Het is maar net wat je lekkerder vindt spelen. Ik, en het merendeel van de spelers, speel inderdaad met mijn pink vast op oranje, en wissel met wijsvinger tussen groen en rood. Maar wat ik dan weer doe, en een vriend van mij bijvoorbeeld niet, is dat ik mijn wijsvinger wel eens gebruik voor geel, en dan m'n ringvinger op oranje heb, en dan als van geel naar groen sliden. Een andere vriend van me vindt het weer relaxeter om met z'n pink blauw én oranje te doen, omdat z'n pink raar flexibel is.
Conclusie, je moet je eigen speelstijl ontwikkelen
Weet je wat trouwens verrassend vet is? Guitar Hero ON TOUR (DS dus). Ik heb hem in de vakantie gekocht, kon hem met een trucje (gewoon legaal hoor
) krijgen voor weinig. Verwachtte er niet al te veel van, en moest in het begin ontzettend wennen aan de vingerzetting. Zoals ik al zei, ben ik een fervent slider, en op de DS zitten je vingers vast aan een knop (wijs- groen, middel- rood, ring- geel, pink blauw, en er is geen oranje). Een akkoord GY naar RB switchen lukte ook eerst voor geen meter, aangezien ik dat op de Xbox gewoon met dezelfde 2 vingers doe. Bovendien werkte dat - toen nog - klotespel ook niet lekker met aanslaan, en het was allemaal zo anders dan op de Xbox. Ik ben blij dat ik ben blijven doorzetten, want toen ik het laatste nummer op Expert had verslagen was ik alle ergernissen vergeten, en meester geworden in GH
T. Het was weer zoals GH:II, waar ik niet meteen op Expert begon maar op Medium! En nu kon ik weer niet op Expert beginnen, maar bouwde ik rustig op vanaf Hard. Oh wat vet
Klik om te vergroten...