Slecht gemaakte games.

Discussie in 'Algemeen' gestart door MaxxRaptor, 14 aug 2008.

1. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist, er lijkt tegenwoordig vooral naar GFX en t geld gekeken te worden, gameplay- en bugtesting lijkt wel volledig afgeschaft.

Halo 3: prachtspel, maar een stupide matchmaking systeem zorgt ervoor dat je meer zit te wachten en in een lobby naar scheldende kinderen zit te luisteren dan daadwerkelijk zit te spelen.

Unreal: prachtspel, maar volkomen onspeelbaar door de vele bugs, teams die bestaan uit rode EN blauwe spelers, automatisch naar links lopen, vastlopers op de UK severs.

Oblivion: prachtspel, pas voor de 3e keer in begonnen, zit nu, na 10 uur al op 3 quests die ik gewoon niet kan afmaken door bugs. (bugs die volgens mij 2 jaar geleden al bekend waren en gewoon niet gefixt worden)
    De 2e keer dat ik hem speelde moest ik na 40 uur opnieuw beginnen door een bug die ervoor zorgde dat ik niet meer kon saven \o/, toen is ie in de la verdwenen.

En de reviews reppen er met geen woord over, er word kwistig met 9's en 10-en gestrooid. "superlatieven schieten te kort, fantastisch, legendarisch" etc etc.
    99% van de moderne games zijn comerciele meuk, in elkaar gedraaid door mensen met geen enkele affiniteit voor games, met als enig doel een schep geld binnen te harken. (ik zeg overigens niet dat ze niet vermakelijk zijn, maar slecht gemaaakt zijn ze vrijwel allemaal)

Zo, genoeg gezeken, ik ga weer een K**spel spelen....

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind het slecht dat als er op de releasedag van een game al betaalde DLC op Marketplace staat. Dat is niet slecht van de game dan, maar eerder van de makers. Dat vind ik erg schraperig en inhalig. Dat hadden ze dan net zo goed in de game kunnen stoppen.

Ik vind het daarentegen bij bijvoorbeeld Battlefield: Bad Company erg netjes van DICE dat ze een maand later de Conquest online multiplayer mode op marketplace zetten en dat je er niet voor hoeft te betalen.

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Vibuthi

Geweldig omschreven,en dat van Oblivion is helemaal herkenbeer.
    Maar dit is precies het probleem,in een review van een game word alleen de game besproken hoe hij inelkaar zit.
    Welliswaar worden goede en slechte punten omschreven maar er word niet ingegaan op de systeem bugs of andere nare verassingen.
    Om een kleine lijst op te stellen van games die technisch het best en schoonst inelkaar zitten heb ik hieronder enkele titels gezet.
    Let wel dat het hier gaat om de techniek en zorg hoe ze inelkaar zitten,en niet of je het wel of niet leuk vind.

Project gotham racing 2 tot 4
    Ridge Racer
    Tekken
    Soulcaliber
    Gran Turismo

Om het even kort te houden,maar zoals deze games zijn opgezet zo hoort het.
    Mooi verzorgde graphigs,redelijk tot goed geluid effecten,gameplay die goed tot zeer goed inelkaar steekt en vrij rappe laadtijden en goede save fucnties.
    Tenminste klachten op technisch gebied zijn er voor zoverre ik weet niet met deze games.

Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  4. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van Oblivion is inderdaad erg jammer van al de bugs.

Maar je kunt er niet omheen draaien dat het m.u.v. de bugs een GE WEL DIG spel is.

5. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Welke bugs zijn dat dan? Ik heb zowat alle quests kunnen uitspelen.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Inderdaad. Ik heb nooit ergens last van gehad bij oblivion. Echt een prachtspel. Ik hoop dan ook snel op een aankondiging van TES5.

7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik zoal heb gehad zijn dat er tijdens het gamen de loading wat tussendoor kwam wel heel lang duurde,je weet wel als je zo rondrent naar een plek ofzo.
    Ook als ik ergens in een huis of Kasteel stapte duurde de loading ontsettend lang.
    Wat ik ook nog heb gehad is dat ik op een andere 360 profile een game had met een ander personage,maar opeens kwamen er op beide games beeldstoringen.

Edit

Nu weet ik niet of dat ligt aan de eerste 360 consoles,maar dit probleem had ik toen ook met Forza 2.
    En heb ik een andere 360,maar daar heb ik dat met Forza 2 dus niet meer.
    Oblivion heb ikzelf niet meer,en dus kan het niet uitproberen.

8. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel bugs die te maken hebben met de downloadable content, Bothiel die na downloaden van "the orrery" verdween, Carius die niet komt opdagen in de kroeg bij die quest met die vampierjager in Bruma, Mystic Emporium die altijd gesloten blijft, etc etc.
    Het zijn er echt erg veel, de lol is er ook een beetje vanaf: Normaal gesproken als je in een spel niet verder komt, ga je dingen proberen dat is de uitdaging, bij oblivion loop ik direct naar mijn laptop/google omdat ik geen zin heb om WEER een hele avond te gaan lopen klooien om er achteraf achter te komen dat het een bug is en dat ik gewoon niet verder KAN.
    (ik vind het op zich niet eens zo heel erg dat ze erin zitten, dat kan gebeuren, maar kom op, de meeste van deze bugs zijn al jaren bekend DOE ER IETS AAN!!!!!)

Verder is het inderdaad een superspel, behalve misschien die voice actor (enkelvoud ja), ik vind het na een paar uur gewoon griezelig worden dat iedereen dezlefde stem heeft.

9. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond fuzion frenzy 2 wel een redelijke bout game, ik dacht dat het wel leuk was met al die minigames maar je zit meer naar het gezever van een of andere talkshow gast te luisteren en dingetjes weg te klikken :9 ik wil gewoon non stop mini games dat had de game een stuk leuker gemaakt want de mini games opzich zijn goed te doen

10. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had de eerste fuzion frenzy en die beviel me wel. ik had hem wel voor 20 eurie van een of andere 2e hands winkel maar er zate wel wat leuke minni games tussen om met je maten te spelen. zoals sumo en de wokkel run

11. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    de mini-games op zich zijn wel leuk alleen zit er tussen elke mini-game een verhaal van 10 min en dat vind ik wat minder :9

12. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste keer dat ik de startpost heb gelezen stond er dat ook games waarvan je denkt dat ze onterecht heel bekritiseerd zijn hier neer kan zetten. ChromeHounds is heel erg bekritiseerd, en een 6.9/10 vind ik voor een game toch wel heel erg matig.

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Goed gezien,je kunt ook zeker wel over een game praten wat je wilt.
    Maar als ik en de mensen hier een beetje de gamers jullie en andere kan behoeden op slechte games,dan is me dat meer waard eigenlijk.:)

14. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Surf´s up krijgt ook overal matige reviews.
    €50 is ´ie ook zeker niet waard, maar voor de 19,99 die ik er voor heb neergelegd vind ik het nog best een aardige game.
    Makkelijke 1000 punten, lekker surfen en tegen de tijd dat je ´m zat bent heb je de game uit. :D
    Oh, en Leaf Sliding Pwnd de pan uit! :lol:

15. ikkuh[NL]

ikkuh[NL] Carrera GT Driver

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHA
    Pwnd de pan uit!
    Wat een uitspraak :lol::lol:_O_

16. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik zou Beowulf wel toe willen voegen aan het lijstje 'slechte spellen'. Er is zoveel mis met dit spel, bah.

- Beeld wordt blurry elke keer als je de camera beweegt.
    - Saven werkt voor geen meter, er zit een automatisch savesysteem in die maar ongeveer om het uur saved.
    - Je mannetjes morgen niet doodgaan, maar ze zien er precies hetzelfde uit als je vijanden en zijn ook niet immuun tegen jouw aanvallen zoals in bijvoorbeeld N3.
    - Gameplay klopt ook voor geen fuck, je levensmeter is tegelijk je powermeter en herometer ofzoiets.

Voor 13 euro meegepikt bij de Bartsmit, dat was toch 13 euro teveel.

17. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beowulf had ik ook meegenomen voor 13 euro.
    Maar ik bracht hem de volgende dag mooi weer terug en heb er een film voor gehaald.
    Van een film heb je tenminste 1,5 uur plezier, van Beowulf niet.

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    kochten jullie geloof ik de verkeerde game 8)

Ik vond de game erg vermakelijk en ook erg leuk!

Ik vind toch zeker Forza 2 wel een bout game. Ik had nog nooit eerder een race game gehaalt en weet dus ook geen drol van al die termen! Maar voor mij speelt het gewoon niet fijn en gewoon niet prettig en viel het allemaal zwaar tegen....

Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  19. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Beowulf en forza vond ik beide goede games.
    Nfs pro street ook zo'n rag game. Aardig aggresief geworde van dat spel.
    rock star tabel tennis was ook niet de game wat ik er van verwacht werd heel erg eentonig. Pirates of the carribean dat was ook echt een sgijt game.

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Pro Street :'-(:x|:-:'-(:confused::mad::{
    Ja sorry,maar hoe kun je als Developer zo'n tering slechte game maken.
    Een echte disaster piece!

Deel Deze Pagina