1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je kijkt in het PES 09 topic omdat je het volgende deel, wat er nog lang niet is, misschien wil gaan kopen? Ten eerste zou ik dan hier gaan kijken als PES 09 al uit is, en ten tweede wordt PES '10 pas aangekondigd ergens in mei. Dus waarom je nu al in dit topic rondhangt, heeft totaal geen nut. Bovendien kan je ook gewoon 'rondkijken' en niet continu posts plaatsen over dat PES kut is en dat het nieuwe gameplay-filmpje van FIFA geweldig is. (Dan heb ik het over Red & Yellow, niet over jou).

    En nee het is niet verboden om in een topic te komen van een spel dat je niet leuk vindt, het is alleen niet echt logisch en ook een beetje vreemd :+.
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nouja, als je het FIFA topic net gelezen hebt is het ook wel interresant om te lezen wat de competitie doet, wat daar voor nieuws gebeurt. Ik zal ook nooit ongeargumenteerd zeggen dat PES kut is, ben van deel 4 t/m 6 fan van de serie geweest (maar dat ging dan zoals je zegt niet over mij :+).

    En het heeft wel degelijk zin om nu al te kijken. Konami belooft nu van alles, als ze dat niet waar blijken te maken zie ik absoluut geen reden meer om ze volgend jaar wél te geloven. Maken ze het nu wel waar, dan is de kans groot dat '10 alleen nog maar beter wordt.

    Dus :+
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik kijk gewoon in beide topics, simpelweg omdat ik er nog niet uit ben.
    Normaal gesproken is PES beter, maar Konami heeft de laatste jaren lopen kutten en FIFA is steeds beter geworden op alle vlakken... dus dit jaar is het gewoon pas duidelijk welke game de beste is zodra ze beiden uit zijn.

    Ik zal dan ook geen enkele game op de releasedag kopen, maar eerst een paar weken afwachten omdat je dan pas de berichten kijgt of een game nou echt goed of slecht is.
    Wellicht dat FIFA weer lekker speelt, maar dat er weer van die 'sweet-spots' inzitten waardoor je steeds precies op dezelfde manier kunt scoren (iets wat oude FIFA's vaak hadden), of heeft PES nog steeds dat 'gecheat' van de AI waardoor je eigen verdedigers opeens zomaar lopen te kutten enzo...

    Ik wacht het rustig af.
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop er nu sowieso één op de releasedag, omdat ik PES 2008 verkocht heb en nu alleen nog UEFA Euro 2008 heb en wel competitie wil spelen natuurlijk ;). Als FIFA '09 alleen al hetzelfde speelt als UEFA ben ik al gelukkig :)
     
  5. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    dat konami heeft gezegd dat "button presses" niet meer worden opgeslagen heeft mij weer goede hoop gegeven. Want dat je verdedigers zo lopen te kutten heeft hiermee te maken, tenminste als je online speelt. Als je bijv naar een losgeslagen bal probeert te rennen terwijl je tegenstander op de passknop basht dan gaat je verdediger rare bewegingen maken omdat het soort van gescript is dat je tegenstander eerder bij de bal MOET zijn, omdat hij de passknop ingedrukt heeft. Dat heb ik altijd de grootste bulltshit aan pes gevonden. Hopelijk is dat nu weg.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2008
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    .... een losgeslagen bal?? :D
     
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Die willen we niet hoor ... brrrr:D
     
  8. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    zo noem je dat toch? ik kon geen ander woord bedenken.:+
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    We zitten je een beetje te stangen. Losgeslagen, da's een boot in de haven. Volgens mij bedoel je bv een bal 'in de (vrije) ruimte' waar 2 gasten achteraan rennen. Maar als Snoeks het volgende keer heeft over een 'losgeslagen' bal, denk ik gelijk aan jou:b:
     
  10. zeme

    zeme None other..

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    *blijft, wellicht eigenwijs, PES adept.*
    Ze zullen toch ooit in Tokyo doorkrijgen dat:

    - Een bal van een eigen verdediger nooit buitenspel kan zijn…
    - Een keeper een bal die hij niet klemvast heeft ook naar ‘buiten’ kan verwerken i.p.v. in de voeten van de aanstormende spits…
    - Niet elke stevige tackle rood hoeft te betekenen…
    - Adriano nu echt wel over z’n top is ; )
    - Lag echt zóóó 2007 is..

    Verder lekker de gameplay bij het ouwe laten.. dan gaan die €65,- weer, hoe naïef ook, blind naar PES..
     
  11. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    What the fokkie? 8)
     
  12. zeme

    zeme None other..

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp de verwarring: Ik bedoel dus een bal die, door toedoen van een verdediger van de tegenpartij bij mijn spits (in buitenspelpositie) terechtkomt.
    capiche? ;)
     
  13. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, oke dan is het goed :+
     
  14. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan me in bovenstaande prima vinden. Toch wil ik FIFA wel even een kans geven via de demo. Maar tot op heden kwam ik telkens bij PES uit vanwege de gameplay die voor mij het meest het heilige spelletje benaderd.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Winning eleven blog.
    Kan ook niet wachten op morgen.

     
  16. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Die gasten van WENB hebben een playtest achter de rug en mogen niets zeggen tot morgenochtend vanwege een Non Disclosure Agreement. Kost geld zeg maar als ze voortijdig hun mond voorbijpraten. Op het forum kan je tussen de regels lezen dat men onder de indruk was. Ben benieuwd wat we morgen lezen.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waren ook eer paar mensen die gelekt hadden op het forum, maar die berichten werden heel snel verwijderd.
     
  18. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    In de nieuwe veronica gids staat een kleine preview van de ps3 versie.

    ''We blijven vriend van Fifa, maar gaan vanaf half oktober lang plezier beleven aan PES 2009''
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    En zijn hun ook een beetje sceptisch? Of zijn het echt van die die-hard PESfans?
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nou, zelfs als die hard PES fan ben ik nooit onder de indruk van een nieuwe PES (blijft meestal 2 maanden liggen voordat ik echt ga spelen :+).
    Dus klinkt hoopgevend!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina