Toch precies interessant genoeg dat er drie mensen erop reageren :
De pubgames vind ik wel eens leuk om te spelen. Zo hier en daar een helf uurtje. Van tijd dan eens een concept art die je vrij speelt, en een zinloze item zoals koekjes en nieuw kapsel, maar wel leuk. Het derde spel "jackpot achtig" vind ik wel nogal stom. Zeker in tournament mode. Je kunt gewoon niet meer doen dan op A-drukken en hopen dat je ooit in de top 3 komt te staan, zodat je een level verder weer het zelfde kunt doen... saai dus.
Die fortune tower vind ik wel spannend en mijn vriendin speelt het ook al... zij heeft ook fable 1 gespeeld (enige spel spel van mij dat ze ooit interessant vond om zelf te spelen). Kan leuk worden voor co-op.
Weet iemand info hoe het zit me je character? Ik bedoel: bij de pubgames kan je kiezen tussen 3 mannen en 3 vrouwen. De mannen zijn wel nogal vreemd gekozen, die lynch(enige die een beetje normaal is), een zwerver en een kale bierdrinkende barbaar. Bij de vrouwen zit het er iets stijlvoller uit. Maar ik heb gezien dat je nog kan wisselen van character in de pubgames. Dan wacht ik af tot het spel om te veranderen. Waarschijnlijk kun je uit die zes mannen en vrouwen kiezen naargelang, stertkte, snelheid of magie zeker?
interessant genoeg willem?
Laatst bewerkt: 19 aug 2008