1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    :thumbs::thumbs::eek::)
    ik hoop dat dit waar is, want dit zou het spel dan enorm verbeteren. Ik word er gek van dat, ik noem ze buttonbashers, in het voordeel zijn omdat hun spelers dan bijna automatisch naar de bal gaan. Iemand die bijvoorbeeld hele tijd de pass knop basht zal automatisch naar de bal gaan en eerder zijn dan mij, terwijl ik dichter bij de bal ben en er naar toe probeer te rennen. Maar omdat ik geen pass knop indruk zal mijn mannetje langzamer naar de bal gaan of er zal een onzichtbare muur zijn waardoor ik niet recht naar de bal kan rennen, waardoor de tegenstander eerder bij de bal komt omdat die de pass knop heeft ingedrukt.
    Ik erger me al sinds pes4 aan dit. Ben blij dat het hopelijk eruit is gehaald, want het past niet bij mijn speelstijl. Ik ben niet zo een buttonbasher. Ik hou meer van gecontroleerd spel en weten wat ik doe.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    In het echt gebruikt een voetballer een sliding zelden, alleen echt als die zeker weet dat die de bal heeft. Dus dit is gewoon superrealistisch. Niets is zo kut, dat als je doorgebroken spits wordt neer gezaagd, en de verdediger er met geel vanaf komt online.
     
  3. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik weet niet welke league jij kijkt maar per wedstrijd worden er al minimaal 80 slidings gemaakt.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Tikkie overdreven, denk je niet?
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal eerder rond de 30-40 liggen denk ik ja.

    Maar niet alleen tackles van achter worden bestraft met rood in PES, soms is het zelfs als je van de zijkant aankomt of half van de voorkant ofzo. Ik kan niet echt voorbeelden noemen maar als ik een doorgebroken man onderuit haal ben ik niet verrast dat ik rood krijg. Bij PES ben ik soms wel verrast dat ik rood krijg, dat betekent dat ze ook voor andere dingen rood geven. Vandaar dat ik zei dat ze makkelijk rode kaarten uitdelen.
     
  6. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Meneer kan er ook niks aan doen, die kijkt alleen Turks voetbal en daar komen dat soort aantallen aan overtredingen voor.
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111

    Komt helemaal goed. Gelukkig ben ik er op de persdag, dan heb je veel meer tijd om het spel te spelen. Normaal gesproken staan er continu rijen om het spel te kunnen spelen.

    Zal ze dus uitgebreid spelen.
     
  8. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ook worden er penaltys gegeven voor een automatische animatie die een speler maakt. Bijv als er net wordt geschoten dan steekt je speler soms automatisch de been uit om het schot tegen te houden. Hierdoor haalt hij een mannetje neer en kreeg ik een penalty tegen|:-

    Ook zijn ze bij konami de buitenspel regels vergeten.
     
  9. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk jij maar Nederlands voetbal, waar zogenamad lekker aanvallend gepseeld wordt maar waar vorig jaar maar 2 teams actief in Europa was, waar maar 1tje uiteindelijk overleefde ( in de UEFA Cup verderging ):+ Verder is er geen weekeinde compleet in de Mickey Mouse league zonder een minimale winst met een marge van 4 doelpunten. Verder zijn er in de Nederlandse league topspelers als Alex, Lincoln, Guiza (topschutter Spanje), Fernando Meira.
    Hoezo hoog niveau?

    Voetbal is een mannensport, daar moet hard worden gespeeld, ik wil dat het spel zich ook een beetje aanpast aan mijn speelstijl want ik ga niet als een nerd op A blijven tappen zodat ik de bal voorzichtig pak. Dan ben je zeker 3 minuten bezig. Ik kom altijd met een sliding in, oke van achter is rood op eigen helft maar van de zijkant of van voren is toch écht geel hoor, dat is zo logisch dat Evert ten Napel dat zelfs weet.

    Maarja, mensen zoals jij nemen zeker Manchester United en gaan dan lekker lopen pingen met RoNalDOODODOOO en RooOOOnneeeEyyyy en dan lag je ook nog. Ik neem zoiezo FIFA, want PES is alles behalve een voetbalspel. Je moet spelen hoe de computer dat wil. FIFA is PES ruimschoots voorbijgestreefd, ik speelde vroeger ook PES maar ik kies voor het spel dat gewoon de beste is en dat is FIFA nu.

    Ik overdreef inderdaad met 80 slidings, 30-45 is een realistischere aantal.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  10. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Effe iets anders.
    ik vind de swalbe een beetje raar, elke swalbe die je maakt is een gele kaart
    dat is in het echt ook niet zo.
    Ik ben een trouwe pes fan en ik pre-order hem dit jaar ook weer ik ben benieuwt hoe het dit jaar is :)
     
  11. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    was na fifa 2006 overgestapt naar pes maar na die zeer slechte pro 08 ga ik dit keer terug naar fifa ook al zal de gameplay van pro toch altijd beter zijn
     
  12. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gameplay van FIFA is nu ongeveer net als die van Pro, maar dan realistischer, dus wat je zegt klopt niet.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Misschien klopt jouw stelling niet... ;)
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Abe, als ik de gameplay beelden zie lijkt et net fifa 08 alleen dan minder houterig.
     
  15. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat minder houterige doet het em ( vind ik ) en de tempo is omhoog:)
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    geen reden voor mij om em te kopen. maar we zien wel
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie het nou over FIFA of PES? Het is nogal onduidelijk. Ik snap sowieso niet wat jij hier doet, Red & Yellow, want jij zegt toch 'sowieso voor FIFA' te gaan. Waarom zou je dan in dit topic kijken, dit is het PES topic. :{
     
  18. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Wanneer start die beurs?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De game convention begint 20-08.
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal het je even uitleggen, ik kies nl ook voor FIFA dit jaar, maar kijk toch in het PES topic. Raar? Nee, natuurlijk niet. Mijn keuze voor FIFA is weloverwogen, en daar stap ik dit jaar ook niet meer van af. Maar ik wil wel weten wat de concurrentie doet. Als PES '09 ontzettend goed wordt, wat ik overigens niet verwacht, dan is er alle reden om voor het volgende deel weer goed na te denken welk spel je gaat kopen. En om te vergelijken moet je in allebei de topics kijken, ben ik bang...

    Bovendien, sinds wanneer is het verboden om in een topic te komen van een spel dat je niet leuk vindt? :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina