Ik vind het gewoon zo focking vet om sniper te zijn. Bijvoorbeeld bij kleine maps zoals Over & Out en Ascension, daar rush ik altijd als een gek via de flanken. Eenmaal aangekomen gooi ik een paar van die tracer balls en dan kan het feest pas beginnen. Gewoon iedereen stuk voor stuk knifen en gewoon veel kills maken. Zo heb ik bijna altijd wel over de 10 knife kills in een ronde. En ook rond de 30 kills ofzo in ongeveer 10 minuten. Ik weet nu ook veel sneaky plekjes in de meeste mappen waar je dus gewoon veel kills kan maken. Afentoe ga ik ook wel eens een hele tijd campen maar dan zit ik meestal op een plek waar ik bijvoorbeeld de artillery gasten kan uitschakelen. Ik ga meestal niet laf ver van de actie zitten (alleen om die artillery gasten uit te schakelen) maar ik gebruik de Recon kit gewoon goed.
Veel voertuigen uitschakelen met die raket van bovenaf en goed gebruik maken van die tracer ballen is echt goede toevoeging voor het team waar dus iedereen iets aan heeft. Soms kun je ook wel eens aan de zijkant gaan zitten als verdediger zijnde als de muren rond een Gold Crate weg zijn. Zo kun je dus elke aanvaller stuk voor stuk uitschakelen als ze de bom willen planten.
Eigenlijk vind ik de Recon kit gewoon het vetste wat er is, vooral door die tracer ballen. Hoe geweldig is het wel niet als je gewoon lekker sneaky kunt knifen/bommen plaatsen etc. en jij weet gewoon precies waar iedereen is door die tracer ballen. De pistool die je hebt is ook erg fijn en vaak win ik het (vaak met geluk) van een assault rifle/support geweer.
Ik heb vandaag gisteren ook de Support kit uitgevonden. Voorheen vond ik dit kit eigenlijk maar niets omdat je gewoon teveel kogels nodig hebt om iemand te killen. Maar als je bijvoorbeeld met de MG36 rustig in bursts schiet zijn ze snel neer. Voorheen schoot ik altijd voluit, zoals je dit dus wel gewoon met een Assault Rifle kunt doen. En je kunt je zelf healen, voertuigen repareren en je hebt ook nog eens fijne mortier gadget.
Laatst bewerkt: 17 aug 2008