Need for Speed: Undercover

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 18 jun 2008.

  1. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    NFS UC: The Storyline
    Bron: NFS-Planet
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    LoL een vlinterdun verhaaltje zie ik al, had niks anders verwacht. :9
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zo! de screens lijken echt op most wanted inderdaad.. veel nadruk op politie achervolgingen weer, dit kan bijna niet meer misgaan.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Nou, EA kennende wordt het vast geen topgame.
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Word het ook niet,en is ook niet eerder anders geweest zelfs niet de oude delen.
    Hot Pursuit 2 was de enige die een beetje naar de top kon komen,maarja vlak daarna kwamen ze met underground 1 en dat vergeef ik ze ook niet.
     
  6. ikkuh[NL]

    ikkuh[NL] Carrera GT Driver

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel komt er cker....:)
    Ik vond Underground 1 geweldig.
    NFSU2 ook.
    NFSMW ook
    Carbon wat minder, alleen 't tunen was tof.
    Pro street op de Wii gehad, uitgespeeld en het spel zoog gewoon hard..
    Een auto begrensen op 403 km/u is een beetje vaag.
    Hopen dat je weer zoiets als MW krijgt!!
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Teaser.

    [gt]38390[/gt]


    18 Nov dus.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0

    Als ik niet wist dat ze terug gingen naar de stijl van most wanted, dan zou ik hetzelfde roepen.. maar most wanted was een zeer goede game, ook een verhaallijn van niks, maar het ging om het racen.
    Dat ze terug gaan is perfect! geen carbon meer, geen pro-street, gewoon lekker ouderwets de snelweg weg op met een poeplading agenten achter je aan.. kan niet misgaan!

    Als ze dan nog online speel waardig maken, is het helemaal feest wat mij betreft.
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    hopelijk maken ze wel normale auto's voor de normale burgers mens rijders zegmaar
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Je snapt het even niet,maar dat is niet erg:)
    Wat ik bedoel is dat Need for speed hoe goed gemaakt zich gewoon niet tot topgame kan noemen,de oude delen stonden allemaal opzichzelf en ieder deel had toen zijn eigen tofheid en doelstelling.

    Onder mijn mening is de beste nog altijd NFS 3 de eerste hot pusuit met Road challenge erachter aan,en dat waren pas topgames te noemen.
    Maar sinds ze bezig zijn met de tuning sfeer is het gewoon niet uitzonderlijk meer,okee Most Wanted was en is nog steeds tof maar haalt niet de status van die oude delen die ik noem.
    En ze zijn al tijden aan het roepen dat ze terug gaan naar de roots,maar EA weet volgens mij niet wat die uitdrukking betekent.
    Terug naar de rootes betekent bij mij de volgende elementen.

    Exotic Cars,aangepaste tuning,politie,heftige Drum&Bass muziek met Rock,Exotische lokaties over de hele wereld,semi arcade en simulatie achtige besturing.

    Probeer in Hot pursuit 2 maar een van de poltie weg te komen dat gaat je niet zo makkelijk af als bij Most Wanted,maar is het bij MW de hoeveelheid cops waarom het zo moeilijk is met de achtervolgingen.
    Kortom terug naar de roots,laat me niet lachen EA echt werkelijk waar:mad:
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik vindt Most Wanted een top titel die gerust tussen het rijtje oude NFS games past.
    - exotische autos zitten er in, helaas geen ferrari meer maar licenties zijn A: eenmaal snel vergeven, en B: duur.
    - Politie was aanwezig en hoe.. ikzelf vindt een hoogtepunt hoe goed en dynamisch de politie scanner audio is!
    - Muziek.. tja, ik zet het toch uit onder het rijden.
    - Lokaties, dat is het enige wat ik mis van de oudere NFS series... maar ik moet zeggen dat de stad van MW, de snelweg en de buitenwegen langs de boederijen en in de bergen ERG mooi was gemaakt... helaas geen sneeuw levels of bos levels a la hot pursuit.

    Ik was de 1e die de NFS helemaal kapot maakte als ze weer met een nieuwe underground aan kwamen kakken.. god wat haat ik die "pimp my ride" en "the fast and the furious" meuk..
    Na 2 compleet loze NFS titels komt dan in 1 keer MW uit... wat mij befreft een prima game en weer NFS titel waardig...
    Dan komt carbon... zucht. |:-
    Dan komt pro-street... |:- |:- |:-

    En dan nu eindelijk weer terug naar de roots.. de most wanted roots mischien dan, maar volgens mij wordt het 10 keer beter dan wat ze voor en na most wanted hebben gepresteerd... dus kan ik EA alleen maar toejuichen dat ze weer aan de slag gaan met vette achtervolgingen.
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Okee je bent ook een NFS gamer van het eerste uur,ben blij dat te horen:)
    Nee maar MW is zeker een mooie game,maar in die periode was ik nog niet over de oude delen heen.
    En dit deel gaat ongetwijfeld goed doen wat Pro Street fout deed,en ik ga h'm zeker ook proberen maar ik verwacht er gewoon niet al teveel van.
    En zo kun je ook niet teleurgesteld meer worden,maar even een vraag.

    Kun je nu in dit deel kiezen uit het goede en slechte pad?
    Want zoiets hoorde ik op de insidergamer.
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde tijdens most wanted.. gigantisch teleurgesteld van de vorige 2 NFS delen vondt ik MW wel okee, maar nog niet zoals het vroegah was. :)
    Maar nu moeten we denk al blij zijn dat het weer de richting opgaat van MW.

    Ik zou een moord doen voor een nieuwe deel in de hot pursuit reeks... lekker in de alpen raggen met een luxe ferrari of lamborghini terwijl de politie op je hielen zit.. of juist andersom, oh man wat was dat gaaf.
    Maar ik denk dat we die tijden niet meer zullen herleven, dus we moeten het er gewoon mee doen wat ons wordt gegeven.. ben allang blij dat het deze kant opgaat.

    Verder geen idee of slecht of goed kunt zijn.. het lijkt mij dat beide goed mogelijk zijn als je undercover moet. :thumbs:
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Bedenk me opeens iets,maar hoe zou het zijn als ze een NFS zouden maken in zo'n Alpen achtige regio stad haha.
    En dat je in het verhaal dan van die half zweedse acteurs en actrices hebt met zo'n acsent,en als je race begin je bijvoorbeeld in de stad zelf en daarna kun je lekker naar de alpen freeroamen en daar je evenementen doen en opzetten voor online.
    Ja dat zou het wel zijn,en dan met van die 'Sound of music' achtige muziekjes voor de humor:b:
     
  15. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik het verhaal dus goed begrijp ben je dus een undercover agent en moet je een criminele organisatie oprollen.
    sjonge man wat druist dat in tegen mijn gevoelens 8)

    "Undercover is being produced with Hollywood style shooting and production techniques"
    betekend dat dat we nu ook nog gaan schieten of...:confused:
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Camera shooting ;) Manier van filmen zeg maar.

    En het verhaal doet me toch echt wel een beetje aan The fast and the Furious denken hoor.. :9

    Ben benieuwd, het klinkt leuk allemaal!
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ziet er goed uit.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ben niet zo onder de indruk eerlijk gezegd,Most Wanted vind ik dan mooier uitzien.
    Beetje kalige omgevingen,maja kan ook een vertekend beeld zijn van de screens tot nu toe.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die 2e screen ziet er wel 'vol' uit vind ik, met dat huis en die bomen in de omgeving.
    De nieuwe trailer ziet er nice uit, lekkere vette actie. :D
     

Deel Deze Pagina