1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jup. Inmiddels 1.235.572 (2.165.616 points). Maar dit gooi ik op een 2de character. Mijn main character hou ik liever clean. Ik moet eerst nog maar zien wat de gevolgen zijn van gokken op je character.
     
  2. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Flink aan het cheaten COOKIE :9
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wel alleen voor mezelf. Ik doe expres geen tournaments omdat die ranking toch geen waarde meer heeft nu.

    Er is trouwens nog steeds geen zekerheid of dit inderdaad een glitch is.

    Als iemand trouwens zin heeft om een nieuwe startpost in elkaar te zetten dan mag het. Kunnen we met een mooi deel 3 topic aan de slag. En anders doe ik het morgen wel even.
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik maak wel eventjes een nieuwe start post. :)
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de trial gedownload en kon heel even spelen en deed dus training enz, maar daar snapte ik gewoon al geen drol van 8)

    Trouwens hoe kun je het gewonnen geld dan verbinden met je char? of had ik gewoon 2 pagina's terug moeten bladeren? :+

    Ik moet zeggen ik weet nog niks over fable 2 en heb wanneer een trailer gezien en dat vond ik echt zo gaaf, vond wel weer jammer dat ik dan die trailer zie...had liever niks gezien en alles in de game te weten gekomen. Maargoed shit happends.

    Die pet heb je dus volgens mij al vanaf het begin of niet?
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Top :) We gaan hier verder.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina