Kijk jij maar Nederlands voetbal, waar zogenamad lekker aanvallend gepseeld wordt maar waar vorig jaar maar 2 teams actief in Europa was, waar maar 1tje uiteindelijk overleefde ( in de UEFA Cup verderging ) Verder is er geen weekeinde compleet in de Mickey Mouse league zonder een minimale winst met een marge van 4 doelpunten. Verder zijn er in de Nederlandse league topspelers als Alex, Lincoln, Guiza (topschutter Spanje), Fernando Meira.
Hoezo hoog niveau?
Voetbal is een mannensport, daar moet hard worden gespeeld, ik wil dat het spel zich ook een beetje aanpast aan mijn speelstijl want ik ga niet als een nerd op A blijven tappen zodat ik de bal voorzichtig pak. Dan ben je zeker 3 minuten bezig. Ik kom altijd met een sliding in, oke van achter is rood op eigen helft maar van de zijkant of van voren is toch écht geel hoor, dat is zo logisch dat Evert ten Napel dat zelfs weet.
Maarja, mensen zoals jij nemen zeker Manchester United en gaan dan lekker lopen pingen met RoNalDOODODOOO en RooOOOnneeeEyyyy en dan lag je ook nog. Ik neem zoiezo FIFA, want PES is alles behalve een voetbalspel. Je moet spelen hoe de computer dat wil. FIFA is PES ruimschoots voorbijgestreefd, ik speelde vroeger ook PES maar ik kies voor het spel dat gewoon de beste is en dat is FIFA nu.
Ik overdreef inderdaad met 80 slidings, 30-45 is een realistischere aantal.
Laatst bewerkt: 16 aug 2008