Unreal Tournament 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 8 aug 2008.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben al een aardig eind op weg met de achievements. Maar heb de game nu ook alweer een beetje bekeken. Begin in ieder geval al weer aardig terug te vallen op Halo3. Ik denk dat ik nog ff door ga voor de 850 GS en dan doe ik hem weer op de bazaar. Met Halo3 en GoW2 heb ik wss wel genoeg multiplayers voor het komend half jaar.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nog ff een vraagie, wat is dat als sommige gasten van het andere team jouw Team Kleur heeft?Heb dit nu een paar keer meegemaakt..wazige shiet!

    IE: Ik ben blauw en een tegenstander heeft ook een blauwe skin maar zit op het andere team. Meestal heeft diegene ook opvallend veel punten.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    da's een bug (die ook al in de PS3 versie sheen te zitten dus beetje laks dat ze daar niks aan gedaan hebben)
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Lekker dan, lijkt me niet zo moelijk op dat ff te hotfixen maar dat kost natuurlijk weer $$$

    Vond net dit nog;

    Link

    "A future UT3 360 Patch"

    Goed nieuws dus.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  5. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hem me ook ff aan de startpost toegevoegd.

    Vroeger heb ik altijd ut99 gespeeld, de 1e versie op de pc.
    Sinds een paar jaar ben ik gestopt, maar nu heb ik de xbox versie :)
    Ik was blij om te zien dat er maps zijn zoals deck, coret, facing worlds, die min of meer het zelfde zijn gebleven als de 1e versie, map kennis is belangrijk.
    heb ook gelijk aan de sensitivity zitten klooien.
    Het is best een leuke game, best moeilijk om de translocator te gebruiken, zoiezo komt deze game beter uit de verf met muis en toetsenbord, maar ben er best blij mee :)
    Iemand potje ctf een keer ?
     
  6. Bezetene

    Bezetene Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens waar de MidwayUK servers zijn gebleven? Kan ze de laatste paar keer niet meer vinden, waren tenminste servers waarvan de ping nog redelijk was/is
     
  7. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn al een aantal dagen offline, ik vermoed/hoop dat het iets te maken heeft met de vastlopers die veel mensen op de Uk servers kregen te maken heeft, hopleijk fixen ze het.
    Wel lullig, nu is het vrijwel onmogelijk om te zien of je lag gaat hebben in een server.....
     
  8. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen krijg ik dit spel ook. Als je beetje gears of war kan is dit spel dan moeilijk onder de knie te krijgen??
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dit is totaal anders, maar natuurlijk kun je wel een kill maken. Direct goed zijn is iets anders.
     
  10. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn net eerste potje gedaan, het is inderdaad anders dan gears maar wel vet. Het ziet er ook tof uit maar het is allemaal wat chaotischer naar mijn idee. Nog flink oefenen wil hier een beetje mee kunnen doen.
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik denk dat UT slechts een tijdelijke game word tot GoW2. Daarna zullen de meesten weer terugvallen op GoW/Halo3 of overgaan naar GoW2. Natuurlijk zullen er enkele die-hards overblijven ^^.
     
  12. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand toevallig een paar goeie frag montages van UT III ofzo? :) Heb zin om wat goeie filmpjes te bekijken.

    Edit; Post 400. \o/
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203


    UT3 is dan snel afgeprijst zeg :eek:
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook niet erg populair, vandaar die prijsverlaging ;)
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het is niet populair omdat het nog nét iets beter had kunnen worden uitgewerkt (althans er vrijwel geen glitches/bugs of slechte graphics in zitten is de game gewoon niet pakkend genoeg). Plus denk ik dat mensen liever voor GoW2 etc gaan. Anyway, ik vind de prijsverlaging vrij snel.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Er is helemaal niks mis met het spel. Alleen hebben de echte UT fans het spel allang op de pc en kreeg het gewoon niet de aandacht die het verdiende
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wanneer 'mag' je eigenlijk stoppen met een online game?
    Ik ben gisteren tijdens het voten op een nieuwe map gestopt, maar nu ben ik bang dat dat te vroeg was, en ik mijn monsterkills ed. van dat potje kwijt ben. :+

    Mag je dus stoppen tijdens het voten (dus ná het potje), of moet je vlak voordat het nieuwe potje begint stoppen (als er staat Press Fire for Ready oid.)?

    Ging gisteren wel lekker voor mijn doen. :9 Alle potjes gewonnen met iedere keer 40 kills en +/- 10-13 deaths.
    Veel Killing Frenzies, Rampages, Ultra Kills, Monster Kills enz. gehaald. Blijft heerlijk als die commentator dat met veel gevoel voor drama omroept. :D

    Er was trouwens geen enkele Ranked match te vinden. In geen enkel gametype. :eek:
    Waren gelukkig wel genoeg playermatches. Ik denk dus dat als ik wat achievements wil, dat ik die voor 99% in playermatches moet halen met bots.
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wordt dit online nog veel gespeeld?
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Inderdaad. Op de 360 wachten mensen nu ook alweer met smart op Gears 2. Ondanks dat het een ander type shooter is...

    UT3 is een prima spel hoor en draait ook goed. Jammer van sommige bugs... (waar ik zelf trouwens nooit last van heb gehad behalve de fucked up telling over je prestaties die op een gegeven moment totaal niet meer klopte).
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Nadat wij Campaign uitgespeeld hebben, heb ik de game verkocht. Mijn volgende online game word GoW2 inderdaad.

    Tot die tijd Halo3 en zal ik beginnen met RBSV2 ;P.

    Eigenlijk jammer dat UT3 toch niet de credits krijgt die het verdient. Als hij niet op de PC uit was gekomen was het een goede XBox 360 titel denk ik.
     

Deel Deze Pagina