gaaaaaaaaaaar..... ik ga via live spelen en mijn account staat weer op 0 matches gespeeld! Gisteren echt een paar uur gespeeld en er kwam best wel wat schot in. Hoe kan dit? Edit: Laat maar, ik was vergeten dat je special en normal modes hebt
Íron hammer was mijn 1e achievement. Ik speel een match, Tira (CPU) doet taunt om an stijl te veranderen en ik geef een klap
Als je online hulp nodig hebt met achievements. voeg me dan toe: NanoZ Ic3 Ik moet ook nog: 'world traveler'
Ik moet Phoenix nog en die ene met de 20 critical finishes. (Moet de 20 perfects trouwens ook nog, kunnen we er meteen nog wel bij doen) Iemand zin? Uiteraard zal ik je dan ook helpen met jouw achievements.
LOL, ik had die Iron Hammer al. Het was me niet eens opgevallen, maar ik had 'm dus ook al ergens in het begin! Maar ja, die andere 3 moet ik dus nog wel.
Lethal ik voeg je even toe oke? Ik moet sowiezo de Phoenix achievement nog, met de andere 3 zal ik kijken wat ik voor je kan doen.*)
Vandaag die 20 just impacts gehaald. Is eigenlijk niet eens zo moeilijk Maar zoek ook nog mensen voor bepaalde achievements Ow voor de world traveller achievement (online) mis je 1 level. Je moet dus in tower of souls de treasurre halen van floor 14 dan unlock je hem Voor de gene die het nog niet wisten.
Morgenavond ga ik wel weer verder. Alleen nog even uitvogelen hoe je die Phoenix en Smasher Achievements het beste kan vrijspelen. Tot nu toe werkte het nog niet echt!
ik moet nog 1 achievement en dan heb ik alles gehaald. en dan ben ik ook wel klaar met de game.. hij was erg vet maar had de game toch wat toffer verwacht..
heb alles offline gehaald.. wel in de TOLS gedaan die 2 waren niet zo moeilijk.... hier heb je wat tips Spoiler Phoenix 10 Win with all equipment destroyed. - Make a character with low attack, high defense, high hp - For skills, have Hp Drain A and/or Hp burst - Play TOS ascension Floor 24 and just let them attack you - When you are low on health, finish them off 1 by 1 to regain health, or use Hp burst - Keep the last guy at low Hp so that you can win quickly because I got this achievement with 4 seconds left ======================= Controller orientation 7 8 9 4 N 6 1 2 3 A = X B = Y G = A K = B [A] = Hold A ======================= Smasher 10 Destroy all of the opponent's equipment. - Make a character with low attack, high defense, high hp - For skills, have Hp Burst if possible - Play TOS ascension Floor 11 where they have high defense - Just attack them with low, middle and high attacks (obviously you have to know which are which) Mitsurugi: High attack - A,A or B+K Middle attack - 14A, B or B,B or 4B+K, [A+B] Low attack - 14[A] 14 = Diagonal back down [] = Holding down the button
Nou, dit is mijn eerste Soul Calibur (ik speel sowieso nooit dit soort spellen) en het is toch voornamelijk willekeurig Y en X rammen in combinatie met LS wat ik doe :/ Tips voor een beginner? ;D
"Gebruik A+G of B+G als je vlak bij een tegenstader staat om deze te werpen." G = A dus hoe kan ik A+G indrukken?
ik heb ff hulp nodig. ik zit nu op floor 45 en ik kom echt niet veder zelf al verschillende mannetjes gemaakt met andere eigenschappen (wel allemaal variaties van Siegfried want ik heb nog niet met andere gespeeld) dat vrouwtje waar k tegen vecht blokt alles en maakt mij zo dood. en je skills werken ook niet op dit level. iemand mss wat goeie tips voor mij