[ign]14248952&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/898/898583/HarryPotter_magical_081308_flvlowwide.flv[/ign] \o/ Krijg er echt zin in! Vette muziek ook.
Het zou leuk zijn als je de complete game co-op kon spelen, via xbox L!ve mischien zelfs wel met zn 3en: player 1: Harry, Player 2: Hermione , player 3: Ron.
eindelijk een beetje ingame materiaal en het ziet er beter uit dan deel 5 en aangezien ik me daar goed mee heb vermaakt zal deze me nog wel langer bezighouden heb er wel zin in ( ook omdat er eindelijk weer zwerkbal inzit ). Tot nu toe heb ik ieder harry potter spelletje uitgespeeld ^^ ben begonnen met HP 1 en 2 ( deze twee waren het leukst qua sfeer ) op de PS1, 3,4 op de pc en 5 op de xdoos.
Lijkt me wel dat hij later komt, denk niet dat ze de game een half jaar voor de film al uit brengen. Niet huilen Dulle ^^
Ik zal het proberen Spoiler Pluspunt is natuurlijk dat er dan komende juli een game uitkomt wat ik wil hebben. Dat is meestal de periode met de minste games. November is toch al druk genoeg, met games als GoW 2, Fable II, Far Cry 2, en Prince of Persia
Nog steeds niks van EA gehoord over de releasedate. Ondertussen wel de boxshot gevonden: Vorige: Zonde dat we op de nieuwe Hermelien niet terug vinden Maar zijn neus ziet er iig niet meer zo vreemd uit
@ Dulle: Dat is toch die grot bij de klippen? Spoiler Waar Tom/Voldemort één van zijn Horcruxes heeft verstopt?
Jongens toch. Ach, ik baal er ook van. Aan de andere kant zouden DulleNL nieuw te maken filmpjes wel scoren als de game in november komt, aangezien men toch wat van de film wil zien. Als die game word uitgesteld word ik pist.
Dat eerste filmpje wat je had gepost stond al bovenaan de pagina. Eens kijken of die producer wat nuttigs zegt (over de releasedate misschien?)
Ik dacht plaats ook even de HD versie. Jammer genoeg zegt die niks over de release, hij geilt alleen op de Wii. Dueling is wel vet.
Wel opvallend dat hij helemaal niks zegt over een releasedate. Normaal gesproken zeggen ze op het eind van zo een interview ook de releasedate 'This game is coming out on all 7 platforms, and it will be released at xx-xx-xxxx' Waarschijnlijk dus toch vertraagd? Buiten dat: Hogwarts 2 keer zo groot! En de speler heeft deze keer zelf de controle over de camera. (ik wil btw wel eens zien hoe het spelen van Quidditch op de Wii eruit ziet Lekker bovenop je remote gaan zitten.
Ik weet dat de kans heel klein is dat iemand dit weet, maar ik ben wanhopig. Bij Gamehubs zag ik dat de PS3 versie van Harry P: HBP regiovrij is. Weet iemand of dit misschien ook voor de 360 versie gaat gelden?
EA he, bijna nooit regiovrij. Je moet maar hopen dat het zal gebeuren, net als met Mercenaries 2 al schat ik de kans klein in.