 leaderboards online

Bizarre just sent word that the Geometry Wars Retro Evolved 2 leaderboards are now live over on the official GeoWars website allowing you (or anyone else) to search for where a Gamertag's score ranks in the grand scheme of leaderboard life.

All six gametype leaderboards are searchable where you can also browse the all-time highest ranking scorers in the world. Viewing the record setting scores (1.6 billion in Pacifism, jeebuz!) is, of course, an extremely sobering realization that you really aren't that talented at Geometry Wars. That's why we've posted the record setting high scores after the break. Seeing such crazy high scores is sad, sort of depressing really. But we'll cover up our hurt and lack of confidence by playing the "at least I have a life" card.

Top Scores in Geometry Wars 2
    Deadline - 69,107,480 by pva10x
    King -
    20,550,805 by ILLY4
    Evolved -
    562,970,325 by pE ExacTly
    Pacifism - 1,678,190,200 by WindForce Izumo
    Waves - 38,543,630 by WickedEndoNinja
    Sequence - 38,54236,741,945 by akr dimahoo

14. zaangamer

zaangamer Guest

Die blijft denk ik wel een hele lange tijd staan.

fixed ;)

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Braid uitgespeeld. Wat een mooi einde van een geweldig spel :cool:

*Gaat sterren zoeken

Edit://
    Ik heb nou al een eeuwigheid Crystal Quest op 185/200 staan. Is er iemand die tips heeft voor de Apocalypse achievement?

16. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik laat Braid nog even liggen. Ik heb gehoord dat die naar de PS3 en PC komt? Klopt dat?

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    weet ik niet, waar waarom zou je dan wachten? die versie zal gewoon hetzelfde zijn, dus kan je hem beter nu toch spelen op de 360 als je een 360 hebt?

18. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    oops

Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  20. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht al ruim een jaar op castlecrashers, het lijkt me echt de tofste xbla multiplayer experience. Toffe coop, en toffe versus. Nu nog internet in mn nieuwe huis en ik kan het daadwerkelijk gaan spelen, OMG KPN FIX IT!!!!!

Deel Deze Pagina