[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Dit heb ik dus ook nooit gekregen. En ik heb al zo'n 100 ingame dagen gewacht 8) geglitched dus.

Oja laten we even een leuke datum en tijd afspreken wanneer we eens kunnen free-roamen met wat xbw-ers.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag net Cherise als een random character...ik moest haar helpen met iets, zodra die missie klaar was kreeg ik een telefoontje van Dwayne, hij zei dat ie gehoord had dat cherise en ik samen waren gezien en hij vroeg zich af of wij nu een item waren enzo, niko zei dat dat niet het geval was en dat ze gauw een keer samen gingen hangen :p.

Misschien krijg ik nou die email wel...het kan natuurlijk dat heel goed dat de mensen die de email nooit ontvangen hebben ook nooit Cherise als een random character tegen zijn gekomen. En de mensen die de email wel krijgen, dus haar wel zijn tegenkomen. Ik hoop dat dat het geval is.

3. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit bij de laatse missie dat ik met mijn boot onder de heli van LJ moet varen en daar komt het probleem het lukt me gewoon niet:mad: Bovendien als het me wel lukt kom ik niet in de heli:mad::'-(:'-( (druk zo snel op de A toets dat ik last krijg van mijn duim maar het lukt gewoon niet:'-(:'-()

Heeft iemand tips (al is het maar een kleine tip)?

Moet ik mischien de analog stick naar beneden drukken?

Nog 1vraag: Op het hoesje staat dat je co-up kunt doen maar ik zou niet weten hoe, bedoelen ze geen free-roam?

Laatst bewerkt: 18 aug 2008
  4. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er onder varen? je moet een sprong met die boot maken waar niet veel aan is. En zo snel hoef je volgens mij ook weer niet op a te drukken want ik begon pas na een paar sec.

5. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe maak je een sprong met die boot?

Alvast bedankt voor het reageren:thumbs:

6. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uh boot, nu ik er over nadenk, je moet een crossmotor pakken en langs de kust bij hem blijven. Niet te snel rijden de eerste keer als je maar in de buurt blijft. Daarna zie je een schans en komt er een schripted stuk waar je dus op a moet drukken. Maar hoe is het jou dan wel gelukt met een boot?

7. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij praat je nu over een andere missie:confused: Ik heb het over A Revenger's Tragedy.

Kan ik de missie ook door iemand anders laten doen op LIVE?

8. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo begint die

http://www.youtube.com/watch?v=ujIXTbdsau4&feature=related

Laatste missie part2,
    volgens mij maakt het niet uit of Roman of die andere doodgaat. Missie blijft hetzelfde dacht ik alleen moet je iemand anders doodmaken

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga vanavond weer online. Iemand die mee wil doen?

10. Japa

Japa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn twee verschillende missies, afhangende van welke keuze je maakt bij Dimitri.

Die met de boot is dat je Dimitri achterna zit (als je ervoor hebt gekozen de deal te doen), je moet er gewoon een stukje achter blijven varen, niet te dichtbij want dat raakt hij je met z'n AK, niet te ver want dan houd je het niet goed bij en kunnen de rockets je raken. Gewoon een paar keer proberen wat de beste plek is, na een tijdje moet je inderdaad onder de helicopter van LJ varen, kan me niet herinneren dat dat heel moeilijk was, gewoon zo hard als je kunt varen dan lukt het wel.

11. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het was me 2keer gelukt, maar ik dacht dat je mischien het beste onder de vijandelijk heli kan varen zodat je minder last hebt van de tegenwind van de heli van LJ of meer naast de heli van LJ varen en dan opeens naar rechts of links, klopt het wat ik zeg?

12. ThaOMG

ThaOMG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet alleen nog die *** duiven , en dan heb ik eindelijk GTA IV op 100 % :)

13. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je je geld terug als je het op 100% haalt? In SA ben ik ook door gegaan maar 100 duiven doodschieten lijkt mij niet de leukste bezigheid.

14. ThaOMG

ThaOMG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan krijg je key to the city archievement ;) (100G)

Maar duiven neer knallen is idd saai :'-(

15. Japa

Japa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je niet eens onder de vijandelijke kan varen, omdat het scripted is dat hij je altijd voor blijft, en dat laatste is volgens mij ook niet het geval. Als LJ eraan komt vliegt hij al voor je, dus gewoon keihard doorvaren en dan moet het lukken.

16. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Maar ik dacht dat je niet makkelijk onder de heli van LJ komt door de tegenwind van zijn heli, maar dat is dus niet het geval?

En kun je het via LIVE niet door een ander laten doen, want bij de ps3 kan dat geloof ik wel?

17. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me toch leuker om het zelf uit te spelen? Kijk anders eens op youtube, daar staan er wrsch 100 walkthroughs op.

18. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mij maakt het niet uit wie het uitspeelt en mag van mijn ouders jammergenoeg niet op youtube kijken omdat ze denken dat je dan virussen krijgt op je pc(wat ik zelf niet denk)

Maar als het niet lukt ga ik het waarschijnlijk toch doen.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Haha, dat lijkt me dus niet..
    En anders kun je nog via Google Video kijken als Youtube door je ouders (wat een regime :x) geblokkeerd is.

20. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat houd de co-up van GTA IV eigenlijk in?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina