Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    thnx, die site kende ik nog niet.
    Die zal zeker helpen bij lastige beslissingen! :9

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Don't say shit like that! |:-|:-

Down With The Sickness komt volgens mij in Rock Band 2 of Guitar Hero 4. Hopelijk komen er nog wat meer nummers van mijn favoriete nu-metal bandje. Heb hier alle cd's en vind geen één nummer slecht dus welk nummer maakt mij niet uit\o/

3. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    de rockband downloadeble content is toch ook te gebruiken in deel 2. Zou wel erg goed zijn.

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vindt Perfect Insanity en Inside the Fire anders steen en steen goed hoor. :) En bovendien is het een promotiepack. Een één of andere webshop had een deal dat ze bij elke pre-order van het nieuwe album van Disturbed er 2 nummers bijkregen voor in Rock Band. Dat waren Inderstructable en Inside the Fire. Perfect Insanity kon je dan nog kopen in de Music store. :)

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow dat nieuwe voetpedaal werkt goed zeg. Niet alleen speel ik nu zonder het gevoel dat ik me dusdanig in moet houden omdat de kans bestaat dat ie zou kunnen breken, ook is het pedaal nu van zichzelf wat zwaarder waardoor zaken als double/tripple bassdrum een stuk beter te doen zijn. My high scores are rising :cool:

6. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Even geen zin om alles door te lezen maar waar heb je die besteld?
    Ik moet ook wat versterking hebben want ik ben bang dat hij breekt als ik op Expert aan het spelen ben. Ik hoor em al kraken en piepen dus hou mij vaak in.

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik ga echt ziekelijk goed nu met vocals! :eek: Ik kom echt zo hoog af en toe op de leaderboards! Ik sta nu 2de met Inside The Fire, Saint of Los Angeles en Margarittaville. :eek: Ook nog een paar op 3de. Niet zo heel moeilijk, alleen is het echt onmogelijk om hoger te komen dan die Billtvshow. Hij staat echt bijna met elk nummer op #1.

8. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Misschien heeft hij een programma waarop hij de muziek zachter kan zetten en dan de orginele vocals gebruikt om een score te behalen?

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nee, hij is echt gewoon goed. :9 Hij heeft wat filmpjes op youtube en zo, hij kan er echt wat van. :)

10. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yep*)

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.megapedal.com

Ik heb de bovenste versie besteld, het meest luxe exemplaar zegmaar. Vervangt de complete bovenkant van het pedaal, kwestie van wat schroefjes losdraaien en wat onderdelen overzetten, echt binnen 5 minuten gemonteerd. Afgelopen vrijdag besteld, gister kwam het al aan met de post. Echt een aanrader !

12. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Dude, thanks. Ook meteen besteld, wordt namelijk gek van het gekraak en gepiep.

13. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij staat op 200 van de 218 songs op nr. 1!!:eek:_O_

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Die gast is echt een beetje, vreemd :9

[yt]y_wlL2GQaoU[/yt]

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Grappig, heb vandaag ook mijn nieuwe drumpedal binnen gekregen. Wel een totaal andere tho. (En een iets duurdere ;))

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem man. Geloof me het is echt de moeite waard als je serieus van plan bent om hoge scores neer te zetten op Expert. Ik zou zelfs zeggen bijna noodzakelijk want het verschil merk je echt. Mijn originele voetpedaal heeft de laatste tier op Hard net niet overleeft, nu ik het nieuwe pedaal gebruik heb ik ff gauw de laatste twee nummers gehaald op Hard en sindsdien bezig op Expert. En dat gaat vooralsnog best lekker moet ik zeggen. Speel nu ook regelmatig online een potje, echt het blijft een verslavend spelleke :D @ hierboven : Cool !

Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Bereid je voor om ff flink te lachen. De DLC voor volgende week:

http://www.rockband.com/forums/showthread.php?t=71443

Devo - "Girl U Want" (new original recording) - 160 MSP - $1.99 (YouTube)

Devo - "Through Being Cool" (new original recording) - 160 MSP - $1.99 (YouTube)

Duran Duran - "Girls on Film" - 160 MSP - $1.99 (YouTube)

Duran Duran - "Rio" - 160 MSP - $1.99 (YouTube)

The Janitors - "Get Your Rock On" - 80 MSP - $0.99 (YouTube)

De foutheid brandt in m'n huid. :9 Duran Duran klinkt wel groovey, maar echt niet het kopen waard. :9 Wat een enorme afknapper vergeleken met vorige week.

18. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    OMFG :+

19. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    [yt]=IFANFgQy0y4&feature=PlayList&p=5A0E4500D023703D&index=16[/yt]

Yep agreed :p

Laatst bewerkt: 17 aug 2008
  20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33

Haha, omg. :D Ja, die is echt mooi. :9 Had ik al een keer eerder gezien, met al dat mayonaise over zn gezicht, ziet er echt belabberd uit. :D Je moet trouwens alleen de code van t filmpje tussen de tags doen. =]

Laatst bewerkt: 15 aug 2008

Deel Deze Pagina