Need for Speed: Undercover

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 18 jun 2008.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Trailer:
    [yt]6UWIO3-Udcg[/yt]
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel duidelijkheid heb je ook weer niet in de trailer, maarja. Wat ik nu zie, is gewoon een James Bond film in de vorm van de game, genaamd: NFS Undercover :+

    Dit vind ik een beetje een vage trailer, je ziet niet zoveel.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Check dan ook de interactieve website die daar bij hoort. http://www.whichroadtotake.com/
    Weet je zeker dat dit van Need for Speed is, en niet een film?
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2008
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    This Is the Need For Speed: Undercover Trailer [Updated]

    Also in the trailer, you can see the lovely Christina Milian, who has been rumored to be the latest NFS babe for some time. The trailer also points you to a website — Which Road to Take — which features a video screen of a police interrogation gone to the dogs. Click on the video's hotspots and you can see other teases about the game's story. Many readers have pointed out that the timestamp on the video always reads 08.20.08 — could that be the "official" reveal date? If so, someone seriously broke their NDA by getting this trailer out.

    The fact that French-language Jeuxgames has it, and none of the other major video sites have put it up yet, is strange. My guess is they don't want to run afoul of NDA issues. Who knows. But it's legit.

    UPDATE: I've had two different people email me to confirm this is in fact the trailer for Need For Speed: Undercover. One's a tester, the other was involved in its production. The trailer says it's coming out Nov. 18.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heh oke dan weet ik dat ook. Misschien zijn dit personages die je zult ontmoeten in de game?

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    word dus weer een soort underground. beetje slecht vind ik. Hot Persuit 2 is gewoon nog steeds de beste/leukste.
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Underground was alleen s'nachts in de stad met japanse bakken rijden... dit lijkt me eerder een most wanted vervolg te worden, wat ik alleen maar kan waarderen. \o/

    Porsche zit er ook in zie ik.. mooi zo... verder zie ik een nat wegdek, een laagstaande zon, veel verkeer en een grote stad in de achergrond... tot dusver niks te klagen (behalve dat slechte acteer werk, lol) en ik zie het wel weer goedkomen.
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Op een andere site las ik iets over dat er een uitgebreide Replay mode in zou komen zoals de Driver games,kan dat kloppen.
     
  9. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Pfff ik vind dit echt niks, ik zie het nu al. Need For Speed is sinds Underground 2 er bij mij helemaal niet meer ingekomen. Nu hebben ze weer iets 'nieuws' een lame verhaal erin gestopt...

    Maargoed er zijn blijkbaar nog genoeg die deze serie spelen, ik had liever de oude NFS terug gezien, zonder tuning, zonder alleen maar nachtparcours, zonder freeroaming, zonder streetrace onzin... maarja :+ Ik zal deze topic nu dan ook maar links laten liggen.
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat ben ik wel met je eens,maar we hebben ook gezien dat het slechter kan met Need for speed - pro street - en dat vind ik echt serieus de slechtste.
    Op zich was de game leuk om te spelen,maar die parcouren konden echt niet en die driftbanen al helemaal niet echt veel te kort.

    Maar ik ben wel blij dat ze weer illegaal zijn gegaan zoals het altijd was,en deze game lijkt me beter dan die verfukte Midnight Club serie.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Need for Speed..

    Interesse na Underground 2 verloren.
     
  13. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Na Most Wanted ging t bergafwaarts, Carbon nog gespeeld, maar dat was echt TE nep met die medespeler die alle rivalen aan de kant beukt|:-

    Pro Street niet gespeeld dmv de reviews.

    En wat is er mis met de Midnight Club serie?
    Deel 2 is echt het meest vermakelijke spel die ik ooit heb gespeeld, was nog op de xbox toendertijd.
    Deel 3 niet echt kunnen spelen, maar dat nieuwe deel ziet er vooralsnog zeer goed uit!
     
  14. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Need for Speed: Undercover?

    je krijgt nu al een voorproefje met de 1e trailer van need for speed undercover
    n-joy:thumbs: (wel ff op link klikke...)


    http://www.intertet.org/?post_id=256428

    ziet er al wel leuk uit :cool:
     
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    En dat is mijn punt,bedoel ik vind Midnight Club gewoon minder omdat de amerikaanse tuning zo overheerst met dat over de top macho gedrag.
    Ook de naam van de game vind ik verschrikkelijk klinken,en is niet opzwepend wat een race titel wel zou moeten doen.
    Ook in de Need for speed serie overheerst de tuning factor,maar er zitten wel wat verschillen in en ook de steden vond ik kwa routes leuk om te racen.
    Bij Carbon vond ik de canyons echt tof,terwijl de meeste dat juist een minpunt vonden.
    Maarja ik ben dan ook een echte uphill - downhill racer,en daarom sprak Carbon me meer aan.
    Most wanted was erg tof en lol om te spelen,maar wel echt alleen als je van overdreven politie achtervolgingen gedient bent.
    Maar ik zeg niet dat Midnight club slecht is,maar ik vind er gewoon niks aan.
     
  16. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Zie paar posts hierboven voor een betere versie van de trailer.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Screens.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ziet er wel echt prachtig uit imo.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    het doet me wel denken aan most wanted, vooral bij de eerste, het sfeertje, de polities.
    mischien dat dit dan toch weer wat de goed kant op gaat?
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Most Wanted was en is nog steeds de grootste succesvolste Need for Speed,en de makers wilde daar ook op teruggaan.
    De game verkoopt nog steeds als een speer.:)
     

Deel Deze Pagina