Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jah, heb genoeg ervaring met QTE van God of War te spelen. Daarin leverde ze ook brute beelden, maar daar had je dingen die je als speler niet kon doen (nja, het zou te complex geweest zijn). Ik weet niet hoe het hier is, maar als het puur de force powers gebruiken is dan kon de speler het ook wel hé.
     
  2. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    hell, 12 uur is tegenwoordig lang voor een actie game hoor ^_^
    en dat is op normal, wil wel eens weten hoelang je erover doet op een moeilijke moeilijkheidsgraad
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Altijd wel leuk om te zien.

    Star Wars Retrospective

    [GT]31944[/GT]

    [GT]32413[/GT]

    [GT]32823[/GT]

    [GT]33339[/GT]

    [GT]35435[/GT]

    [GT]35912[/GT]

    [GT]37296[/GT]

    [GT]38466[/GT]
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2008
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    die QTE zijn op zich wel vet als het goed uitgewerkt is. Kijk naar God of war, tomb raider legends en de eerste game waar ik het in tegenkwam: Fahrenheit.
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Klopt ja Fahrenheit was ook echt een dope game. Maar Shenmue had het toch ook al?? Die games waren ook echt de shit.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja Shenmue ja! Met die achtervolgingen enz dat je dingen moest ontwijken! Geweldige game was dat. Was hem helemaal vergeten.

    En ja natuurlijk God of War had het ook goed uitgewerkt. Ik ben er wel een voorstander van die QTE, ik heb er het volste vertrouwen in dat ze er erg vette dingen mee kunnen doen in Starwars: The Force Unleashed.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Twaalf uur speellengte gaat wel. Is toch wel een beetje kort, gezien de game daarna weinig meer te bieden heeft. Tenminste, zijn er nog andere speelmodi behalve de SP story?

    Je kunt dan natuurlijk altijd nog een keer spelen op een hogere moeilijkheidsgraad (en voor achievements), maar zonder MP houdt het dan toch redelijk snel op.
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij fahrenheit was het wel een beetje overused, je moest al constant op die knoppen lopen drukken om een gesprek te voeren!
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [GT]38410[/GT]
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pagina terug ;)

    Blijft een best toffe trailer.
     
  11. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, zoals je in die gameplay vid kunt zien op Gametrailers zijn die QTE's best vet, zoals je die AT-ST doormidden snijdt ziet er echt vet uit
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik ga altijd de eerste keer dood bij een QTE's. :cool:

    Denk je dat er een filmpje komt dus je houd de controller niet meer vast of je speelt. En dan staat er press ''A'' en dan ben je te laat voor je het door hebt. =x
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan ben je nu gewaarschuwd. ;)
     
  14. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik zat net ff tv te kijken en ik zag alweer die trailer over The Clone Wars movie, maar ik zag nu ook de datum, namelijk 21 augustus.

    toeval of geen toeval dat de demo gelijk met film uitkomt?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gameplay (cam)

    [gt]38607[/gt]
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het klopt toch niet, het speelt zich toch af tussen de film 3 en 4? dan is darth vader toch nog vrij onbekend met the dark side en is hij de apprentice van de emperor? En dan speel jij nu zijn apprentice?

    Heb btw de afgelopen 2 weken weer alle 6 de films bekeken, ben weer helemaal in de sfeer:)
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dat is z'n secret apprentice, daarom moet je ook de stormtroopers vermoorden, er mogen geen getuigen overblijven}:]

    Op het eind van deel 3 wordt Anakin veranderd in Darth Vader,
    (hier een stuk van het verhaal)
    Darth Vader komt op een planeet en vind de Apprentice en neemt hem dus mee omdat hij erg sterk is , en hij traint hem zonder dat de Emperor het weet. want er mogen maar 2 sith's zijn. Als je een eigen apprentice wilt moest je je eigen mentor vermoorden.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.682
    Leuk Bevonden:
    17.884
    De game ziet er heel dope uit, maar god oh god wat heeft t toch een kutverhaal zeg. Let me explain.
    Wat een bullcrap dat Darth Vader opeens een sterk kindje tegenkomt die zijn lightsaber uit zijn klauwen rost, yeah right, Darth Vader, de persoon in de hele saga die het sterkst is, wordt gepwned door een koter. :'-( Anyway, what the hell. Inderdaad zeg, er mogen maar 2 Siths zijn. 1 Apprentice en 1 Mentor. Die antere Mentor, de Emperor dus, moet dan kassie wil Darth Vader een leerling hebben. En hij voedt hem opp zonder dat de Emperor het weet, terwijl die Apprentice met zn dikke rode Sith Lightsaber de hele bende aan gort knalt..valt niet op ofzo. :'-( Dat dit verhaal door Lucas is goedgekeurd, onbelievable. Het is gewoon te lame, ik ga dit spel echt niet zien als een nieuw deel, maar een dikke vette Star Wars game met een wat ander verhaal dan alle Episodes.
    Kan niet wachten op de demo. _O_
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je hem al gespeeld dan? Hoe ken jij het hele verhaal al?
    Het is logisch dat die apprentice geheim wordt gehouden, maar weet je het einde al? Misschien komt de emperor er achter dat Vader een leerling heeft, en wordt de apprentice aan het eind vermoord. Misschien gaat hij wel over naar de Light Side. Misschien is hij een personage dat we al kennen uit de originele trilogie, alleen weten we het nog niet (de naam wordt niet voor niks geheim gehouden..)

    Besides, Lucas heeft ook het script voor deel 1 t/m 3 (+ the clone wars, en wat ik lees is die behoorlijk kut) geschreven, en aangezien ik wel verwacht dat deze game die films (vooral deel 1) met gemak overtreft qua verhaal, vind ik het niet gek dat Lucas dit verhaal heeft goedgekeurd.
     
  20. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoelaat zal de demo vandaag verschijnen? :9
     

Deel Deze Pagina