Online Gamestore - Ervaringen, prijzen, levertijden.. etc...

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam store: Wehkamp
    Website: www.wehkamp.nl
    Gemiddeld onder adviesprijs: zelden onder adviesprijs
    Levertijd: 24 uur indien op voorraad
    Verzendkosten: 1,95
    Nieuwe games binnen voor release datum: nog niet meegemaakt, wel op de release
    Betalingsmogelijkheden: acceptgiro !
    Bijzonderheden/Opmerkingen: Is geen echte gameshop natuurlijk maar soms maken ze wel eens foutjes zoals bij mijn guitar hero aerosmith bestelling waa rik voor 59,- de game inc gitaar kon bestellen, en ze leverde hem ook nog eens voor die prijs ! :)
    Overall cijfer: 9 ( in dit geval dan ;) )
     
  2. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Na hoelang heb je hem ontvangen? Het is nu 5 weken na de release en 2 maanden ervoor had ik al ge pre-orderd, en tot nu toe niks ontvangen. Als ik de komende week niks ontvang krijgen ze van mij een dikke 1.
     
  3. flyswatter

    flyswatter Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam store: Wehkamp
    Website: www.wehkamp.nl
    Gemiddeld onder adviesprijs: nooit, op sommige foutjes na
    Levertijd: niet uitgeleverd
    Verzendkosten: 1,95
    Nieuwe games binnen voor release datum: geen ervaring

    Overige opmerkingen

    Zoals anderen GH Aerosmith besteld alleen niet uitgeleverd na 1,5 maand wachten! afgelopen maandag keek ik even naar de status en was de bestelling, zonder aankondiging opeens weg! email gestuurd en de volgende reacties, op chronologische volgorde:

    je heb het idee dat er bijna alleen bots werken.

    Wehkamp Online / Vraag aan de webmaster

    Onderwerp : Klachten
    Verzonden op : 11-8-2008
    Klantnummer : 77115261
    Naam :
    Voorletters : L
    Straat :
    PostCode :
    Plaats :
    Telefoon :
    E-mailadres :
    Geboortedatum :
    Vraag :
    Geachte heer/mevrouw,

    Tot mijn grote ontsteltenis zag ik toevalligerwijs dat mijn bestelling nr 861-38-3--, zonder aankondiging, is door Wehkamp is geannuleerd. Dit na 1,5 maand in bestelling te hebben gestaan verwacht ik dan ook dat deze spoedig uitgeleverd zal worden. Ik zie dan ook mijn bestelling tegemoet.

    Groet,


    reactie Wehkamp:

    Date: Tue, 12 Aug 2008 12:57:34 +0200
    From: klantenservice@wehkamp.nl
    To:
    Subject: Re: Klachten (KMM4674406I28550L0KM)
    Geachte heer
    Hartelijk dank voor uw e-mail.


    U heeft een vraag gesteld over uw bestelling. Deze blijkt helaas alsnog uitverkocht te zijn.
    U kreeg bij het invoeren van uw bestelling een levertijd door. Op het moment van bestellen kunnen er meer orders binnenkomen dan het aantal dat op dat moment nog in voorraad is. Hierdoor kan het voorkomen dat wij dan, zoals in uw geval, de laatst binnengekomen bestelling niet meer kunnen uitleveren. Wij bieden u onze excuses aan voor het feit dat u hierover niet eerder geïnformeerd bent.

    mijn reactie hierop

    Geachte heer/mevrouw,

    Dank voor u uitleg, maar zoals ik reeds aangaf verwacht ik dat het product uitgeleverd wordt. Het product was ten tijde van bestelling binnen afzienbare tijd leverbaar. Nu, na 1,5 maand, doet Wehkamp opeens alsof zij geheel niet aan het product kunnen komen, terwijl dit product in iedere winkel op voorraad is.
    Ik verwacht dan ook van een professionele organisatie, zoals Wehkamp beoogd te zijn, dat het product alsnog binnen zeer korte tijd uitgeleverd gaat worden. En een attentie ter goedmaking van het lange wachten.

    Ik hoor graag van u wanneer ik het kan verwachten,


    en de reactie van Wehkamp kwam me erg bekend voor:

    Geachte heer/mevrouw ,


    Hartelijk dank voor uw e-mail.




    Door de grote vraag naar dit artikel zijn wij inmiddels door de voorraad heen en deze zal helaas niet meer worden aangevuld. Onze excuses voor het feit dat u hierover niet eerder bent geïnformeerd.



    IK ga denk nog maar eens even bellen:)
     
  4. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    op releasedag had ik hem :)
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop dat ze bij GCshop snel mijn Guitar Hero II leveren. Ze zeggen dat ze meteen na betaling versturen. Dinsdag heb ik betaald, woensdag stond mijn status op betaald, en vandaag is hij nog steeds niet verzonden. De vorige keer ook al een slechte ervaring gehad op GCshop. 12 dagen oid levertijd voor Skate, nadat ik betaald had. Terwijl dat eigenlij 3 dagen is ofzo.
     
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    wie heeft er ervaring met het bestellen van games bij www.gamehubs.com?

    ik zie wel allerlei positieve reacties overh et aanschaffen van xboxlive kaarten.

    maar hoe zit het met games? hoeveel zijn de verzendkosten via ups?

    ik kon het op de site niet vinden.

    alvast bedankt.
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    €7,- voor UPS verzending

    ik ben heel erg positief over gamehubs, heb er meerdere games besteld en altijd netjes op tijd thuis en supergoedkoop. Ik preorder tegenwoordig alles standaard daar en pas als ze het daar niet hebben ga ik ergens anders kijken :D
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    €7 verzending is alleen als je het binnen 2/3 dagen wilt hebben. ;)
    Standaard verzending is gratis (7-14 dagen).
     
  10. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 2 keer besteld en 2 keer is het niet op de beloofde dag verzonden.
    Ik koop er niet meer.
    Het is niet erg dat het een dag later verzonden wordt maar dan moeten ze dat gewoon zeggen.
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou mijn Guitar Hero 2 is vandaag verzonden. Dus morgen zal ik hem wel binnen hebben. Vind ik toch niet onaardig. Dinsdagavond heb ik hem besteld. Dus dat is dan woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag. 4 dagen, net zoals ze op de site zeggen. Of als je dinsdag meerekent 5 dagen maar daar kan ik ook wel mee leven :)
     
  12. hakzear

    hakzear Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 14 Augustus Bioshock besteld via de Free Record Shop site. Op de website stond levertijd: 2-3 dagen, wat een onzin. Overigens reageren ze ook niet wanneer ik een vraag stuur over mijn order echter reageren ze wel wanneer ik een vraag heb over een product dat ik wil gaan bestellen.

    Vreemde zaak :\ echt de laatste keer dat ik daar wat bestel, ik zal maandag wel even een belletje doen met het hoofdkantoor. Wat ik trouwens net lees is dat wanneer je je order annuleert je een tegoed bon krijgt waarmee je iets anders kunt uitkiezen..... tegoedbon?!@!!! Ik wil helemaal geen tegoedbon, ik wil mijn geld terug! Een bedrijf dat geld kan ontvangen kan het ook weer terug storten dunkt me, ik zal hier maandag meteen wat van zeggen. Mijn voorlopig advies is KOOP IN IEDER GEVAL NIKS VIA DE FREE RECORD SHOP WEBSITE!
     
  13. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Over de gewone FREE RECORD SHOP ben ik ook niet te spreken, want als je goed naar de ruilregels kijkt zou je je geld terug moeten krijgen maar je krijgt het niet en het is ook vaak t*fes duur.:mad:
     
  14. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zijn hier een aantal die via daar hebben gekocht. Ze hebben ze wel gewoon binnen gekregen, die gasten daar kopen die bundels in en bouwen dan de 360 om en de games die ze erbij krijgen verkopen ze weer goedkoop. ;)
     
  16. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat dacht ik al. Verder melden ze er niet bij dat het bundle copies zijn omdat ze die niet mogen verkopen.
     
  17. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn het tegenwoordig wel nederlandse versies van ombouwnederland.nl?

    Heb gelezen dat mensen in het verleden wel eens Italiaanse versies kregen of iets dergelijks.
     
  18. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Bel ze even , zij kunnen je het beter vertellen dan wij hier.
     
  19. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke thanks, ik zal wel contact opnemen met ze alleen dan wel via email.
     
  20. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand misschien hoelang het duurt voordat je je geld terug krijgt van bol.com als je annuleerd?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina