1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik verwijt de cheaters ook niets... een game moet gewoon bug/glitch vrij zijn. Het is hoe dan ook een fout van de makers. Er zijn nou eenmaal altijd mensen die daar misbruik van maken.
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat ik zelf wel denk is dat als je veel geld verdiend (een paar mil) met de pub games. Je, je eigen economie in Fable straks wel helemaal verziekt. Aangezien grondprijzen enzo allemaal berekent word door de gamezelf van wat ik in eerdere gameplay video's heb gezien. En er ook achievements zijn over grondwaarde van je goed met een bepaald bedrag te verhogen.

    Nja ik zelf speel voornamelijk voor de items in de pub games. En een klein zak centje om misschien al 1 huis te kunnen kopen. Zodat je, je eigen terug keer punt hebt. (wat ik zelf altijd heel graag wil.) Want in bijvoorbeeld Oblivion vond ik het echt mega frustreerd dat je op het begin nog geen eigen huis had om naar toe te gaan. Zelfs niet een eigen grot om in te slapen. :+

    En Maybe dat ik ook een apparte character slot maak om gewoon wat geld te verdienen. Omdat het gewoon leuk is om de pub games te spelen. ^.^ En later tegen eind van de game als ik echt te kort zit aan geld daarmee verder kan.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dan zal ik vanaf nu de mod zijn die jij het meeste haat want heb me in tijd rot geamuseerd over Live met die ene glitch (en ook andere glitches, maar in minder mate) in Midnight Club 2 bij die 2 rampen over zo'n aquaduct achtig gedoe. Weet zelfs niet meer exact wat die doet, maar weet nog wel dat ik me er rot mee heb geamuseerd. Idem met cheats in bv. GTA, vliegen met een tank _O_.
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Kleine kans denk ik :+
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog tips voor de keystone jackpot? hoe kan je die het makkelijkste halen? Waar moet je überhaupt je geld op inzetten om er kans op te hebben?
     
  6. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    - nvm -
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gelukkig heb je zelf al ingezien wat voor een debiele post dit was. Volgende keer is het gewoon een waarschuwing.

    Je moet een Jackpot Keystone mode starten. Op één van de keystones inzetten en dan de dobbelstenen rollen. Je hoeft verder nergens anders op in te zetten. Je eerste rol moet gelijk 666 zijn of 111. Is het niet één van deze 2 mogelijkheden dan moet je de game weer opnieuw beginnen. En nee, er is geen andere mogelijkheid en na afloop heb je echt lamme vingers.


    200/200GS in 1 dag gehaald \o/

    Alles draait...8)
     
  8. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Insider joke met Metalsonic. Hij zag het alleen niet en ik verwachtte er al gezeik mee, dus maar daarom idd maar weggehaald...

    Anyway, zitten die pubgames ook gewoon in fable II of niet? Voel er weinig voor om nu 800 punten uit te geven aan iets wat straks gewoon bij de game zit. Haal ik liever Braid voor 400 pnts meer. :D
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De spellen zitten idd ook in fable 2. En ik had nog 12 punten over van braid en aangezien er nu toch niets boeiends is kocht ik dit spel maar :)
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Same, echt om te janken :'-(
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
    Bedankt voor de uitleg, maarja de kans op 666 of 111 in het begin van een potje is wel heel erg klein. En dan moet je je geld ook nog eens inzetten op een keystone ( de bovenste middelste 2?).

    En over dat van Lequero, ik weet dat het grappig bedoelt was desalniettemin begrijp ik je reactie op zijn bericht :)
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kans is erg klein idd. Ik ben er ongeveer 30min non stop mee bezig geweest :+ Het maakt niet uit op welke keystone. Je kan hem ook op de 5 of de 16 zetten bijvoorbeeld. Bij een jackpot wordt alles geraakt.

    Die jackpot achievement van de spinner kosten mij stukken meer...
     
  13. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Als goed is heb je 3.5% kans om een 666 of 111 te gooien. Dus je kan wel even bezig zijn als het tegen zit.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Minder zelfs nog volgens mij.

    Er wordt trouwens op het moment ook veel gediscussieerd over de glitch. Veel zijn het er inmiddels over eens dat het misschien opzettelijk is gedaan. Als je in de min staat zal je in het spel problemen krijgen. Maar misschien met dit cheaten ook. Zelf geloof ik er niet in maar op zich is de theorie niet eens zo vergezocht.
     
  15. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Tsja, het is dan ook wel een super makkelijke glitch. Iemand die professioneel fouten in een game zoekt voor de developers zou zo'n fout er toch makkelijk uit moeten kunnen halen...
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb ik ook al aan gedacht, vooral omdat het good & evil systeem is uitgebreid in Fable 2 en die glitch zouo dan een mogelijkheid zijn om te cheaten in het gokken, wat dan gereflecteerd wordt op je personage. Ach ja, ben sowieso toch van plan het geld eventueel te gebruiken als ik de game uit dus daar tegen zal er wel meer duidelijkheid over zijn.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Watte? 8)

    Maar ik wacht het ook af. Ik heb sowieso alle items nu al, waaronder dat zwaard en het pistool. Deze heb ik gewoon legit gehaald. Ik zit nu over de 600.000 dus dat ga ik sowieso nooit gebruiken. Maar met een 2de character lijkt het mij wel leuk om rijk te beginnen.
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat? O-)

    Ach, ik wil sowieso alles opgekocht hebben en ruler van Albion zijn. Maar als ik dat op de gewone manier moet doen ben ik waarschijnlijk veel te lang bezig en zoveel geduld heb ik nou ook niet.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het was toch ook zo, werd volgens mij in een presentatie verteld, dat veel gokken van invloed is op het uiterlijk van jouw personage?
     
  20. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    600.000!?:)

    Tower of Fortune?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina