Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Mooi packshot :9:

2. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg mooi inderdaad. :) Is die al officieel?

3. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een gave game worden. De gameplay beelden zien er erg goed uit, het is alleen ff afwachten hoeveel variatie er in de game gaat zitten. Ik ga de game iig niet bij de release kopen. Want eind van het jaar heb ik al genoeg games die ik wil kopen en die lijken me vetter dan Mirror's Edge. Maar als ME genoeg variatie te bieden heeft en niet zo eentonig wordt als AC dan ga ik hem zeker kopen als die afgeprijsd is.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Er is nu ook een video die bij de laatste 2 boven gaande screens hoort, deze staat op IGN.
    Vette gameplay!

Mijn eerste post op deze boards, dus kon het beste wat bijdragen _0/

6. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice find! Wauw, prachtig! Als dit zo door gaat koop ik die game zeker op de dag dat ie uitkomt. :D

7. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    wow.. ben wel onder de indruk van dit gameplay filmpje. Dit is gaaf!

Maar hoelang blijft dit leuk? Is er genoeg variatie? Gaat het niet snel vervelen? Maargoed na het zien van dit filmpje kan het nog wel wat worden zeker weten.

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Trailer is leuk, maar wat moet je doen? Naar de top komen en vervolgens weer naar beneden? Volgens mij is het gewoon als een gek rennen en springen en hopen dat je de goede kant op gaat.
    Hoop dat ze de besturing verbeteren, want die scheen niet al te best te zijn. Daarnaast betwijfel ik of het lang leuk blijft.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk dat het pas echt leuk wordt als je het level een paar keer gespeeld hebt dan kan je het tempo erin houden (zoals je op het filmpje ziet). Als je het level voor de eerste keer speelt dan sta je een beetje om je heen tekijken waar je naar toe moet.

10. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    GC 2008: Energy Plant Gameplay

[GT]38730[/GT]

Edit/
    oh, ik zie dat die al gepost was:eek:

Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop toch niet dat dit waar is! :eek:

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk dat het niet waar is, anders hadden we het wel vanaf begin gehoord.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Exactly, dat denk ik ook ja. De trailer die op de frontpage staat ziet er trouwens erg gaaf uit! Kan niet wachten op de volgende trailer dat zij daadwerkelijk 'buiten' is. (kijk maar op het einde)

14. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie inderdaad veel eerder op de PS3 komt dan op de 360 heeft dat als voordeel voor mij dat ik ook eens een keertje een (multi platform) spel voor mijn PS3 ga kopen. Zou de eerste zijn...

15. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Mirror's Edge, de nieuwste game van Dice, zal tijdelijk exclusief op de PlayStation 3 verschijnen. Dat meldt Sony's David Reeves op de Leipzig Games Convention. Enige tijd geleden werd nog bekend gemaakt dat alle drie de versies op 11 november in de rekken zouden liggen, maar dit klopt dus niet.

Reeves kon vertellen dat Mirror's Edge dit jaar enkel op de PlayStation 3 zal verschijnen. De Xbox 360- en PC-versie zouden "much later" verschijnen, aldus Reeves. Wanneer "much later" precies is, is nog onbekend.

hier ;) ( weet geneens wat voor game t is maar jullie zullen t nieuws wel interessant vinden :9 )

Edit: dit nieuws is een beetje tegenstrijdig met die van dulle lol.

Laatst bewerkt: 23 aug 2008
  16. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    kheb een xbox 360 en een ps3. Dus mij maakt die exclusive niet uit. En dan gebruik ik de ps3 ook eens een keer want 9,9 van de 10 keer staat de xbox 360 aan en niet de ps3.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Liever tijdelijk exclusief dan blijvend exclusief zeg ik maar zo..

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een PS3 net als een 360, maar ik zou het geen ramp vinden. Wel jammer voor de mensen die alleen een 360 hebben en echt van plan waren deze game te halen. Er komt al zo krankzinnig veel wat ik wil hebben, een Mirror's Edge blijft bij mij een grote twijfel. De gameplay ziet er zeer uniek uit maar ik vraag me af hoe lang dat leuk blijft, en hoe groot de game ook is.

19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het hangt er natuurlijk vanaf hoe en wanneer en een contract is getekend voor deze exclusieve deal... dat kan zomaar deze week zijn gebeurd en daarom is het nu sinds deze week eerst een exclusieve titel voor de PS3.

Ik hoop het niet, ik heb ook beide consoles, maar het is altijd beter als iedereen gewoon meteen met de game aan de slag kan gaan.. ik vindt exclusiviteits deals maar onzin.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarschijnlijk is het deze week gebeurd ja, anders had je Sony al wel gehoord dat ze die timed exclusive hadden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina