Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Mja ookal wordt de 60 Gigabyte HDD te koop gezet, ik zou maar toch voor de 120 gig gaan als ik jou was, hij is maar 20 ? of zo euro's duurder dan de 20 Gigabyte HDD

2. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    120 gig kost 180 euro. Ik had m een keer gekocht toen ie in de aanbieding was bij mediamarkt voor 149 ofzo. Lang niks aan gehad maar nu rockband steeds meer nummers bied ben ik er wel blij mee.

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    120 gig kost geen 180 euro, Bol.com verkoopt hem zelfs voor 129,99. maar dat kan goedkoper denk ik.

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Deze is ook redelijk goedkoop. Beetje betrouwbare site? Lijkt me wel iig. :)

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Bol.com is wel goed, te vetrouwen, maar bij Reservering shite zijn ze niet echt :+.

6. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Is er dan een manier om de spullen van je ene harddisk naar de andere over te zetten? anders zou het een beetje nutteloos zijn namelijk :p

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    yup, transferkabel van m$ aka "data migration kit"

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  9. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    kan wel maar toen ie net uitkwam was ie wel zo duur. Maar das ook alweer dik een jaar geleden.

Maargoed heb ff gekeken voor jullie en dit is de goedkoopste winkel die ik kon vinden. 109 euro.

http://www.progamer.nl/product/217200/?oid=2048&price=109.00

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat vreemd, ik dacht toch echt dat dit het RockBand topic was. :eek:

ONTOPIC posten dus! Dit is niet de plek voor HDD's. :)

11. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bijna alle liedjes op expert gitaar 5 sterren*) alleen nog maar een paar van de laatste series

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zit nog steeds vast bij Green Grass & High Tides en Highway Star op expert. :mad:
    Begint best irritant te worden. :+

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Precies hetzelfde hiero. Maar ik heb gitaar echt al _ages_ niet aangeraakt. Gisteren sinds een maand weer geprobeerd, leek wel of ik een beginner was op expert zo dramatisch was het. 8) Nee, ik blijf wel bij zingen en drummen nog voor een tijdje. :+

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Weer wezen drummen. Vooral expert gedaan, en veel dlc. Aardig wat 5*tjes al, net Interstate Lovesong 5* gehaald.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Net ook weer in practice de 2e solo van GGHT geprobeerd.
    Mijn god, het ging nog slechter dan eerst! 8)

Toch nog een klein succesje weten te boeken :cool:
    Alweer 3e Gold Star wat ik heb. Hoera :+

Edit: 2e hoeraatje: Mijn 4e Gold Star is binnen

Geen idee waar ze die gouden sterretjes op baseren. Bij Learn To Fly maar 1 noot gemist, en ik zit ruim onder de benodigde punten.
    Bij Time We Had mis ik zeker 2/3 noten, maar haal ik toch vrij ruim die gouden sterretjes. :confused:

Laatst bewerkt: 18 aug 2008
  16. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8

die van Devo zijn inderdaad wel heel erg fout ja (net even beluisterd op youtube)....haha. Duran Duran is gewoon geweldig!! Erg veel zin om deze 2 nummers te zingen (lekkere meezing nummers), te drummen (erg leuke drumfills hebben deze nummers) en de bass is ook erg goed. Alleen gitaar is het misschien iets minder leuk, maar ik speel toch vooral de drums...:thumbs:

17. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Door een aantal filmpjes te kijken op youtube ben ik ook geintereseerd geworden in Rock Band. Nu wil ik het spel kopen + een drumsetje.

Ik zie het setje voor 154 euro bij consoleshop staan, is dit het goedkoopste wat op internet te vinden is of is er een andere manier?

18. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat is niet het goedkoopste. Het goedkoopste in Nederland is het drumstel bestellen bij GCshop(€ 85,50) en het spel bij Xboxhome(€ 55,-) en dan kom je uit op een totaal van: € 140,50 incl. verzendkosten.

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Wooohooo justice! Ik heb zo'n dat nummer van Fallout Gay gehaald! :D Wat een pestnummer. Moest daarna meteen stoppen, maar ik hoop dat de expert drums achievement al een beetje in zicht is. :cool:

VET! :D

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Jij kan RTTH halen op expert? :eek:

Deel Deze Pagina