Die van mij is ook binnen gekomen, wat een tof spel! Heb nog niet zo veel tracks unlocked, ben pas begonnen bij Career mode op Easy, maar de volgende nummers vind ik echt tof; Mother, Cherry Pie, (het eerste nummer.. vergeten hoe die heet maar hij zit ook in EA's Skate).
whaha nee medium Maar ik speelde Smoke On The Water en die was best wel makkelijk op hard. Toch zuig ik nog steeds bij de andere liedjes. Ik kan gewoon niet wennen aan die oranje toets erbij. Ik raak helemaal in de war met mn vingers waar ze staan en wat ik indruk. @ DazlinDragon: Bedoel je Surrender?
Smoke On The Water is idd best makkelijk Je komt er nog wel achter, en dan begrijp je wat ik bedoel MOMMY'S ALLRIGHT, DADDY'S ALLRIGHT, THEY JUST SEEM A LITTLE WEEEIIIHEEEIRRD... Oh my God, I love that song
Nou ik niet. Ik heb het al zoooo vaak gehoord. Nu ben ik het zat. Maar hard is idd toch niet zo heel makkelijk Ik ben nou druk aan het oefenen, aangezien medium niet echt meer een uitdaging is (ik haal bij zowat alle liedjes meteen 5 sterren).
, ik vind Normal echt lastig, maarja dit is ook mijn eerste Guitar Hero. Ik heb soms nog welleens problemen als ik snel combinaties moet maken tussen bijvoorbeeld blauw, geel en groen. Dat werkt nog niet echt lekker met m'n vingers.
Ik zie op youtube allemaal filmpjes van nothin else matters in guitar hero 2. Die heb ik nog helemaal niet gezien? Hoe kom je daaraan?
Meer Bark at the *ploink*. Die hammerons waren je enemies in dat spel. xD Maar desalnietemin zijn GH1 en GH2 de grondleggers van de goeie muziekgames (vind ik dus, geen andere vage games gaan opnoemen aub) en Rock Band en Neversofts Guitar Hero bouwen het op een positieve manier alleen maar uit. Muziekgames is sinds Guitar Hero (1) weer een volwaardig genre.