[XOne] Battlefield: Bad company [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 2 aug 2008.

1. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Sarcasme straalt er vanaf :thumbs:

Waarom hang je hier nou nog steeds rond eigenlijk? Mag wel hoor maar je voegt niet echt iets toe zeg maar :b:

2. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Totaal geen problemen tot nu toe. Heb ook pas 2 of 3x gehad dat het echt onspeelbaar was.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zitten ook wel nuttige posts tussen. Vind het wel grappig dat nu steeds meer mensen klagen over die problemen die ik ieder potje had die ik speelde.

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    o oke, die zullen wel door iedereen over het hoofd zijn gezien:):

zelf nu al aantal dagen nergens last meer van:)

5. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk, elke game kent problemen. Ik ben er niet blij mee maar ik weet hoe goed het kan worden en kan zijn. De momenten dat de game goed speelt zijn gelukkig minder schaars dan andersom ;)

Ik ben gewoon een BF fan, de conquest mode vind ik ook erg vet en kan ik me weer heeel erg veel uren mee vermaken.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien voor mensen die niet goed kunnen lezen?

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind BF BC nog steeds een leuke game. Echter heb ik de game vanaf het begin al niet fatsoenlijk kunnen spelen. In geen enkele andere game heb ik lag (niet meer als het minimum dan). Ook kan ik niet met de andere problemen in de game spelen. Gedeeltelijk zal het ook wel aan mijn zelf liggen omdat ik nog al veel eis van games. Voor mij moet het bijna perfect lopen anders speel ik de game gewoon niet meer.

Deze problemen had ik nooit in BF MC en zelfs nu nog steeds niet. Verder had die game iets meer charme en is een stuk minder mainstream. Dan bedoel ik bv dat je daar voor je gadgets geen unlimited ammo had etc.

7. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou precies "Skill level"? Sommige mensen hebben het erover?

8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb je nu volgens mij al 100 x gezegd man , we weten nu wel hoe jij erover denkt:):

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    als je rank 25 word komt er voor mensen hun GT een cijfer te staan. dat stelt dan hun skill lvl voor. het slechtste is 50 en het beste uiteraard 1. er is ook maar 1 #1 mogelijk. waar je skill lvl op gebaseerd word weet ik niet.

10. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je skill level 80% wordt gebaseerd op je K/D ratio en 20% ofzo op je punten. Als ik een rondje heb van 500 punten maar bijvoorbeeld wel 10 kills en 10 deaths heb, is mijn form neutraal. Heb ik echter 100 punten maar wel een K/D van 9 kills en 2 deaths ofzo, dan is mijn form ineens wel een stuk beter.

Dit vind ik erg jammer, want zo stimuleer je mensen om puur voor de kills te gaan en minder om het spelelement.

Binnenkort maar es een hele avond sniperen denk ik om mijn K/D omhoog te krikken :eek:

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik krijg soms echt de neiging om squad members die de hele game zitten te snipen gewoon ff een keer de knifën. soms doe ik dat ook en dan soms sturen ze terecht een boos berichtje waarop ze terug krijgen dat ze mietjes zijn en alleen maar zitten te snipen.

12. joeri15

joeri15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soms wel ja, soms ben je maar met zn 2 a 3en aan het aanvallen terwijl er achterje op een heuvel 8 snipers staan ofz. |:-

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Vind je snipers in echte oorlogen misschien ook mietjes? Ik zou niets liever willen zijn. Lekker luieren en op je dooie gemakje een kill meepakken. Ja, kut als je geen sniper hebt, maar mooi meegenomen. Zo kreeg ik daar laatst nog een 9-1 ratio mee + wat assists. ;):9

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    een game is heeeeeel wat anders als een oorlog hea?
    en met een game mod als goldrush is snipen in assault al helemaal achterlijk en mieterig.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ach, er werd net ook over fun gesproken. Persoonlijk vind ik snipen wel fun, maar anderen misschien niet. Als ik 9-1 haal en al mijn kills scoor na die death, ook nog eens niet verdekt opgesteld sta, in een zoldertje, en iedereen mij kan zien zitten, dan vraag ik mij af wat achterlijk om mieterig is. Ik die als een mietjes zit te snipen, of hij die zo achterlijk is om mij niet neer te knallen terwijl ik makkelijk te pakken ben. Dus wat het ook mag zijn: Ik vermaak me wel. ;):9

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ligt er imo ook een beetje aan hoe mensen hun rol als sniper invullen. Iemand die ergens héél ver weg van een goudkist of vlag in een struikje zit, en misschien vijf kills maakt, voegt over het algemeen niet zo veel toe aan het spel (om het te winnen). Zeker niet als er nog een paar van zulke types rondlopen, die verder helemaal niet samenwerken met de rest van het team.

Iemand die redelijk in de buurt blijft van een basis (zolang je punten krijgt voor defensive kills bijv.), vijanden spot en/of uitschakeld, motion sensors gooit in de richting van zijn team, voegt wel veel toe aan het spel. En, door een goede positie in te nemen, kun je je squad ook meteen van een goed spawn punt voorzien. Plus omdat je niet zo bovenop de actie zit als iemand met een assault/demo/support kit, heb je meer overzicht over het veld. Het is dus belangrijk om regelmatig informatie uit te wisselen met je squad.

Als iemand gedurende de hele ronde met de recon kit speelt, en bovenstaande rol vervult, is dat toch geen probleem? Sommige kruipen ook meteen in een tank of artillery om daar de hele ronde in te blijven zitten. Zolang ze maar een goede bijdrage leveren is daar imo niets mis mee. :) Dat even in de veronderstelling dat iedereen goed samenwerkt online. De werkelijkheid is natuurlijk vaak heel anders. Is niet leuk als je wil winnen, maar aan de ene kant mag iedereen natuurlijk zelf bepalen hoe hij/zij het spel speelt. :+ Teamkillen omdat je het niet eens bent met de speelstijl van een ander is ook geen goede oplossing. 8)

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind het gewoon zo focking vet om sniper te zijn. Bijvoorbeeld bij kleine maps zoals Over & Out en Ascension, daar rush ik altijd als een gek via de flanken. Eenmaal aangekomen gooi ik een paar van die tracer balls en dan kan het feest pas beginnen. Gewoon iedereen stuk voor stuk knifen en gewoon veel kills maken. Zo heb ik bijna altijd wel over de 10 knife kills in een ronde. En ook rond de 30 kills ofzo in ongeveer 10 minuten. Ik weet nu ook veel sneaky plekjes in de meeste mappen waar je dus gewoon veel kills kan maken. Afentoe ga ik ook wel eens een hele tijd campen maar dan zit ik meestal op een plek waar ik bijvoorbeeld de artillery gasten kan uitschakelen. Ik ga meestal niet laf ver van de actie zitten (alleen om die artillery gasten uit te schakelen) maar ik gebruik de Recon kit gewoon goed.

Veel voertuigen uitschakelen met die raket van bovenaf en goed gebruik maken van die tracer ballen is echt goede toevoeging voor het team waar dus iedereen iets aan heeft. Soms kun je ook wel eens aan de zijkant gaan zitten als verdediger zijnde als de muren rond een Gold Crate weg zijn. Zo kun je dus elke aanvaller stuk voor stuk uitschakelen als ze de bom willen planten.
    Eigenlijk vind ik de Recon kit gewoon het vetste wat er is, vooral door die tracer ballen. Hoe geweldig is het wel niet als je gewoon lekker sneaky kunt knifen/bommen plaatsen etc. en jij weet gewoon precies waar iedereen is door die tracer ballen. De pistool die je hebt is ook erg fijn en vaak win ik het (vaak met geluk) van een assault rifle/support geweer.

Ik heb vandaag gisteren ook de Support kit uitgevonden. Voorheen vond ik dit kit eigenlijk maar niets omdat je gewoon teveel kogels nodig hebt om iemand te killen. Maar als je bijvoorbeeld met de MG36 rustig in bursts schiet zijn ze snel neer. Voorheen schoot ik altijd voluit, zoals je dit dus wel gewoon met een Assault Rifle kunt doen. En je kunt je zelf healen, voertuigen repareren en je hebt ook nog eens fijne mortier gadget.

Laatst bewerkt: 17 aug 2008
  18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ben ik het helemaal mee eens en zelfs blij als mensen het zo doen want dan voegen ze teminste nog wat toe, alleen wat ik jammer vind is dat maar 1% van die snipers het zo doen. als je bv gaat kijken naar de map oasis en dan de eerste "stage" zegmaar. zie je heel veel direct als een gek die bergen ingaan om daar vervolgens gedurende het hele potje blijven zitten. als defend zie je ook vaak wel gebeuren dat mensen direct naar de heuvel voor het assault camp gaan en daar de rest van het potje naar toe blijven gaan/zitten. en zo gebeurt dat op bijna elke map. gelukkig zijn er nog genoeg mensen die het ook normaal spelen(ook als sniper)

19. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Het vervelendste van snipers in je Squad vind ik het respawn , je bent soms km's uit de buurt :mad:

Hoe werken die ballen eigenlijk , dat zijn degene met die lichtjes toch :confused:

ps. gisteravond (21.30uur) wilde ik weer gaan spelen en wederom kon ik nie connecten met de EA server :mad:

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    je bedoelt die motion sensors?
    die moet je neergooien en als er vijanden in de buurt zijn die nog niet op de map stonden worden ineens zichtbaar. als er goed gebruik van gemaakt word zijn ze echt super handig.
    zat een keer op de 2e etage boven de gold crate. gooide iemand naast me toevallig zo'n ding neer en toen zagen we ineens 3/4 rode stipjes op onze positie dus ik gooide maar een granade naar beneden en toen had ik al 2 kills

Deel Deze Pagina