Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Agreed.

2. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je krijgt geen geld met quests.

3. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    wtf zeiken jullie nou tegen die jongen over dat cheaten :p ...wat hij bedoelt is gewoon...the old fashioned way geld verdienen INGAME en niet met hulp van de pubgames....je begint met niks en bouwt zo je eige money pit op...waarschijnlijk bedoelt hij t zo...

en wat mij betreft...die pubgames...meh...tis leuk om alvast veel cash te hebben voor t geval HET ECHT NODIG IS...maar met elke rpg die je speelt start je met 0 gold, zenny of coins, yen, euro's, dollar...ik speel het zoals het origineel bedoelt is...van nakkes naar badass muhfukka zegmaar :p

no offence naar de mensen die veel lol en geld krijgen uit pubgames..doe je ding;)

G'z met die 1st place trouwens

4. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren wat gespeeld op die pubgames. Dat dobbellen leek me niet echt voordelig, die jackpot variant ook zeker niet. Dan toch al snel mijn karakter gereset en opnieuw en een mini beetje wins gemaakt met dat kaartspel. Lijkt mij tot nu de enige haalbare manier om geld te verdienen. En dan misschien als je eens wat wilt gokken, een groot bedrag inzetten op zwart ofzo bij dat dobbel spel...

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Als ik straks na de release het spel bestel, zitten er dan geen pubgames in? (ongetwijfeld al eerder gevraagd, kan het alleen niet meer vinden).

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als ik de review van Eurogamer van de pubgames goed begrip zitten die er wel in,.. alleen mensen die preorderen kunnen er dus eerder mee spelen en voor mensen die geen fable2 willen maar wel pubgames kosten ze 800msp (vraag me af of die mensen er zijn)

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=212908

7. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik ga die pubgames echt niet gebruiken want verziek ik mijn spel weer.
    Dat was toen met oblivion ook dankzij de beruchte pijl en boog truc, in het begin is dat nog leuk maar al gauw merk dat je niks meer hoeft te doen op hakken en lopen na.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dus dan krijg je ook de Pubgames achievements? :9
    Dat is de enige reden waarom ik hoop dat ze ook gewoon bij de game zitten. :+

9. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ik zo irritant vind bij Keystone dat als als je alle cijfers gedekt hebt met muntjes behalve 10 en 11 niet dat die telkens juist op 11 uitkomt en som wel 2 of 3x achter elkaar. En soms lijkt het alsof ze je laten winnen even en dan laten ze je echt steeds weer verliezen, ik snap echt niet hoe sommige mensen nou 1 miljoen kunnen winnen :p.

Ik heb trouwens de trial versie misschien dat ze het daar extra moeilijker hebben gemaakt.

Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    @ Ninto:

Hoeveel gold heb je nu dan?

11. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De pubgames zouden als ik het begrijp, gewoon ingame in het spel zitten. Dus je gaat een bar binnen, en daar kun je zo'n spelletjes spelen... denk ik toch

12. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu 783000 Gold. Maar ik sta niet meer eerste \o/ Geweldig, ik speel 2 dagen lang m'n reet eraf, en ik sta eerste van de wereld met ruime voorsprong op de nummer 2. En nu is er een glitch gevonden en plots sta ik in één nachtje 4e!!!! En de nummer 1 heeft in één nachtje twee keer zoveel verdiend als ik in 2 dagen! Fucking triest....

13. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wooww weet je toevallig wat die glitch is je zou mij in elk geval wel een stuk ermee helpen :thumbs:

14. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Met genoegen, ik krijg mijn eerste plaats toch niet meer terug :mad:

Als je Fortune's Tower aan het spelen bent kies dan het laagste mogelijk om te betten. Dan druk je op A (Deal) en gelijk daarna druk je op de LB (linker button/linker bar whatever). Hierdoor veranderd je minimum bet in het maximum bet, maar je betaalt het minimum.

Dus je kunt in de 150-1500 game de bet veranderen naar 10 keer zoveel! Je betaalt dan slechts 150, maar je krijgt 10 keer zo hoog uitbetaalt als je wint! Je kunt dan zelfs score's van 4, 5 en 6 accepteren en nog winst hebben!!!

15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Kijk dat is pas Cheaten, je Geld glitchen :+.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Acchhh.. Wat jammer nou!:b:

17. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Zijn trouwens vast en zeker mensen die, die pub games kopen ook al zijn ze niet van plan Fable 2 zelf te kopen. Twee van de drie games doen me denken aan die photoplay apparaten waar mensen 1 euro per potje voor betalen. Dus om nu non stop te kunnen spelen voor maar 8 euro ja vast en zeker dat er mensen zijn.

Keystone en Fortune Tower en die dobbel game zijn drie heel vermakelijke games om een beetje rustig te spelen.

Trouwens leuke topic bij Major Nelson vond het wel aardig om hier te posten. :+

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Die kerel heeft 2 opties:

- gewoon de reset functie gebruiken
    - glitchen :+

19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Major Nelson en Glitchen? Dat weet ik niet hoor :D