[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chris33

    chris33 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil via een router en een network adapter spelen...

    is dit wat??

    En hoe werkt dit... xbox laten zoeken naar beschikbare netwerken en dan de juiste aanklikken en de beveilingscode intypen en dan verbinding laten maken?

    Gr
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja zoals je hebt kunnen lezen in de startpagina is dit de beste oplossing ..

    vraag 2 staat ook in de startpost
    vraag 3 staat ook in de startpost :)
     
  3. chris33

    chris33 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Okeej bedankt! jaah je hebt gelijk stond er wel, maar ik checkte het even voor de zekerheid:) iig bedankt!

    ander vraagje: ik heb thuis ook een pc en laptop met draadloos internet, mocht ik mijn xbox er ook op aansluiten, is de verbinding dan nog wel zodanig dat ik LIVE kan spelen zonder problemen??

    Groet,

    Chriss
     
  4. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Me nat is not open? Hoe kan ik dit verhelpen?
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    of formulier invullen van de startpost.

    @chris - als alle apparaten draadloos zijn aangesloten krijg je waarschijnlijk problemen, als je je 360 bedraad (via ethernet) aansluit dan niet (hangt wel af van je internet snelheden)
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat kan natuurlijk ook.
    Laten ze het zelf maar eerst proberen want anders leren ze het nooit ;)
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ehm.. je hebt zeker nooit bij een helpdesk gewerkt he ;)

    zie

    [yt]pEqw9o62ncQ[/yt]

    nb ik ook niet ;)
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Krijg regelmatig klanten (bakkers) aan de telefoon met een storing.
    Moest laatst van Enschede naar Beverwijk en had daar helemaal geen zin in.

    Gaf de bakker enkele mgelijkheden en het advies om een plaatselijk installatiebedrijf te bellen.
    Ik hoefde niet hals over kop naar Beverwijk en de bakker hoefde de voorrijkosten + kliometers niet te betalen.

    Wil ook zo'n RTFM t-shirt :thumbs:
     
  10. emmol28

    emmol28 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een heel wazig probleem. of althans mijn broertje, maar aangezien ik het wel 'even zou fixen' en het niet lukte probeer ik het hier.
    Gister xbox live aangesloten, met zo'n draadloos ding, aangemeld met gold card blablabla alles prima, automatisch instellingen laten selecteren, alleen zelf de WPA ingevuld.
    Test Xbox live connection geeft alles goed aan..nat open etc. Probleem is dus dat ik niet kan insignen? Als ik op de 'connect to xbox live' button druk probeert ie te verbinden, echter gebeurt er niks nadat hij even geladen heeft en blijft alles hetzelfde.
    Als ik een spel opstart kan ik wel op msn en chatten, dan heb ik ineens wel verbinding, maar servers vinden doet ie niet...zou dit te maken hebben met mijn modem dat wellicht een aantal poorten blokkeert? ik heb een speedtouch 510 multi pc modem.

    Kort samengevat, volgens de test klopt alles, ik kan alleen maar half inloggen, en er wordt ook nergens een foutmelding gegeven?
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat is heel goed mogelijk. Ik heb echter te weinig info om je te helpen :)
     
  12. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem.Eenmaal ik me op xbox live connect krijg ik het dashboard niet meer te zien
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dan is deze nog aan het laden ..ik heb meer info nodig om je te kunnen helpen ...

    Mijn "Koffie Dik" en de "Thee blaadjes" zijn namelijk op en de glazen bol is defect ;)
     
  14. IntenSePinda

    IntenSePinda Bada Bing,Bada Boom!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraag,
    Ik ken iemand, die heeft een account, en hecht er veel waarde aan, vanwege zijn achievement score *20.000* G's.. lol, maar hij is zijn xbox kwijt + zijn hardeschijf vanwege zijn eigen privé redenen, maar nu heeft die een Xbox Elite gekregen, is het nog mogelijk dat hij zijn account terug kan recoveren op zijn elite? want hij krijgt namelijk steeds het bericht dat die weer gere-connect moet zijn met Live.. (dit gebeurt wanneer die zijn gegevens download van Live..)
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja die is terug te halen met behulp van account recovery
     
  16. IntenSePinda

    IntenSePinda Bada Bing,Bada Boom!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo dat dacht ik namelijk ook, maar als hij zijn gegevens invoert (email-adres+wachtwoord) dan gaat die gewoon door, en dan vraagt die op een gegeven moment -decline- of -accept privace policy- ofzoiets ongeveer, wanneer hij accept klikt, dan zie je dat de xbox de gegevens van zijn account download van Live, maar ongeveer op het einde van de bar (wat de status is van de download progressie) dan geeft die aan

    ''cant sign into xboxlive. make sure your storage device is connected and that you are connected to the internet''

    dit begrijpen we beide niet, hij is gewoon met live verbonden (via de internet dus), maar hij kan dus nog steeds niet zijn account terug krijgen?

    (hij is dus zijn oude xbox + hardeschijf kwijt..) maar het lijkt mij een beetje logisch dat hij zijn save data alleen kwijt raakt en niet meer.. ik neem aan dat je je eigen account toch wel terug kan krijgen zonder je oude *save* gegevens..
     
  17. Somal Mo

    Somal Mo Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb een vraag met betrekking tot de headset namelijk het volgende :

    Ik heb een Xbox 360 elite + Halo 3 gekocht en zit nu sinds vanochtend ofcourse tespelen maar ik hoor mensen zeeeer onduidelijk en heb het gevoel dat ze mij ook niet verstaand maar zij zeggen van wel anyways hoe kan ik hun duidelijker verstaan want het is meer een kattengeluid wat ik steeds hoor of heel zachtjes :) Hopelijk kan je me helpen.

    Mvg,

    Somal Mo
     
  18. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me connecteer op men xbox live account dan connect hij zich op xbox live. maar dan bij de drie eerste tabbladen blijf ik steeds maar het icoontje hebben dat hij nog aan het laden is.
    Na 30 min is hij nog steeds aan het laden
    En als ik me gewoon connected zonder live dan functionneert alles.
    Had eens aan de help desk gevraagd en die zeiden mij dat het aan mijn internet ligt.Vind ik maar raar voorheen nog nooit dit probleem voorgehad |:-
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kan je de startpost vragen lijst invullen?
     
  20. emmol28

    emmol28 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    nu wel :) ?

    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Zoals eerder vermeld, xbox live maakt tot op zekere hoogte verbinding, aangezien ik in spellen wel de toplijst aan kan vragen en kan chatten, maar ik kan niet servers terecht. Ook in het xbox dashboard kan ik niet connecten met xbox live. De connection test geeft echter geen foutmeldingen
    Welke provider?: Wanadoo
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 271.3 KByte/sec(=2170 kbps) en 35.0 KByte/sec(=280 kbps) speedtest.nl

    Modem Speedtouch 510 multi pc modem

    Welk merk modem heb je?:Alcatel
    Modem type?: Speedtouch 510 multi pc modem
    USB/ Ethernet?: Uh ethernet denk ik? weet niet hoe ik dit kan vinden of dat het belangrijk is?

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Verschilt per pc, 1x windows 1x norton en soms staan ze uit als ze iets blokkeren.

    Router

    Welk merk router heb je?: multi pc modem dus verder geen router
    Welk router type?:
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: draadloos

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: is er niet
    Wat heb je geprobeerd?:alles opnieuw ingesteld, behalve de netwerk instellingen, die heb ik steeds automatisch gedaan. wellicht dat ik die nog handmatig in kan stellen als dat verschil zou kunnen maken.
    Waar stopt de test?: niet
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): -

    Als je iemand niet kan zien of horen -

    Wat staat er bij NAT?: nat staat iig open
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina