Ik weet nog niet welke me 1e main wordt maar ik zal in de open beta Dwarf - Engineer Empire - Warriorpriest High Elves - While Lion & Greenskins - Shaman gaan proberen. Ik hou altijd van chars die alles alleen kunnen. Ik hoef niet direct de beste killer te zijn, de snelste dit of dat maar selfsufficient zijn vind ik altijd geweldig.
Ik heb mijn Preorder kitje binnen.. en dat is onder andere ook voor de Open Beta Ik heb er al zin in! \o/
De amerikaanse site voor open beta op in te loggen/aan te melden is geopend. Die zal daar dus binnenkort beginnen. Ik ga er van uit dat GOA niet ver zal achterblijven.
Zodra de open beta echt is begonnen gok ik van wel. Er zullen in de week voor tijdens en na de WAR launch trailers op MTV worden geshowed. (meer info op www.war-europe.com) Meer informatie over guildbanners. http://img.war-europe.com/syndic_img/news/GH4/GH4_EN.html 46 miljoen combinaties mogelijk . *drool* Iemand die met mij naar de GOA stand in Leipzig wilt? (again www.war-europe.com)
ik heb een mailtje van Warhammr gekregen over Warhammer Online - Join the Battle on Road to WAR! heeft dit iets te maken met de open beta ?
ja heb 'm wel gelezen, maar zie wel steeds beta dit, beta dat. en dat je dingen unlockt voor ingame gebruik. en voor de zekerheid vraag ik het jou maar, omdat jij meeste weet over dit spel. simpele ja / nee antwoord ben ik tevreden mee.
Je antwoord toch zelf je eigen vraag? Je vraagt of het iets te maken heeft met beta. En dan zeg je dat je iets leest over beta in de mail.
Hier werkt de site ook gewoon :{ Jammer genoeg nog niks bekend over de start van de Beta.. nog steeds niet